MOC Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Ja bym jeszcze pomyslal na twoim miejscu o oplu. Co do niezawodnosci vw silnikow to cos o tym wiem i nie sa to informacje, podzielajace twoj poglad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Stare benzyny 8V (1.6, 1.8) były dość trwałe i niezawodne dopóki nie zaczęli z nimi eksperymentować. Nawet pierwsze 16V były rozsądne (ale to w końcu ten sam blok), jedyna wada to obracające się panewki, ale to raczej wina eksploatacji niż, błąd konstrukcyjny. To samo pierwsze turbośmierdziuchy jeszcze bez elektroniki, poza sporadycznie pękającymi głowicami. Później było już tylko gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Od Szajswagena z daleka i do dużym łukiem...tak jak mówią poprzednicy - już one przejechały tyle że powinny w wiekszości stac na "parku sztywnych"!!! Co do Opla to pomysł nie jest zły tylko z silnikami 8V, ecotekom zawsze coś doskwiera i na gazie to zbytnio nie współpracuje. Osobiście coś takiego: http://otomoto.pl/mazda-323-serwisowany-C11042846.html albo trzydrzwiowy to taki: http://otomoto.pl/mazda-323-1-4b-klima-spr...-C14827248.html badż Toyka w podobie tego bo ofert jest dużo: http://otomoto.pl/toyota-corolla-toyota-co...-C14178921.html Stawiam tylko na japońca i w ostatecznosci jakiegoś koreańca! Ale zdanie ma każdy swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 mam ten sam dylemat do tego wora dorzuciłbym astre i audi 80 jest jeszcze bawaria :biggrin: myślałem o takiej 318 IS 140 kucy w lpg :icon_mrgreen: ale kto by to nakarmił :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 mam ten sam dylemat do tego wora dorzuciłbym astre i audi 80 jest jeszcze bawaria :biggrin: myślałem o takiej 318 IS 140 kucy w lpg :icon_mrgreen: ale kto by to nakarmił :icon_razz: Uwierz mi że 80 tez boryka sie z problemami,najczesciej elekrtycznymi...bardzo ciezko trafic egzemplarz który bedzie od zawsze uchodził za bezawaryjny. BMW a owszem - IS jeżdzi rewelacyjnie tyle że LPG potrafi zjeść gniazda zaworowe,no i jeśli sie przegrzeje to i uszczelka glowicy do wymiany. W dzisiejszych czasach naprawdę ciężko znaleść coś rozsądnego i w miarę zadbanego :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 (edytowane) Dobrej 80-tki nie kupisz, bo jedyna dobra sztuka na tym kontynencie należy do mnie, a ja nie sprzedaje :icon_razz: Edytowane 3 Września 2010 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Golf - owszem przewartościowany w stosunku do konkurencji ale.... nawet jak mechanicznie będzie kaput, do wszystkie flaki przełożysz sam w dwa dni, taka to prosta konstrukcja i historie o staniu u mechaników włóż komuś w buty. Części dostępne wszędzie, leżą prawie na śmietnikach, naprawialny w warunkach stodołowo-blokowo-podwórkowych. Edycje II i III różnią się niemal od siebie tylko kosmetycznie. Jedyną sensowną alternatywą dla III jest Marea z 1,9jtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 (edytowane) Części dostępne wszędzie, leżą prawie na śmietnikach Bo dokładnie taka jest ich wartość. Złom naprawiany złomem :D Wyjaśnij mi sens przepłacania za samochód, później grzebania w nim przez miesiąc, tylko po to by mieć gołego gólfa? Jak za ta samą kasę można mieć o wiele większy komfort. Edytowane 4 Września 2010 przez 220V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Golf - owszem przewartościowany w stosunku do konkurencji ale.... nawet jak mechanicznie będzie kaput, do wszystkie flaki przełożysz sam w dwa dni, taka to prosta konstrukcja i historie o staniu u mechaników włóż komuś w buty. Części dostępne wszędzie, leżą prawie na śmietnikach, naprawialny