Skocz do zawartości

Kawasaki zzr 600 problem


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Posiadam Kawasaki ZZR 600 z 1994 roku z przebiegiem ok 66tyś. Gdy go kupiłem wymieniłem filtr powietrza, tylnią opone, naładowałęm aku, wyjełem gaźniki wyczyściłem je i później zrobione również synchro, w moto ogólnie słychać zaworki ale słyszałem ze lepiej jak je słychać niż ich wcale nie słychać.

 

SETUP KAWY:

-przelotowe seryjne tłumiki

-dysze standartowe

-filtr powietrza seryjny

-śr. mieszanki wykręcona na 3obr.

 

 

Objawy moto:

 

Za każdym razem jak ściągne bak albo zaczne sobie regulować gaźniki nie można odpalić motoru. Kręce silnikiem aż padnie aku. Słychać ze motor probuje zalapac ale nie chce zaskoczyć. Przy próbie odpalania towarzyszą strzały w wydech. Pompa paliwa działa sprawdzałęm na krótko podłaczyłem bezposrednio pod aku i daje paliwo. Gaźniki zalane paliwem.

 

Jak już odpali to motor ma problem z chodzeniem na jałowym. Musze wkręcić śrube od wolnych obrotów żeby chodził na ssaniu tak na 1500 obr. Póżniej jak sie rozgrzewa to wykręcam wolne obroty i jak jest ciepły to juz chodzi na 1100.

 

 

Reasumując problemy.

 

Co należy w nim zrobić/powymieniać żeby mi odpalał bezproblemowo i chodził jak należy?

 

Dzięki z góry za pomoc, pozdrawiam i szerokiej :crossy: :crossy:

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłeś sprężanie?

Kolega kupił dwa lata temu ZZRa który mial podobny problem ale jeździł. Okazało się że sprężanie ma w okolicach 7barów a na jednym garze 3. Po regulacji zaworów ciśnienie skoczyło, a motocykl zaczął nawet ładnie pracować. To co słyszysz to nie są zawory w sensie luzu zaworowego tylko pewnie łańcuszek rozrządu.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za podpowiedź dzisiaj sprawdzę sprężanie i napiszę jak to wygląda. Dużo roboty z regulacją zaworów oprócz (zamówienia płytek i oczekiwaniu na nie) ?

 

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne ze na głowicy tam gdzie sa odmy i zawory membranowe na pierwszych 2 cylindrach było pełno nagaru i czuć olejem a na 3 i 4 było ok. Ponadto z 1 i 2 gaźnika pryskało benzyną przy odpalonym silniku a na pozostałych było ok? Ktoś może wie co jest grane? Chce ten motor naprawić bo jest naprawdę kultowy jak na tamte czasy i wygodnie sie nim pomyka.

 

EDIT

 

Przed chwila sprawdzalem kompresje na 1 i 2 cylku nie cała 1 atm. na 3 i 4 prawie 4. Przy próbie olejowej na 1 i 2 wyskoczyło ok 6 atm. a na 3 i 4 po 7.

Pierścienie nie trzymaja na bank po probie olejowej. Teraz pytanie czy można wymienić same pierścienie, czy trzeba zestaw tłok + pierścienie.

 

Reasumując czy taniej będzie szukać nowego używanego pieca, czy zrobić ten co jest teraz.

 

Edytowane przez Lidkus

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maneta na max. Nie wiem co to za manometr leżał u ojca w garażu ;] ale sprawny.Co do zaworów nic nie robiłem jeszcze.

Edytowane przez Lidkus

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maneta na max. Nie wiem co to za manometr leżał u ojca w garażu ;] ale sprawny.Co do zaworów nic nie robiłem jeszcze.

 

Chodzilo mi bardziej czy wciskany czy wkrecany.

Co do swiec - jesli iskra idzie z izolatora to jest do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz luzy, bo stawiam jablka przeciw orzechom ze masz podparte zawory co najmniej na 2 cylindrach i objawy przez ciebie opisane to potwierdzaja.

To czy uda sie wymienic same pierscienie pokaza pomiary luzow miedzy tlokami a cylindrami, ktore radze zrobic w zakladzie robiacym remonty silnikow.

Jezeli wystarczy wymienic pierscienie i ew zrobic glowice ( raczej podrobic ) to jest sens robic ten silnik, jesli trzeba wymieniac tloki to juz nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...