Pawel Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Ja pisałem właśnie o zmiejszaniu luzu zaworowego, a nie o zatarciu zaworu w prowadnicy. Teraz wszystko jasne i już się nie dziwię, dlaczego HD1940 który według mnie (wnoskuje Jego postach) zna się na rzczy wypisuje takie dziwne rzeczy :) - pisalismy o dwóch sprawach :). POzdrawiam, Paweł Edytowane 30 Września 2010 przez Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Uwielbiam jak ktoś zrobi synchro wkreći śrubyu od składu i mysli że to koniec roboty. A gdzie poziom paliwa w gaxnikach ? gdzie serwis ? Jak już pisałem jakiś miech temu była robiona kompleksówka gaźników (czyszczenie, regulacja składu mieszanki, regulacja dysz i synchronizacja) czyli w gaźnikach powinno być git. Po tych wszystkich regulacjach zaczoł mi palić 5.2L\100km zamiast 8L nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym zejściem z obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Tak bardzo ogolnie,o ile wszystko inne jest w porzadku,to takie zejscie i powrot na obroty oznacza zbyt bogata mieszanka biegu jalowego.Jezeli obroty troche "wisza" zanim zajda na dol to jest zbyt uboga. Regulacje zaczynamy od luzow zaworowych , poziom paliwa,oraz przydalyby sie nowe swiece plus czysty filtr powitrza. Jezeli chodzi o synchro, jezeli juz mam byc upierliwy, to idealnie nalezy sie zapetlic kilka razy w cykl ustawiania obrotow i synchronizacji jako ze jedno wplywa na drugie.. Edytowane 30 Września 2010 przez tomekd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) No no właśnie te obroty tak przez sekundę wiszą i później opadają i po chwili wracają. Czyli za uboga mieszanka? Bo zaczoł bardzo malutko palić, a czy można tak jeździć? Edytowane 30 Września 2010 przez vfr750 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 :icon_rolleyes: To w koncu one opadaja czy wisza ? :biggrin: Sie zdecyduj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 :icon_rolleyes: To w koncu one opadaja czy wisza ? :biggrin: Sie zdecyduj. Już wsztstko mówię po przegazowaniu (nawet lekkim) zjedzie z obr, chwile zawiśnie(ok 1s) na tych prawidłowych i opadnie 200rpm w duł i po 2-3s wróci na standardowe. Robiłem próbe bez filtra to było jeszcze gożej, śróbki od mieszanki biegu jałowego wykręcone są według serwisówki 2 i 1/4 obrotu . Bo jak normalnie dojeżdżam do świateł to jest wszystko git normalnie trzyma obroty, robi tak tylko podczas przegazóki na postoju. Teraz pytam czy tak można z tym jeździć??? czy nic nie siądzie albo czy jedno nie będzie psuło drugiego :icon_question: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Wszystko jest OK i tak mozesz jezdzic. Mozliwe ze masz leciutki przeciek lewego powietrza, ale to mozna sprawdzic w zimie. Spalanie na twoim obecnym poziomie jest prawidlowe, nie 8l / 100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 no i wszystko jasne, dziękuje wszystkim za dobre rady. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi