Worriot Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Jak obnizysz intrudera o 8 cm,( skok amortyzatora to 10 cm) to z 13-u cm przeswitu zostanie ci 5. Urwiesz puszke akumulatora na pierwszej dziorze w jezdni i nie przejedziesz zadnego spiacego policjanta. Ja swojego obnizylem o 2 cm i musialem przerabiac wszystkie sroby mocujace blotnik bo mi zaczely wyzerac nowa opone. Mimo twardszych sprezyn i tak czasami guma ociera o blotnik. Co do chromow- chetnie od ciebie odkupie dekle silnika lub sie zamienie, bo u mnie chrom odpada ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A ja mam pytanie , wiecie moze ile obrotow ma intruder 800 przy 100km/h a ile VS1400 ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Vs 1400 ma 3100 RPM przy 60 MPH (około 100 km/h), natomiast VS 800 ma 4080 RPM przy 60 MPH. Dane dotyczą motocykli seryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 PunkRider->Inni na ogół jeźdzą w Zachodniej Europie lub w USA gdzie drogi są równe. Ja seryjnym VSem kiedyś zawiesiłem się w koleinie 8O. Motocykl ze sztywnym tyłem niekoniecznie musi być niski. Załóż do Intrudera zamiast seryjnych amorków kawał pręta (o długości seryjnego amortyzatora) i już masz motocykl na sztywnym tyle z prześwitem jak oryginał. Ciekaw jestem jaki masz plan na przeniesienie akumulatora? Ja miałem problem żeby upchnąć gdzieś alarm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 PunkRider- sugerujesz sie zdjeciami przerobionych Intruzow- fakt -obnizone wygladaja pieknie, ale kto powiedzial ze one jezdza. Ja juz widzialem intrudery na zlotach przywozone na lawetach ;) Intruder jest tak zwartym motocyklem, ze akumulatora naprawde nie ma gdzie przeniesc.Za silnikiem jest dla niego najlepsze miejsce. Co do obrotow- 3100 obr/min odnosi sie do wersji czterobiegowej, pieciobiegowa kreci sie 2800( ale to tez zalezy od modelu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 4 cale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A do ilu sie krecą 800 i 1400 , i czy mają podobną charakterystyke oddawania mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Chyba wiem do czego zmierzasz :lol: .Charakterystyke oddawania mocy mają diametralnie różną. VS 800 kręcisię coś około 8 tys RPM a VS 1400 pod 5,5 tys RPM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A apropo ma ktos w jakims czasopismie albo zna stronki jakis testow VS 800 (po polish :twisted: ) znalazłem pare ale nieciekawe ogolnikowe bardzo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
generał Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 siemanko mam intruza vs 1400 z koszem i co wy na to?bo ja juz wiem ze to porazka i go w tym sezonie zdjolem bo maksymalne osiagi nowego 2002 vs1400 to 130kmh a bez 160kmh mam zamiar rozpruc mu gazniki i reszte szukam fachowca mialem vs1400 z 1993 i szedl 200kmh info oczekuje na gg 9232419 GENERAŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
generał Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 siemanko mam intruza vs 1400 z koszem i co wy na to?bo ja juz wiem ze to porazka i go w tym sezonie zdjolem bo maksymalne osiagi nowego 2002 vs1400 to 130kmh a bez 160kmh mam zamiar rozpruc mu gazniki i reszte szukam fachowca mialem vs1400 z 1993 i szedl 200kmh info oczekuje na gg 9232419 GENERAŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 rozpruc mu gazniki i reszte szukam fachowca mialem vs1400 z 199siemanko mam intruza vs 1400 z koszem i co wy na to?bo ja juz wiem ze to porazka i go w tym sezonie zdjolem bo maksymalne osiagi nowego 2002 vs1400 to 130kmh a bez 160kmh mam zamiar 3 i szedl 200kmh info oczekuje na gg 9232419 GENERAŁ Jak twierdzisz' date=' że jechałes Intruderem 200km/h to mogę tylko odpowiedzieć, że licznik mocno Ci oszukiwał. Prędkośc Intrudera jest ograniczona przez przełozenia skrzyni i dyfra (wszystkie modele mają takie same dyfry a słabsze VS-y mają "dłuższe" skrzynie -5 biegów). Maksymalna prędkośc to około 190-195km/h (w zalezności od wysokości opony) i [u']bez oporu powietrza[/u]. Koszt oddławienia Intrudera to (w zależności od tego jakich części użyjesz i jaki efekt Cię interesuje) to od 500 PLN do 900 PLN plus koszt wydechu. Robiłem to w dwóch VSach. Jak jesteś zainteresowany to odezwij się na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Intruzek jak ci sie rozkula do 170 to już jest dobrze. Kombinacje z gaźnikiami i wydechem to fajna sprawa., ale prędkości nie zwiększysz nie zmieniając przełożenia...To fakt. Moment i moc tu masz spore pole do popisu... Wrzuć fotki VS-a z koszem na forum lub na mail : [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Mam spieprzony licznik, ale kumpel mnie zmierzyl na autostradzie mean streakiem- 185kmh 8O . Czy polerka kanalow dolotowych cos da ? Przy okazji demontarzu gaznikow wsadzilem tam palucha i stwierdzilem, ze faktura powierzchni przypomina kaloryfer ( taki starego typu ;) ) Brat w yamasze sr500 przy okazji generalnego remontu wypolerowal kanal dolotowy i roznica byla wiecej niz odczuwalna. V maks producenta to 145 kmh, a brata sprzet szedl 160! Czy ktos ma namiary na dobre kity powiekszajace pojemnosc? Mysle o zapodaniu czegos takiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Nie będę się znowu sprzeczął o prędkości VSa ale liczniki lubią zawyżać... Polerka kanałów napewno coś da ale raczej nie bedzie to przyrost mocy o 10%.Firma Thunderbike ma w swojej ofercie kit na 1630 ccm. Cena duża, problemy z instalacją (trzeba rozwiercać oryginalne cylinry i wsadzić tam "tuningowe" tuleje). Poza tym moga wystąpić problemy z przegrzewaniem. Pasowało by odrazu zmienić gaźniki na większe, przerobic kanały w głowicach (niewiem tylko kto w Polsce by się tego podjął, modyfikacje głowic to poważna sprawa), sprzęgło i kilka innych rzeczy. Efekt końcowy jest całkie mniezły (przynajmniej na hamowni). I podobno po rozwierceniu w baku pojawi a się wir ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.