jaro_600 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Ja bym obstawiał moduł zapłonowy. Miałem podobny problem z tym, że mi regularnie gasł po przejechaniu około 40 km problem znikał jak motocykl ostygnął. Do tego zaczęły dochodzic problemy z ładowaniem, a wszystko wina modułu zapłonowego. Możesz go wysłać na diagnostykę jest kilka firm co się tym zajmują za takie sprawdzenie z reguły nic nie biorą. Przy problemach z paliwem to z najczęściej przed samym zgaśnięciem pojawia się szarpanie i silnik przerywa. Natomiast przy problemach z elektryką następuje natychmiastowe przerwanie pracy silnika. Ale z pewnością reguły nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aribike Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) Ale bez baku pali normalnie ;) Ponadto jeszcze jedna sprawa. Jak zdejmowałem bak zauważyłem że nie ma jednego wężyka podłączonego, tylko urwana końcówka. Ten taki najmniejszy wężyk. Nie wiem czy ma on jakieś znaczenie ? Edit : to odpowietrzający to ok, ten gruby to spustowy ? Edytowane 28 Września 2010 przez aribike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Rozlana waha na podłodze przy otwartym kraniku na noc to zwykle zaworek iglicowy w gaźniku. Wtedy też zalewa się silnik albo bardzo źle działa. Ewentualnie faktycznie sam kranik może przeciekać ale powietrze dostające się tam to raczej nie jest jakiś poważny problem. Sprawdziłeś w końcu jak się jedzie z otwartym bakiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aribike Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) Tak sprawdziłem i z otwartym bakiem w ogóle nie pali. Ale skoro wcześniej odpalił bez baku, to spróbuję zrobić tak raz jeszcze, wtedy będzie wiadomo że bak :) Teraz tak trochę poza tematem : większość osób radzi aby olej wymienić w trakcie konserwacji motocykla przed zimą, bo stary olej zawiera w sobie syfy itp itd. Ale słyszałem też że jeśli nowy olej stoi tak ciągle w silniku przez całą zimę to wydziela się z niego parafina i to również jest szkodliwe dla silnika. Moim zdaniem lepiej wymienić przed zimą, a jak wy sądzicie ? Edytowane 28 Września 2010 przez aribike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 przed zimą i nie przepalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Nie zapalił na otwartym baku bo jest zalany;] Masz gaźniki do remontu, odpowietrzenie do wyczyszczenia. Generalnie oddaj to teraz do serwisu bo roboty jest troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aribike Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Zrobiłem moto, co się okazało takie głupstwo że o matko.. Ktoś pisał o pompie paliwa, no i fakt, to ona. Ale jest sprawna, po prostu kostka się rozłączyła Oo . Nie wiem jak to się stało, ale jednak. Wsadziłem, na klik, i jest ok. Dzięki bardzo wszystkim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.