enduromaster Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 jak trasa to za dużo troszkę, myślałem że miasto :lalag: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Co do stanu technicznego nie mam najmniejszych zastrzeżeń do jego pracy, pali prawidłowo moc ma tylko to spalanie. Rodziców Scenic 2.0 pali 8l LPG. Zbieram sie za chwile i jade do niego jeszcze raz, myśle czy to nie wina parownika gaz ma 8 lat, co prawda przebieg nie jest bardzo duży na gazie, ale wiek robi swoje a raczej wymieniany lub regenerowany nie był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Myślę że przy 110km/h może palić 10-11, jak byś jeździł koło 90km/h to powinno być mniej, pamiętaj że zaczynałeś poszukiwania od CC900, a tu jednak nóżka cięższa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Tak tyle że raz się przemęczyłem i zrobiłem 100km jadąc 90 czasem do 100 i wyszło tak samo. Byłem u gościa przykręcił mi troche i zobaczymy teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Dalej nie moge sobie poradzić z tym spalaniem czy to możliwe że to wina parownika? Bo tak mi powiedział koleś. Sprawdziłem wszystkie połączenia nigdzie sie nie ulatnia, regulowany był 2 razy i dalej to samo. Błędy w komputerze odczytałem i nic nie ma. Chce wiedzieć czy nowy parownik załatwi sprawe bo tani nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Tak, kup zestaw regeneracyjny do swojego parownika , zmien i wtedy regulacja.... membrany w parowniku maja żywotnośc do 5lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 zakasztanie troche :) chce almere zony zamienic na wersje 4/5 drzwiowa . sprzedam 2 drzwiową technicznie super , bez gazu 1.4 silnik na lancuchu i ogólnie auto nie do zabicia . 1997 r. naprawde fajne auto na dojazdy do pracy choc i trase non stop prawie 1200km zrobilem zima i jestem mile zaskoczony choc plaskatych pierdzipedów nie lubie [only jeep ;) ] polecam jakby ktos szukal . oddam za 6500 zL ;) sorki damiano za kasztanka :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Tylko czy jest sens to regenerować bo zdania są podzielone, jedni mówią że to załatwi sprawe inni że to nie opłacalne bo i tak mało poprawi że lepiej kupić nowy parownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Tez miałem taki dylemat i zakupiłem jako 2 auto seicento 900 lpg. Po ok miesiącu eksploatacji jestem bardzo zadowolony. Na początku spalanie 8 litrów gazu< ok 60% trasa. Po regulacjach spalanie wacha się od 6,5 do 7,5 gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Masz motocykl z wiekszym silnikiem niz samochod ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 zakasztanie troche :) chce almere zony zamienic na wersje 4/5 drzwiowa . sprzedam 2 drzwiową technicznie super , bez gazu 1.4 silnik na lancuchu i ogólnie auto nie do zabicia . 1997 r. naprawde fajne auto na dojazdy do pracy choc i trase non stop prawie 1200km zrobilem zima i jestem mile zaskoczony choc plaskatych pierdzipedów nie lubie [only jeep ;) ] polecam jakby ktos szukal . oddam za 6500 zL ;) sorki damiano za kasztanka :) Jest odpowiedni dzial, jezeli chcesz sprzedac auto, trzeba bylo tam zamiescic ogloszenie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Tylko czy jest sens to regenerować bo zdania są podzielone, jedni mówią że to załatwi sprawe inni że to nie opłacalne bo i tak mało poprawi że lepiej kupić nowy parownik. Ja jakiś rok temu miałem u mnie ten problem(felicia 1.3MPI), nie bawiłem się w regeneracje, parownik mnie wyszedł jakieś 300zł chyba, plus koszty gazowników, i jak ręką odjął(z 10l zrobiło się ok.8 po mieście), także myślę że warto wsadzić te kilka złotych więcej i mieć problem z głowy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Dupa to nie parownik zmieniłem, na Zovoli co prawda używany ale sprawny. I jest identycznie jak na starym czyli 11l. Nie mam siły już, zostało mi jeszcze znaleźć kogoś kto ma oprogramowanie do komputera Landi Renzo wpiąć sie i zobaczyć co tam jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 a kto wkłada używany parownik :banghead: to jak z montażem używanego sprzęgła czy hamulców Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Wiem że to nie zgodne ze sztuką, lecz chciałem mieć pewność że to parownik. Po za tym parownik był świeżo wyciągnięty z samochodu który do końca chodził i nie było problemów. Choćby nawet powinno sie coś zmienić, a jest identycznie jak na starym. Podejrzewam Sonde lub jakiś czujnik temp. na zimno chodzi ok, ale jak sie zagrzeje na niskich obrotach jest zamulony jak by sie zalewał. Po niedzieli musze poszukać kogoś kto ma oprogramowanie do mojego kompa i zobaczyć czy tam jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.