Skocz do zawartości

INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow


pino
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sek w tym, ze ten mean streak szedl maksymalna predkoscia 8O . Ale pewnie to kawa jest cherlawa, a nie intruz taki szybki ;) A splanowanie glowicy, ewentualnie zmiana uszczelki pod glowica ( na ciensza) cos da? Wydaje sie, ze zwiekszenie stopnia sprezania wraz z zastosowaniem wysokoktanowego paliwa powinno przynies jakis efekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worriot -> prędkość podawana przez producenta nijak ma się do wskazań predkościomierza i do rzeczywistej predkości maksymalnej (przynajmniej w tych motocyklach i samochodach które miałem) ;) .

 

Co do Twoich pomysłów na modyfikacje silnika to idziesz w złym kierunku. Zamiast planować głowice lepiej zalożyć tłoki zwiększające stopień sprężania chyba wtedy bedzie to 10:1). Można je kupić w USA. Niestety niewiem o ile zwiększy się moc silnika po takiej modyfikacji i o ile spadnie trwałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, ze planowanie wyszloby o wiele taniej. Moglby mi to zrobic pierwszy lepszy ( no moze jakis lepszy ;) ) student na AGH lub politechnice za przyslowiowa flaszke... Masz jakies namiary na stronki producentow tych tlokow? Przyszedl mi do glowy jeszcze jeden pomysl- jakby tak zalozyc do vs 1400 bebechy ( cylindry, tloki i glowice) od vs 1500? Ciekawe co by z tego wyszlo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worriot - nie obraź się ale ja to nazywam tunning po polsku. A jak mówię, że tunning kosztuje to wszyscy sie burzą :D . Nawet byś nie odczuł po tym planowaniu, że się coś zmieniło. Wzrośnie Ci minimalnie ciśnienie w komorze ale za to wzrośnie i to niemało temperatura spalania a w przypadku chłodzenia Intruza to raczej drobnostka nie jest. Moim zdaniem jak się bawić w tunning to od początku do końca aby wszystko miało ręce i nogi a nie "tu przyspawać a tam przewiercić". Można więcej szkody zrobić niż pożytku. Za flaszkę raczej się moto ni stunninguje. :)

Aczkolwiek mogę się mylić :flesje:

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obraze sie bo jestem Polakiem i mam wrodzona sklonnosc do kombinowania jak by tu najtaniej... :D Nie no oczywiscie, ze lepiej kupic firmowy zestaw tunningowy i slono za to zaplacic ,bo tak nam wmawia jego producent i odpowiednio to reklamuje... Z tym wzrostem jedynie temperatury to sie chyba mylisz...bo kazde prawdziwe rasowanie silnika zaczyna sie wlasnie od zwiekszenia stopnia sprezania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...