w warunkach stodołowo-blokowo-podwórkowych. Edycje II i III różnią się niemal od siebie tylko kosmetycznie. Jedyną sensowną alternatywą dla III jest Marea z 1,9jtd Z Golfem jest jak z maluchem-każdy go potrafi naprawić i łatwo dostępne częsci. Tyle że trzeba cały czas coś przy nich robić. A inne auta po prostu się mniej psują :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Bo dokładnie taka jest ich wartość. Złom naprawiany złomem :D Wyjaśnij mi sens przepłacania za samochód, później grzebania w nim przez miesiąc, tylko po to by mieć gołego gólfa? Jak za ta samą kasę można mieć o wiele większy komfort. Komfort zaczyna się dopiero od jazdy w140 ze stajni MB, poniżej nie ma co szukać PRAWDZIWEJ wygody. Sens przepłacania za VW widzę gdy porównam ceny, skrzyń biegów, silników, amortyzatorów, alternatorów, stosunek wartości tych części do konkurencji mniej więcej 1:2 na korzyść golfa. W tym samochodzie osobiście w pojedynkę wymieniam cały zespół napędowy w 3 godziny, a dla przykładu wymiana alternatora w pięciocylindrowym FIACIE zajęła mi około czterech godzin, rozumiecie już gdzie jest siła VW-a, to jak klocki lego. Poza tym stara niemcownia ma najbardziej pancerne zawieszenia ze wszystkich znanych mi pojazdów. Znalezienie głupiego przełącznika zespolonego świateł do HONDY Civic zajęło mi w moim mieście około 1,5 godziny i 5 litrów spalonego paliwa :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Panowie Marea to nic innego jak Lancia. Uwierzcie mi, ze czesci sa dosc drogie. Tesciu ma 1.6 w gazie, fakt nakrecone juz ma 280tys. km. W srodku troche glosno, troche trzeszczy, ale narzkac nie ma co... Tyle odemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 golfem III kombi zrobiłem ponad 60 000 110TDI , codziennie do roboty, piec licznikowo 306 000 i jak dzwon, nie zakopci, oleju bierze śladowe ilości (w normie) pali 5,5 przy dynamicznej jezdzie, ma klime, wspomaganie i 2x air bag i nic wiecej , korozja sie pojawia w niewielkich ilościach, auto jest czarne wiec czarny hamerite i lece z zaprawkami, podłoga od spodu b. zdrowa więc proszę tu psów nie wieszać na poczciwym golfie, Rodzice mają Mk IV i tak samo , prawdopodobnie jaja sie zaczynają juz od Mk V - zawieszenie i te sprawy... Miałem plan by sie rozstać z golfem do zimy ale zobaczymy jak sie to potoczy bo są ważniejsze wydatki niz nowy samochód. Ale jeśli nic nie kupisz a ja jednak sie zdecyduje to polecam i zapraszam... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 kwestia co trafisz w dobrym stanie... golfami niestety jeździ pełno małolatów i ogólnie są zajeżdżone ... saxo od jakiejś kobitki mogło by być dobrym rozwiązaniem. U mnie w rodzinie mają Fieste 1.8 Diesel 98 rok, bez turbo- jeździ juz z 5 lat ok 40 tyś rocznie... ma już ze 300tyś ... wymiana to alternator i dwie przednie sprężyny... nic w zawieszeniu... luzów brak. Silnik bez wycieków... bardzo udane auto - oczywiście jak kupi się dobry egzemplarz, sprowadziłem ten z Francji uszkodzony z niewielkim przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 tam kolega wyslal linki do mazdy 323 samochod tez z wygladu ładny i zapewne silnik dobry ma :) i teraz mam problem nad mazda 323 lub nad franzucem jakims Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) a więc sie pochwale i powiem tak zakupiłem sobie autko . Dokładnie to zdecydowałem sie na blizniaka 106 czyli na Saxo w pełnym wypasie poniewaz ma -el szyby ,centralny zamek , imobilaizer -klima! -abs -wspomaganie no i kolor srebny silnik 1.1 benzyniak Edytowane 6 Września 2010 przez Lukasyno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.