Hodo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 http://otomoto.pl/honda-cb-500-M2160502.html W kwestiach mechaniki jestem żółto-zielony ;) Prosiłbym o opinię doświadczonych forumowiczów. Cena wydaje się bardzo atrakcyjna, ale w połączeniu z przebiegiem budzi moje podejrzenia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loponez Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Przebiegiem bym się nie martwił, licznik pewnie cofnięty ale ważna kondycja silnika. Kolega miał kiedyś podobną z przebiegiem ok. 80 000 i silnik cykał jak nówka. Sprowadzony z zachodu więc pewnie leżał. Może któryś z kolegów z Poznania ma mozliwość podlecieć i obejrzeć go LIVE, i podrzuci Ci czy warto jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Licznik bardzo nieudolnie cofnięty.Widać to na pierwszy rzut oka ale...jak wiadomo prawie w każdym będzie cofnięty więc przyznaję, że jest wart obejrzenia w rzeczywistości bo wygląda bardzo dobrze. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Licznik bardzo nieudolnie cofnięty.Widać to na pierwszy rzut oka ale... A jak to rozpoznałeś na pierwszy rzut oka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liver Sausage Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Cyfry nie są w równej linii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Rozwinę ten temat trochę choć już gdzieś to jest na forum. Liczniki sa tak zbudowane, że cyfry muszą być równo i oczywiście mamy małą tolerancję na zmieniający się pierwszy tysiąc lub setkę tysięcy. Można bez problemu dobrze cofnąć licznik, gdzie nadal cyfry będą przesuwać się jak należy ale trzeba coś o tym wiedzieć. Podczas poprzedniej dysputy przytoczono przykład nierówno ustawionych cyfr w liczniku od nowości i zgodziłem się z tym faktem lecz podkreślam, iż był motocykl z lat 80-tych. W przypadku tego motocykla cyfry 14337 powinny być w idealnie jednej linii a jednak mamy 33 wyżej niż 14 oraz 7 niżej niż 14 i jeszcze niżej niż 33. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Monter znowu rządzi :) ;) Ciekawe w takim bądź razie o ile cofnięty? :bigrazz: Wygląda na prawdę przyzwoicie, warto się zainteresować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskarroza Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Czyzby już się sprzedał? Wywala mnie z "ogłoszenie nie zostało znalezione" ;) Rozwinę ten temat trochę choć już gdzieś to jest na forum. Liczniki sa tak zbudowane, że cyfry muszą być równo i oczywiście mamy małą tolerancję na zmieniający się pierwszy tysiąc lub setkę tysięcy. (...) W przypadku tego motocykla cyfry 14337 powinny być w idealnie jednej linii a jednak mamy 33 wyżej niż 14 oraz 7 niżej niż 14 i jeszcze niżej niż 33. Ta porada się niejednemu przyda przy zakupie moto - szczerze mówiąc, nie wiedziałem, że można tak stwierdzić kręcenie licznika (co prawda trochę nieudolne, ale jednak!) . Myślę, że dobrym pomysłem byłoby założenie specjalnego, podklejonego tematu traktującego o tej kwestii, najlepiej z przykładowymi fotkami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hodo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Sprzedała się. Niestety nie mi ;\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hodo Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 http://allegro.pl/honda-cb-500-cb500-1997r-i1202202910.html Co sądzicie o tej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Bardzo ładna, pełen oryginał. Układ wydechowy pewnie odmalowany, ale to nie problem. Warto się zainteresować, a i akucja napisana całkiem do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexadecymalny Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Cześć, w niedzielę jadę z kolegą motocyklistą na kolejne oględziny swojego pierwszego motocykla. Będziemy oglądać Hondę CB500 z 1996 r. Drugi właściciel, który jeździł nim w Niemczech. Podobno motocykl ma oryginalny przebieg 35 tysięcy potwierdzony w serwisie Hondy. Jest po opłatach - wystarczy jedynie zarejestrować i ubezpieczyć. Dzisiaj sprzęt oglądałem - wizualnie bardzo mi się spodobał - wyjątkowo zadbany moim zdaniem jak na ten rocznik. Opony nowe, łańcuch sztywno siedzi, tarcza nie ma luzów, olej nigdzie nie lał, silnik chodził równiutko, nic nie dymiło. Zapalił na dotknięcie, jedynka i dwójka weszła bardzo gładko (przy wrzucaniu dwójki było słychać takie dziwne klekotanie zapewne spowodowane niskimi obrotami (10km/h). Nie mogłem rozwinąć większej prędkości bo jechałem po żwirze, a na główną drogę bez blach trochę nie bardzo... Teraz pytanie do Was - na co jeszcze zwrócić uwagę w tym modelu? Co się psuje i co może być kosztowne? Dziękuje za rady https://iv.pl/images/88834447739457486015.jpghttps://iv.pl/images/99443167184172348257.jpghttps://iv.pl/images/22327003717780552153.jpg Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez Hexadecymalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 To jest 22 letni motocykl, tam w każdej chwili może wyjść jakaś niespodzianka. Jeśli ten Twój kolega to motocyklista, który prócz tego, że jeździ motocyklem to ogarnia też mechanikę to nie powinien mieć problemów z oceną, to dość prosty w budowie motocykl. Jeśli ten przebieg jest prawdziwy (czyli wychodzi jakieś 1500 km rocznie) to przy odpowiedniej eksploatacji powinien przejechać 3 - 4 razy tyle. Dobrze by było aby odpalić go zupełnie zimnego, przed odpaleniem dotknij silnika i kolektorów czy są zimne. Potem rozgrzewka, spokojna jazda przy użyciu każdego biegu czy nie wyskakują oraz czy sprzęgło się nie ślizga na wyższych obrotach (bo remont skrzyni to spore koszta w stosunku do wartości tej CB) a po dobrym rozgrzaniu przegoń go w górną granicę obrotów czy nie kopci. Nie polecam kupować go bez jazdy próbnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.