Gość Sestorme Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Szkoda bylo sprzedawac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 tyle się omęczyć żeby potem opylić :icon_eek: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 WitamNIC nie pomogło - w ruch poszła szlifierka i odpowiednie papieryOto rezultaty :) Czyli jednak miałem rację, że rama została poanodowana, i że bez szlifierki się nie obejdzie. :icon_idea: Ciekawe, jak długo pozostała taka błyszcząca. Stawiam, że do pierwszego poważnego zmoczenia w deszczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Czyli jednak miałem rację, że rama została poanodowana, i że bez szlifierki się nie obejdzie. :icon_idea: Ciekawe, jak długo pozostała taka błyszcząca. Stawiam, że do pierwszego poważnego zmoczenia w deszczu. Nie bądź takim pesymistą. Polerowałem kilka rzeczy a między innymi felgi dla ojca. Po polerce woskowanie i dopiero zima sprawiła, że pojawiła się korozja. Wystarczy odrobina troski co jakiś czas i nie jest źle. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 jonasz12 - Pochwal się jeszcze co z silnikiem, bo wyzwanie było nielada :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz12 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 (edytowane) No więc tak... silnik stuka do tej pory..... widocznie tak musi być. w serwisie hondy zażyczyli sobie 3200 za nowe kola rozrządu łącznie z wymianą (za motor dałem 3900) hehe właściciel stwierdził (za moją podpowiedzią), że kupi sobie drugą 400RR z angli bez prawa rejestracji, może po jakimś dzwonie byle silnik działał... za jakieś 1000-1500zł i będzie jeszcze miał full części na wymianę jak by co. W motorku zrobiłem:- "nowe" oponki w wymiarach sportowych 160 i 120 pilot road- nowy napęd- nowe łożyska w obu kołach- nowe świece- nowe filtry powietrza i paliwa- nowy olej z filtrem- przeczyściłem środkiem "kontakt" wszystkie kostki jakie dałem rade- wyjątkowo upierdliwa polerka ramy i wydechu- czyszczenie i synchro gaźników- malowanie całości w kolorze BLACK (czarna, błyszcząca smoła - czerniejszej farby w błysku nie ma) wszystkie plastiki i bak. Klient jak przyjechał to nawet nie negocjował ceny w takim był wizualnym szoku. Nie mógł uwierzyć ze chce tak mało pieniędzy za takiego pięknego ścigacza. Stukanie mu nie przeszkadzało - od razu mówiłem ze to rozrząd i ze ciężko z kupnem bo model nie był wypuszczony na rynku europejskim. Ogólnie ja zadowolony, klient też, a najbardziej to się ucieszyła moja żona :D A co do polerki aluminium to nie jest tak strasznie jak myślicie. Deszcz nie robił na tej powierzchni żadnego wrażenia. Nawet jak straciło połysk od częstego wycierania czy szurania ubraniami i grzyb wie czym jeszcze, to wystarczyło przejechać pastą polerską i flanelą i było znowu idealnie. Podejrzewam, że wosk dodatkowo by pomógł ale nie zdążyłem wypróbować. To nie było czyste aluminium tylko stop z jakimiś domieszkami. Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez jonasz12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.