Worriot Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Sek w tym, ze ten mean streak szedl maksymalna predkoscia 8O . Ale pewnie to kawa jest cherlawa, a nie intruz taki szybki ;) A splanowanie glowicy, ewentualnie zmiana uszczelki pod glowica ( na ciensza) cos da? Wydaje sie, ze zwiekszenie stopnia sprezania wraz z zastosowaniem wysokoktanowego paliwa powinno przynies jakis efekt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Co do wskazań prędkościomierza w kawie - Prędkościomierze motocyklowe zawyżają prędkość i już np. busa przy wskazaniu 340 km/h jedzie zaledwie 29x (czyt. pare). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 wiem, wiem o tych przeklamaniach... tylko nasuwa sie pytanie jaka predkosc maksymalna podaje producent? Rzeczywista, czy wedlug wskazan predkosciomierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Worriot -> prędkość podawana przez producenta nijak ma się do wskazań predkościomierza i do rzeczywistej predkości maksymalnej (przynajmniej w tych motocyklach i samochodach które miałem) ;) . Co do Twoich pomysłów na modyfikacje silnika to idziesz w złym kierunku. Zamiast planować głowice lepiej zalożyć tłoki zwiększające stopień sprężania chyba wtedy bedzie to 10:1). Można je kupić w USA. Niestety niewiem o ile zwiększy się moc silnika po takiej modyfikacji i o ile spadnie trwałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Tylko, ze planowanie wyszloby o wiele taniej. Moglby mi to zrobic pierwszy lepszy ( no moze jakis lepszy ;) ) student na AGH lub politechnice za przyslowiowa flaszke... Masz jakies namiary na stronki producentow tych tlokow? Przyszedl mi do glowy jeszcze jeden pomysl- jakby tak zalozyc do vs 1400 bebechy ( cylindry, tloki i glowice) od vs 1500? Ciekawe co by z tego wyszlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Worriot - nie obraź się ale ja to nazywam tunning po polsku. A jak mówię, że tunning kosztuje to wszyscy sie burzą :D . Nawet byś nie odczuł po tym planowaniu, że się coś zmieniło. Wzrośnie Ci minimalnie ciśnienie w komorze ale za to wzrośnie i to niemało temperatura spalania a w przypadku chłodzenia Intruza to raczej drobnostka nie jest. Moim zdaniem jak się bawić w tunning to od początku do końca aby wszystko miało ręce i nogi a nie "tu przyspawać a tam przewiercić". Można więcej szkody zrobić niż pożytku. Za flaszkę raczej się moto ni stunninguje. :) Aczkolwiek mogę się mylić :flesje: Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Nie obraze sie bo jestem Polakiem i mam wrodzona sklonnosc do kombinowania jak by tu najtaniej... :D Nie no oczywiscie, ze lepiej kupic firmowy zestaw tunningowy i slono za to zaplacic ,bo tak nam wmawia jego producent i odpowiednio to reklamuje... Z tym wzrostem jedynie temperatury to sie chyba mylisz...bo kazde prawdziwe rasowanie silnika zaczyna sie wlasnie od zwiekszenia stopnia sprezania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Tłoki robi firma JE. Wpisz w googlach "JE pistons" i się znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 W sumie nie wiele bys zmienił...A koszty koszmarne: sam cylinder to koszt ok. 4 tys. zł. POza tym dwie głowice, niby takie same jak w vs ale jedna z nich odwrócona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTURO Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 gdzie mogę znaleźć w internecie opinie na temat Intrudera 1400? Możecie się podzielić waszymi doświadczeniami? Z góry dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Mozesz je znaleźć używając opcji "szukaj". Temat był już poruszany. Ewentualnie odezwij się do mnie na GG czy PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalF Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 powinienes poszperac w tym serwisie..bedzie na ten temat duzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renata Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Mozesz je znaleźć używając opcji "szukaj" hej Kamil ;) co tak skromnie w tym temacie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Hej renatko,Po co dwa razy to samo pisać? ;) A żeby mi posta nie wcieło to poniżej kilka linków natemat VS 1.4 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...8036&highlight=http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...0902&highlight=http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...3583&highlight= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Podobnie jak Pompek męczę to bydlę więc służę pomocą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.