Lidkus Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam serdecznie. Posiadam Kawasaki ZZR 600 z 1994 roku z przebiegiem ok 66tyś. Gdy go kupiłem wymieniłem filtr powietrza, tylnią opone, naładowałęm aku, wyjełem gaźniki wyczyściłem je i później zrobione również synchro, w moto ogólnie słychać zaworki ale słyszałem ze lepiej jak je słychać niż ich wcale nie słychać. SETUP KAWY: -przelotowe seryjne tłumiki -dysze standartowe -filtr powietrza seryjny -śr. mieszanki wykręcona na 3obr. Objawy moto: Za każdym razem jak ściągne bak albo zaczne sobie regulować gaźniki nie można odpalić motoru. Kręce silnikiem aż padnie aku. Słychać ze motor probuje zalapac ale nie chce zaskoczyć. Przy próbie odpalania towarzyszą strzały w wydech. Pompa paliwa działa sprawdzałęm na krótko podłaczyłem bezposrednio pod aku i daje paliwo. Gaźniki zalane paliwem. Jak już odpali to motor ma problem z chodzeniem na jałowym. Musze wkręcić śrube od wolnych obrotów żeby chodził na ssaniu tak na 1500 obr. Póżniej jak sie rozgrzewa to wykręcam wolne obroty i jak jest ciepły to juz chodzi na 1100. Reasumując problemy. Co należy w nim zrobić/powymieniać żeby mi odpalał bezproblemowo i chodził jak należy? Dzięki z góry za pomoc, pozdrawiam i szerokiej :crossy: :crossy: Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 chyba sie zalewa jak strzela. a swiece masz dobre nie daja bokiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Poszedłem sprawdzić świeczki i iskra skacze nie utrzymuje sie w miejscu, to znak że świece szrot ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 i wydaje mi sie ze od tego masz problem zalewania i strzelania.a na cieplym silniku lepiej chodzi bo swiece rozgrzane. tez tak kiedys mialem. wymien swiece i sprawdz wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Mierzyłeś sprężanie? Kolega kupił dwa lata temu ZZRa który mial podobny problem ale jeździł. Okazało się że sprężanie ma w okolicach 7barów a na jednym garze 3. Po regulacji zaworów ciśnienie skoczyło, a motocykl zaczął nawet ładnie pracować. To co słyszysz to nie są zawory w sensie luzu zaworowego tylko pewnie łańcuszek rozrządu. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Dzięki kolego za podpowiedź dzisiaj sprawdzę sprężanie i napiszę jak to wygląda. Dużo roboty z regulacją zaworów oprócz (zamówienia płytek i oczekiwaniu na nie) ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 troche roboty jest.zanim zamowisz plytki to musisz pomierzyc czy masz dobre luzy,jak nie to zamawiasz plytki ciensze lub grubsze,tak by luzy byly prawidlowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) Czy to normalne ze na głowicy tam gdzie sa odmy i zawory membranowe na pierwszych 2 cylindrach było pełno nagaru i czuć olejem a na 3 i 4 było ok. Ponadto z 1 i 2 gaźnika pryskało benzyną przy odpalonym silniku a na pozostałych było ok? Ktoś może wie co jest grane? Chce ten motor naprawić bo jest naprawdę kultowy jak na tamte czasy i wygodnie sie nim pomyka. EDIT Przed chwila sprawdzalem kompresje na 1 i 2 cylku nie cała 1 atm. na 3 i 4 prawie 4. Przy próbie olejowej na 1 i 2 wyskoczyło ok 6 atm. a na 3 i 4 po 7. Pierścienie nie trzymaja na bank po probie olejowej. Teraz pytanie czy można wymienić same pierścienie, czy trzeba zestaw tłok + pierścienie. Reasumując czy taniej będzie szukać nowego używanego pieca, czy zrobić ten co jest teraz. Edytowane 22 Września 2010 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Sprawdziles luzy zaworowe? Przy mierzeniu kompresji otworzyles przepustnice na max? Jakim manometrem mierzyles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) Maneta na max. Nie wiem co to za manometr leżał u ojca w garażu ;] ale sprawny.Co do zaworów nic nie robiłem jeszcze. Edytowane 22 Września 2010 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Maneta na max. Nie wiem co to za manometr leżał u ojca w garażu ;] ale sprawny.Co do zaworów nic nie robiłem jeszcze. Chodzilo mi bardziej czy wciskany czy wkrecany. Co do swiec - jesli iskra idzie z izolatora to jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Manometr wciskany. Dobra ale co do reszty pytania? Świece teraz nie stanowią tak dużego problemu jak cała reszta silnika która sie posypała. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Sprawdz luzy, bo stawiam jablka przeciw orzechom ze masz podparte zawory co najmniej na 2 cylindrach i objawy przez ciebie opisane to potwierdzaja. To czy uda sie wymienic same pierscienie pokaza pomiary luzow miedzy tlokami a cylindrami, ktore radze zrobic w zakladzie robiacym remonty silnikow. Jezeli wystarczy wymienic pierscienie i ew zrobic glowice ( raczej podrobic ) to jest sens robic ten silnik, jesli trzeba wymieniac tloki to juz nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Pytanie gdzie można kupić płytki zaworowe liczy się szybka i sprawna przesyłka no i w miare cenowo dobre? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 (edytowane) W Larssonie powinny byc. A nie da sie popodmieniac? Edytowane 23 Września 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.