Skocz do zawartości

Zakup Autka


Lukasyno
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stare benzyny 8V (1.6, 1.8) były dość trwałe i niezawodne dopóki nie zaczęli z nimi eksperymentować. Nawet pierwsze 16V były rozsądne (ale to w końcu ten sam blok), jedyna wada to obracające się panewki, ale to raczej wina eksploatacji niż, błąd konstrukcyjny. To samo pierwsze turbośmierdziuchy jeszcze bez elektroniki, poza sporadycznie pękającymi głowicami. Później było już tylko gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od Szajswagena z daleka i do dużym łukiem...tak jak mówią poprzednicy - już one przejechały tyle że powinny w wiekszości stac na "parku sztywnych"!!! Co do Opla to pomysł nie jest zły tylko z silnikami 8V, ecotekom zawsze coś doskwiera i na gazie to zbytnio nie współpracuje.

Osobiście coś takiego:

http://otomoto.pl/mazda-323-serwisowany-C11042846.html

albo trzydrzwiowy to taki:

http://otomoto.pl/mazda-323-1-4b-klima-spr...-C14827248.html

badż Toyka w podobie tego bo ofert jest dużo:

http://otomoto.pl/toyota-corolla-toyota-co...-C14178921.html

 

Stawiam tylko na japońca i w ostatecznosci jakiegoś koreańca!

 

Ale zdanie ma każdy swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam dylemat

do tego wora dorzuciłbym astre i audi 80

jest jeszcze bawaria :biggrin: myślałem o takiej 318 IS 140 kucy w lpg :icon_mrgreen: ale kto by to nakarmił :icon_razz:

 

Uwierz mi że 80 tez boryka sie z problemami,najczesciej elekrtycznymi...bardzo ciezko trafic egzemplarz który bedzie od zawsze uchodził za bezawaryjny. BMW a owszem - IS jeżdzi rewelacyjnie tyle że LPG potrafi zjeść gniazda zaworowe,no i jeśli sie przegrzeje to i uszczelka glowicy do wymiany.

W dzisiejszych czasach naprawdę ciężko znaleść coś rozsądnego i w miarę zadbanego :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf - owszem przewartościowany w stosunku do konkurencji ale.... nawet jak mechanicznie będzie kaput, do wszystkie flaki przełożysz sam w dwa dni, taka to prosta konstrukcja i historie o staniu u mechaników włóż komuś w buty. Części dostępne wszędzie, leżą prawie na śmietnikach, naprawialny w warunkach stodołowo-blokowo-podwórkowych. Edycje II i III różnią się niemal od siebie tylko kosmetycznie. Jedyną sensowną alternatywą dla III jest Marea z 1,9jtd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części dostępne wszędzie, leżą prawie na śmietnikach

 

Bo dokładnie taka jest ich wartość. Złom naprawiany złomem :D Wyjaśnij mi sens przepłacania za samochód, później grzebania w nim przez miesiąc, tylko po to by mieć gołego gólfa? Jak za ta samą kasę można mieć o wiele większy komfort.

Edytowane przez 220V
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf - owszem przewartościowany w stosunku do konkurencji ale.... nawet jak mechanicznie będzie kaput, do wszystkie flaki przełożysz sam w dwa dni, taka to prosta konstrukcja i historie o staniu u mechaników włóż komuś w buty. Części dostępne wszędzie, leżą prawie na śmietnikach, naprawialny w warunkach stodołowo-blokowo-podwórkowych. Edycje II i III różnią się niemal od siebie tylko kosmetycznie. Jedyną sensowną alternatywą dla III jest Marea z 1,9jtd

Z Golfem jest jak z maluchem-każdy go potrafi naprawić i łatwo dostępne częsci. Tyle że trzeba cały czas coś przy nich robić. A inne auta po prostu się mniej psują :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dokładnie taka jest ich wartość. Złom naprawiany złomem :D Wyjaśnij mi sens przepłacania za samochód, później grzebania w nim przez miesiąc, tylko po to by mieć gołego gólfa? Jak za ta samą kasę można mieć o wiele większy komfort.

Komfort zaczyna się dopiero od jazdy w140 ze stajni MB, poniżej nie ma co szukać PRAWDZIWEJ wygody. Sens przepłacania za VW widzę gdy porównam ceny, skrzyń biegów, silników, amortyzatorów, alternatorów, stosunek wartości tych części do konkurencji mniej więcej 1:2 na korzyść golfa. W tym samochodzie osobiście w pojedynkę wymieniam cały zespół napędowy w 3 godziny, a dla przykładu wymiana alternatora w pięciocylindrowym FIACIE zajęła mi około czterech godzin, rozumiecie już gdzie jest siła VW-a, to jak klocki lego. Poza tym stara niemcownia ma najbardziej pancerne zawieszenia ze wszystkich znanych mi pojazdów. Znalezienie głupiego przełącznika zespolonego świateł do HONDY Civic zajęło mi w moim mieście około 1,5 godziny i 5 litrów spalonego paliwa :lapad:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golfem III kombi zrobiłem ponad 60 000 110TDI , codziennie do roboty, piec licznikowo 306 000 i jak dzwon, nie zakopci, oleju bierze śladowe ilości (w normie) pali 5,5 przy dynamicznej jezdzie, ma klime, wspomaganie i 2x air bag i nic wiecej , korozja sie pojawia w niewielkich ilościach, auto jest czarne wiec czarny hamerite i lece z zaprawkami, podłoga od spodu b. zdrowa więc proszę tu psów nie wieszać na poczciwym golfie, Rodzice mają Mk IV i tak samo , prawdopodobnie jaja sie zaczynają juz od Mk V - zawieszenie i te sprawy... Miałem plan by sie rozstać z golfem do zimy ale zobaczymy jak sie to potoczy bo są ważniejsze wydatki niz nowy samochód. Ale jeśli nic nie kupisz a ja jednak sie zdecyduje to polecam i zapraszam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwestia co trafisz w dobrym stanie... golfami niestety jeździ pełno małolatów i ogólnie są zajeżdżone ...

saxo od jakiejś kobitki mogło by być dobrym rozwiązaniem.

U mnie w rodzinie mają Fieste 1.8 Diesel 98 rok, bez turbo- jeździ juz z 5 lat ok 40 tyś rocznie... ma już ze 300tyś ... wymiana to alternator i dwie przednie sprężyny... nic w zawieszeniu... luzów brak. Silnik bez wycieków... bardzo udane auto - oczywiście jak kupi się dobry egzemplarz, sprowadziłem ten z Francji uszkodzony z niewielkim przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc sie pochwale i powiem tak zakupiłem sobie autko . Dokładnie to zdecydowałem sie na blizniaka 106 czyli na Saxo w pełnym wypasie poniewaz ma

-el szyby ,centralny zamek , imobilaizer

-klima!

-abs

-wspomaganie

no i kolor srebny silnik 1.1 benzyniak

Edytowane przez Lukasyno
01675181221066491942.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...