Gość Adam Opublikowano 2 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2004 @Arturtak naprawde to sam dokladnie nie wiem,ale mniej wiecej to starczylo by na szesc Hayabus oryginalnych.W takim stanie jak moja jest jedyny egzemplarz na calym swiecie dlatego tez cena moglaby byc jeszcze wyzsza.W kazdym badz razie ja jestem z tego rezultatu jeszcze niezadowolony i dlatego tez grzebie przy nim dalej moj cel to 180kg z pelnym bakiem :D :D :D Pozdrowienia z Wloch Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 2 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2004 kurde skad na to kasy brac - niech zgadne ksiegowy maffi wloskiej -sycylia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 2 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2004 @Artur :D :) :D :D :D :evil: :( :( :( :( :( :( :( :D :D :D :D :D :D :( :( :( :D :D :D :D :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Pozdrowienia z Wloch Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 moto super szczególnie podobają mi sie hamulce :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 @Fasolatarcze z przodu sa z firmy Braking,obojetnie przy jakiej predkosci i jakiej sytuacji czy 50km/h czy ponad 300km/h wystarcza jeden palec do hamowaniana na tej stronie www.braking.it jest wiele ciekawych tarcz hamulcowych. Pozdrowienia z WlochAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lucas.X4 Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 Maszyna prima sort! Gratulacje! Aż ślinka cieknie... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 Sorry Gościu, ale Motor to masz za*eb****Czuje zazdrość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 Musze przyznać że robi wrażenie.Czy jest ładny to już rzecz gustu ale napewno wrażenie robi kolosalne(domyślam sie że na żywca jest o wiele lepiej...).Ja ogólnie nie jestem fanem maszyn typu haya czy zx12 bo wole raczej troche sprytniejsze maszynki pokroju R1 ale musze ci serdecznie pogratulować bo sprzecior masz wyjątkowy i bardzo nietuzinkowy...Oby ci dobrze i długo służył i oby udało ci sie zejść do oczekiwanej wagi... chociaż nie wiem czy nie łatwiej byłoby z kierowcy urwać pare kilo bo w tym motorku trudno będzie urwać zbędne kilogramy!? :D :lol: Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 qrcze, co za machina...jest boska po prostu. Ciekawy jestem ile by wazyla R1 '04 z takimi modyfikacjami :D I jakie by miala osiagi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 @Spidiz tym to masz racje ze ciezko bedzie zejsc do 180 kg,ale ja sie tak latwo nie poddaje i przynajmniej z 10 kilo jeszcze ubedzie gdyz pare mozliwosci jeszcze istnieje.@Samimam kumpla tutaj we Wloszech ktury jezdzi obecnie R1/04 pomagam mu ja przerabiac w planach jest modyfikacja silnika 210KM po wstepnych obliczeniach wychodzi ze bedzie ja mozna zbic do 170kg jak bedzie juz widac jakies rezultaty to wstawie tutaj zdjecia. Mi osobiscie podobaja sie lepiej takie kolosy jak Hayabusa czy ZX12R z tego tez wzgledu gdyz widac na drogach ich bardzo malo.Tutaj we wloszech co drugi motor to R1.Ja od dziecka juz mialem w glowie tylko motory i moim marzeniem bylo zawsze miec kiedys motocykl jakiego nikt wiecej nie ma.I ja zazdroscilem wczesniej kazdemu kto mial ladny motocykl.Moj pierwszy motocykl to byl Junak ktory nie byl nawet na chodzie zeby sie nim przejechac to pchalo sie go z kumplami na jakas gore po to zeby sie pozniej z niej skulac na dol.Takie byly moje poczatki motocyklowe.We Wloszech jestem tez z tego powodu ze tutaj mozna caly rok jezdzic motorem,u nas w polsce sie nie da.Nauczylem sie tez ze jesli sie naprawde czegos bardzo chce to mozna wszystko osiagnac. Pozdrowienia z Wloch dla wszystkich motocyklistow,oraz zycze wszystkim bezwypadkowego sezonu AdamAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nordini Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Elo no poprostu 8O, supeeeeeeeer !!!!!!!!!!!!! naprawde ogromne brawa, prezencie ma mistrzowską :) pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Hej!Piękne moto i mam nadzieję, że ogrom pracy przy nim wykonany zrekompensowany został jazdą :) Co prawda jeżdżę nakedem o zupełnie innych parametrach :D mam takie pytanie:1. Użytkownicy Hayabusy nieco narzekają na wiotkość ramy, wiem że zmieniłeś zawieszenie i obniżyłeś masę, ale czy to wystarczyło :?: 2. Jak się spisuje w szybko pokonuwanych zakrętach :?: Jeszcze raz wyrazy podziwu. :D PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Wygląda spoko ale ciekawe jak tam silniczek ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 @dyziowiotkosc ramy???? Wczesniej mieszkalem 8 lat w niemczech i mam tam bardzo duzo kumpli ktorzy jezdza Hayabusa tutaj we Wloszech rowniez i zaden nie nazeka,w stanie oryginalnym przejechalem okolo 1000 km.Nie kupilem tego motoru tez dlatego ze mi sie podobal chodzilo mi glownie o silnik.Jesli chodzi o zakrety: to tutaj we Wloszech jest prawdziwy raj dla motocyklistow tutaj na drogach widac prawie tylko R1,GSX750R GSX1000R i moge powiedziec tylko jedno zero szans na gorskich szlakach nie wspominajac juz o autostradach czy torach wyscigowych.Po przejechaniu tych pierwszych tysiaca kilometrow w owiewkach byly juz powycierane dziury od zakretow oprocz tego odarte podnozki i tlumiki.Jezdzilem juz prawie wszystkimi mozliwymi scigaczami i uwazam ze zaden nie jest lepszy od mojej Hayabusy.Jakies dwa tygodnie temu mialem okazje pojezdzic R1/04 moje wrazeni z tej jazdy :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 He, he!Chodziłomi oczywiście nie o ramę - sorry- tylko o wahacz :) CiaoDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.