Skocz do zawartości

Hayabusa 1300% Carbon


Gość Adam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Artur

tak naprawde to sam dokladnie nie wiem,ale mniej wiecej to starczylo by na szesc Hayabus oryginalnych.W takim stanie jak moja jest jedyny egzemplarz na calym swiecie dlatego tez cena moglaby byc jeszcze wyzsza.W kazdym badz razie ja jestem z tego rezultatu jeszcze niezadowolony i dlatego tez grzebie przy nim dalej moj cel to 180kg z pelnym bakiem :D :D :D

 

Pozdrowienia z Wloch

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Artur

:D :) :D :D :D :evil: :( :( :( :( :( :( :( :D :D :D :D :D :D :( :( :( :D :D :D :D :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Pozdrowienia z Wloch

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fasola

tarcze z przodu sa z firmy Braking,obojetnie przy jakiej predkosci i jakiej sytuacji czy 50km/h czy ponad 300km/h wystarcza jeden palec do hamowaniana na tej stronie www.braking.it jest wiele ciekawych tarcz hamulcowych.

 

Pozdrowienia z Wloch

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznać że robi wrażenie.

Czy jest ładny to już rzecz gustu ale napewno wrażenie robi kolosalne(domyślam sie że na żywca jest o wiele lepiej...).

Ja ogólnie nie jestem fanem maszyn typu haya czy zx12 bo wole raczej troche sprytniejsze maszynki pokroju R1 ale musze ci serdecznie pogratulować bo sprzecior masz wyjątkowy i bardzo nietuzinkowy...

Oby ci dobrze i długo służył i oby udało ci sie zejść do oczekiwanej wagi... chociaż nie wiem czy nie łatwiej byłoby z kierowcy urwać pare kilo bo w tym motorku trudno będzie urwać zbędne kilogramy!? :D :lol:

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Spidi

z tym to masz racje ze ciezko bedzie zejsc do 180 kg,ale ja sie tak latwo nie poddaje i przynajmniej z 10 kilo jeszcze ubedzie gdyz pare mozliwosci jeszcze istnieje.

@Sami

mam kumpla tutaj we Wloszech ktury jezdzi obecnie R1/04 pomagam mu ja przerabiac w planach jest modyfikacja silnika 210KM po wstepnych obliczeniach wychodzi ze bedzie ja mozna zbic do 170kg jak bedzie juz widac jakies rezultaty to wstawie tutaj zdjecia.

 

Mi osobiscie podobaja sie lepiej takie kolosy jak Hayabusa czy ZX12R z tego tez wzgledu gdyz widac na drogach ich bardzo malo.Tutaj we wloszech co drugi motor to R1.Ja od dziecka juz mialem w glowie tylko motory i moim marzeniem bylo zawsze miec kiedys motocykl jakiego nikt wiecej nie ma.I ja zazdroscilem wczesniej kazdemu kto mial ladny motocykl.Moj pierwszy motocykl to byl Junak ktory nie byl nawet na chodzie zeby sie nim przejechac to pchalo sie go z kumplami na jakas gore po to zeby sie pozniej z niej skulac na dol.Takie byly moje poczatki motocyklowe.We Wloszech jestem tez z tego powodu ze tutaj mozna caly rok jezdzic motorem,u nas w polsce sie nie da.Nauczylem sie tez ze jesli sie naprawde czegos bardzo chce to mozna wszystko osiagnac.

 

Pozdrowienia z Wloch dla wszystkich motocyklistow,oraz zycze wszystkim bezwypadkowego sezonu

 

Adam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Piękne moto i mam nadzieję, że ogrom pracy przy nim wykonany zrekompensowany został jazdą :)

Co prawda jeżdżę nakedem o zupełnie innych parametrach :D mam takie pytanie:

1. Użytkownicy Hayabusy nieco narzekają na wiotkość ramy, wiem że zmieniłeś zawieszenie i obniżyłeś masę, ale czy to wystarczyło :?:

2. Jak się spisuje w szybko pokonuwanych zakrętach :?:

Jeszcze raz wyrazy podziwu. :D

Pozdro

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dyzio

wiotkosc ramy???? Wczesniej mieszkalem 8 lat w niemczech i mam tam bardzo duzo kumpli ktorzy jezdza Hayabusa tutaj we Wloszech rowniez i zaden nie nazeka,w stanie oryginalnym przejechalem okolo 1000 km.Nie kupilem tego motoru tez dlatego ze mi sie podobal chodzilo mi glownie o silnik.Jesli chodzi o zakrety: to tutaj we Wloszech jest prawdziwy raj dla motocyklistow tutaj na drogach widac prawie tylko R1,GSX750R GSX1000R i moge powiedziec tylko jedno zero szans na gorskich szlakach nie wspominajac juz o autostradach czy torach wyscigowych.Po przejechaniu tych pierwszych tysiaca kilometrow w owiewkach byly juz powycierane dziury od zakretow oprocz tego odarte podnozki i tlumiki.Jezdzilem juz prawie wszystkimi mozliwymi scigaczami i uwazam ze zaden nie jest lepszy od mojej Hayabusy.Jakies dwa tygodnie temu mialem okazje pojezdzic R1/04 moje wrazeni z tej jazdy :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz: :ehz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...