Sopelblue Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Dużo mówiący tytuł, co? :biggrin: Motocykl odpala bez problemu. Na ssaniu ładnie pracuje, gdy się rozgrzeje wyłączę ssanie i słychać swoiste "parskanie" raczej z jednego - przedniego cylindra. Jak mu odkręcę to już kanonada rozbrzmiewa. Trzymając manetkę w jednej pozycji co chwilę wali w kominy. Ogólnie gdy zaczynam jechać, dobrze rusza ale po chwili mam wrażenie, że jeden cylinder tylko pracuje i nie ma takiego kopa jak powinna. Trochę ssania, a i owszem pomaga ale ciągle jakby jeden cyl nie chodził. Podejrzewałem dawki paliwa więc byłem zmuszony rozwiercić dekielki i ku mojemu zdziwieniu jedna śruba była na 2i 3/8 a druga na 2 obroty (fabrycznie) :icon_eek: , potem poszedłem w innym kierunku bo chodzi o wyższe obroty, więc - iglice do góry. Jak wiemy w tym modelu nie ma spinki przesuwnej, lecz wg mnie daje się podkładki pod iglicę (mogę się mylić). Na początku w ogóle się nie wkręcał (znaczy na starym ustwieniu iglic) gdy podłożyłem podkładki 1mm gr moto ożyło. Niestety 1,5mm wejdzie ale 2mm nie ma mowy. Gaźniki są po czyszczeniu gdyż były zaje.....ne jak staw sołtysa. Teraz wszystko drożne. Powiedzcie, czy dobrze kombinuję? Najpierw świece wezmę pod lupę :cool: jak nie pomoże to za poziom paliwa się czepię :evil: a jak to nie to .... to może na cewki rzucę okiem :icon_twisted: A może to moto ma jakieś swoje wrodzone, ukryte kaprysy? Proszę o podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) gazniki do czyszczenia ultradzwiekowego, nowe swiece i ustawienia fabryczne gaznikow. roznice w skladzie mieszanki sa norma w wzdluznie ustawionych v-kach Edytowane 7 Września 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Świece zmieniłem, ustawienia gaźnika fabryczne (składy mieszanki jak i iglice). Szukam myjki w okolicach Lublina bo to może być wyjście. Motocykl stał podobno prawie rok. W gaźnikach jak pisałem wyżej syf jak ... taki osad bursztynowy jak żywica trochę zarówno w stanie skrystalizowanym jak i szlamowatym :icon_biggrin: Drugie czyszczenie gaźników nie wniosło zbyt wiele - dysze niby są drożne bo powietrze przedostaje się przez nie ale nie mam pewności w jakim stopniu drożne. Czy zna ktoś może jeszcze jakiś sposób (poza myjka ultradźwiękowa) na usunięcie uporczywego zabrudzenia z gaźników? Dotąd używałem carbcleaner i sprężarka. PS. Na biegu jałowym pracuje poprawnie. Ale chwilę po ruszeniu jakby ktoś odłączał jeden cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil255 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 U mnie również był "osad bursztynowy" w gaźnikach nic nie dawało rady nawet carbcleaner aż w końcu zrobiłem odpowiedni roztwór octu nie za duży by nie wchodziło zbyt gwałtownie w reakcje z aluminium. Gaźniki były zanurzone 24godz i wszystko zlazło i wystarczyło przedmuchać sprężarką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Odpowiedni to znaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 nie pamietam nicka kolegi - udziela sie nieraz w tym dziale - ma dobrze wyposazony warsztat chyba w krasnymstawie i z tego co pamietam ma myjke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Szukam myjki w okolicach Lublina bo to może być wyjście. Wiem że na energetyków mają taką myjkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 ja mam dojście do myjki moge zadzownić czy aktualne Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Dzięki za zainteresowanie :lalag: Dzwoniłem do Skóry i fakt mają myjkę. qpa jeśli możesz to zrób orient czy ta myjka aktualna i cena oczywista - na priv zarzuć coby tu nie śmiecić. Ale dam odp jutro bo dzisiaj jeszcze szacher macher z cewkami i ogólnie pomiar oporności. Tak szczerze z uporem - nie do końca mi pasuje to, że czyszczenie pomoże. Czy ktoś miał taki przypadek, że "ręczne" czyszczenie nie dawało efektu a po "pralni" (czytaj myjka ultradźwiękowa) moto nagle ożyło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) Takiego przypadku nie widziałem. Ale możesz sprawdzić jeszcze na płycie traserskiej czy te górne pokrywy gaźników nad przepustnicami są równe, oczywiście jeśli pralka nic nie pomoże :) Edytowane 8 Września 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) czyszczenie 'reczne' a myjka to dwie inne bajki - nie do porownania. myjka do warsztatu to wydatek 7-11 tys ( minimum) wiec nikt nie wywali takiej kasy na wiwat - efekty sa nieporownywalne z niczym, poniewaz w gazniku na sciankach kanalow osadza sie masa syfu plus koroduje sam material - niczym poza myjka nie da sie tego skutecznie usunac. jezeli zapchany gaznik nie okaze sie glowna przyczyna Twoich klopotow to i tak warto raz na jakis czas w ten sposob go potraktowac. Edytowane 8 Września 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil255 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Odpowiedni to znaczy ? 3%-5% stężenie. Generalnie czym mniejsze stężenie tym łatwiej kontrolować proces. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Wczoraj zamieniałem cewki - bez rezultatu. Zrobiłem także doświadczenie a mianowicie wstawiłem na dolocie gaźnika przesłonę plastikową z otworami - ilość otworów zależała od poprawy pracy cylindra. Przesłona jest na cylindrze który strzela na jałowym na wysokich. Doszedłem do takiego momentu z otworami w przegrodzie, że silnik wkręca się zarówno na jałowym jak i "prawie" normalnie można jeździć. "prawie" dlatego, że gdzieś pod skórą czuje się że to jeszcze nie to. Ogólnie uważam, że takich rozwiązań nie można stosować na dłuższą metę - to był eksperyment. Ogólnie moto wkręca się i ładnie schodzi z obrotów. Dodatkowo zauważyłem, że przy obrotach ok 1/4 manetki może mniej, "zdrowy" cylinder co kilka sek kicha w dolot :icon_eek: Czyżby coś z zaworami (luzy nie takie jak trzeba albo cały rozrząd przestawiony) ? Dzisiaj to sprawdzę. Jeśli nie pomoże, to daję gaźniki do "pralki" myjki znaczy :biggrin: i jeśli pomoże to muszę kupić FLASZKIE i zawieść szynszyllowi :icon_mrgreen: lub jeszcze sprawdzę sposób kamila255. Jak coś wymyślicie - piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Sprawdź dokładnie kolektory ssące. Prawdopodobnie ciągnie lewe powietrze, na tym cylku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Gdy składałem motocykl po zimowym serwisie z pośpiechy źle przyczepiłem przewody odpowietrzające i zachowywał się dokładnie jak opisujesz, przy dodawaniu gazu parskał w dolot. Sprawdź dobrze te przewody, może któryś jest przetarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.