Paweli Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Witam wszystkich bardzo serdecznie, zalozylem temat sprzegla poniewaz nie znalazlem nic podobnego. Czy jest to normalne ze na nozce centralnej jak wbije jedynke z wcisnieta dalej klamka kolo zaczyna sie obracach? Gdy zatrzymam je reka to juz pozniej samo nie rusza. Olej zimny czy cieply bez roznicy... Czy ten stuk normalny jest w tych silnikach podczas wrzucania jedyny? Sprzeglo sie nie slizga, luz klamki odpowiedni a biegi wchodza normalnie, przy redukccji oczywscie bujam obrotami delikatnie w gore. Edytowane 19 Września 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Tak. Wszystko jest OK. I obracanie koła, i trzask przy zapinaniu jedynki. Trzask jest mniejszy lub większy w zależności od luzu łańcucha. A koło się obraca bo pomimo faktu że sprzęgło jest rozłączone to jednak występuje delikatne tarcie pomiędzy tarczami, do tego brak obciążenia koła i dla tego się kręci. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) W wiekszosci motocykli masz mokre sprzeglo, ktore nigdy nie wysprzegla w 100%. Ps. jak wrzucasz wyzszy bieg to mam nadzieje ze nie bujasz w gore obrotow :) Pzdr Edytowane 19 Września 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) Czesc, to czyli tak jak myslalem. Dzieki za odp. Pozdrawiam. Jimi11 jak wrzucam w gore czyli 2,3,4 itd to odpuszczam zeby podczas zmiany obroty w dol szly przy redukcji obroty w gore. Nie martw sie:) Pozdro. panowie a korzystajac z tematu sprzegla to po czym mozna stwierdzic ze sie "konczy' - tarcze. Czy regulator na klamce odkrecony dosc sporo wskazuje na to? Edytowane 19 Września 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Jak zacznie ci sie slizgac albo szarpac / nie rozlaczac mimo uzycia pelnego zakresu regulacji to znaczy ze do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.