wojtekr1 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam,mam pytanko co do skrzynii biegow w R1,a dokladniej mowiac mam problem z podjeciem decyzji co wymienic przy szarpiacej 2-ce. Silnik rozebrany i z tego co patrzylem to "wycheltany" jest tylko tryb z zebami klowymi w manualu jest on oznaczony nr. 12. Tryb nr.13 ten wiekszy wyglada jeszcze ok. Zakladalem juz skrzynie biegow z gorszym tego typu trybem i wszystko bylo ok. Na moje oko Tylko tryb z zebami klowymi wyglada tak jak to bywa przy tego typu awari. W jaki sposob mam stwierdzic ze mam do wymiany jeszcze wodzik 2-go biego??? Mi sie wydaje ze zamontowanie trybu oznaczonego nr.12 w manualu ,tego z zebami klowymi powinno zalatwic sprawe. Jakie sa wasze doswiadczenia w tego typu sprawie??? Dodam tylko,ze za wodzik w RAPID-E powiedziano mi 330zl,za tryb z zebami klowymi 258,a za duzy tryb 340zl dlatego szukam tanszego rozwiazania,co na moje oko ma duze sznase powodzenia. Chyba ze ktos wie gdzie mozna dostac taniej takie czesci??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Powiem tak, jezeli juz zdecydowales sie na demontaz silnika to wypadaloby wymienic i tryb i wodzik. Fakt ze koszta wieksze ale przynajmniej masz wieksze prawdopodobienstwo pojezdzenia bez problemow i ten komfort wydaje mi sie jest wart i pieniedzy i czasu poswieconemu na remont skrzyni. W Vmaxie rowniez wystepuje problem 2go biegu, u mnie ten problem zaczal sie objawiac. Z tym ze mialem jeszcze kilka mankamentow fabrycznych i kolega, ktory troche w temacie siedzi, znalazl u amerykancow patent na poprawe 2ki. Nie wiem osobiscie na czym on dokladnie polega ale po zrobieniu aktualnie paluje do odciecia i zero jakichkolwiek problemow z wypadajacym 2gim biegiem. Wiec moze i w R1 jest jakis paten, moze nawet ten sam jak w Vmaxie, polegajacy na poprawie fabryki i zapomnieniu o tej nieszczesnej przypadlosci yamahy. Gdyby cie to interesowalo moge podeslac namiary na pw a reszte juz uzgodnisz osobiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Glebsze podciecie sprzegiel klowych tak by bardziej zdecydowanie trzymaly kolo zebate w jego wlasciwym miejscu. Moze byc zastosowane do kazdego moto, tyle ze jakosc zrobienia tego zalezy od doswiadczenia robiacego. Czasami dziala na reszte zycia moto, czasami na krotko. Jesli chodzi o zuzycie wodzika to dopiero zmierzenie go i porownanie z wymiarem do remontu z serwisowki moze powiedziec cos o jego stanie i ew mozliwosci ponownego zalozenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Wodzik najlepiej porównać z nowym w serwisie, wystarczy trafić na "wporzo" sprzedawcę :bigrazz: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 nie wydaje mi się by wodziki leżały na półce, w Warszawie w dawnej mitsui jak zamawiasz to już nie ma odwrotu. Cena za tryb przesuwny 258zł to rewelacyjna cena!!! Aż wietrze pomyłkę. Co do wodzika to na oko widać że jest "wyjedzony" przypalony, ale najprościej jest wykonać pomiar szczelinomierzem, mierząc luz między wodzikiem a rowkiem koła zębatego. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 928 za zestaw przy obecnym kursie Euro to sporo. W 2009 roku, taki zestaw kosztował 850PLN. Jak wymiana to tylko zestaw 2 tryby + wodzik, przy okazji sprawdź tzw pamiętnik (wałek, wybierak biegu). Po za tym nowe tryby mają inny kształt (poprawiony) i są dodatkowo wzmocnione. Niestety stare tryby (sprzęgła kłowe) mogły się nie równo zużyć, co będzie skutkowało szybszym zużyciem nowego elementu. Jest firma która zajmuje się regeneracją tych sprzęgiełek, koszt około 300PLN + wodzik. Jednak może być to regeneracja na chwilę. Po wymianie w.w. elementów jest spokój z 2-ką na długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekr1 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam,a czy moglby mi ktos podac namiary na jakis tanik serwis gdzie moge dostac te czesci tzn. wodzik i 2 kola zebate??? Dzwonilem do Rapid-a i wkoncu krzykneli mi 365zl za male kolo, 465zl za duze kolo i 337 za wodzik to chyba cos za duzo:( nie stac mnie na taki remont... Znajomy mechanik powiedzial mi ze za dwa kola zebate 2-go biegu powinienem zaplacic do 500zl,co o tym myslicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 To jeszcze zapytaj sie tego mechanika o namiary na taki sklep :wink: Niestety remont silnika nigdy nie byl i nie bedzie tanim. Moze trzeba bylo pomyslec o zebraniu funduszy przed demontazem. A dupy szklem nie podcieraj bo to sie dobrze nie skonczy, taka prywatna rada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) jak bys znalalz dobrego operatora frezarki , to by ci te sprzegla klowe wyrownal , ale niestety bedzie wiekszy luz miedzy klami i zalaczanie drugiego biegu bedzie dosc slyszalne ( tak jak jazda na nim , dodawanie i odejmowanie gazu na biegu , moze byc slyszalne) w Mz ten paten sie sprawdzil , ale tam bylo 20 koni, nie 180 - wodzik porownac i pomierzyc. Zapewne 2 bieg wysypal sie od jazdy na kole. Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Hej Jakbyś miał PART NUMBERY (z konkretnym opisem co jest co) to może coś by mi się udało wykombinować cenowo odpowiednio. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.