toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 skoro padł Ci aku to sprawdź czy nigdzie nie masz kabli luźnych - np od regulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 skoro padł Ci aku to sprawdź czy nigdzie nie masz kabli luźnych - np od regulatora Ale to wcelu aby znalexc przyczyne dla czego padła akumulator? On był pękniąty jakis wsadzony i to chyba dlatego. I naprawde był słaby jak zostawiłem chwile manetki włącozne po znageszniu to odrazu padał. A jest możliwe ze tak chodzi od bardzo złej jakosci paliwa? Do paliwa które było dolałem 4 litry verwy w orlenu 98. Moto chodzi całkiem inaczej ma tylko leciutki zamuloty moment kolo 4tys obrotow ale to ulamek sekundy jak sie przyspiesza po rozgrznaiu czy nie ciagle chodzi jak by lepiej. A te jeszcze pozostałe wady to moze dlatego ze jeszcze ten shit stary jest w baku. Może to byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek931 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Może warto spróbować numer z benzyną, Spuść całkowicie i zalej jakiejś orlenowskiej albo shella. Skoro nie masz zbytnio kasy na serwis to spróbuj, albo moze z modułem jest coś nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 wiec tak. benzyna nie pomogla. na 98 jakos cos chodzi. na 95 niestety. Dzis ogladalem rozrzad. Wiec tak łancuszek jest chyba fobryczny nowy bo nie ma zapinki. Ale dziwnie na trybch idzie podeśle fotke póxniej. Znaki na wałkach i kole zamachowym są niemal ze idealnie rozbierzność bynika zapewnie z zurzycia łancuszka. Nadal moto chodzi jak ciagnik i nie kreci sie dynamicznie. Czy jakies przebicie mzoe miec wplyw na to? Dodam ze wykrecilem swiece nowe zalozone jakies 50km temu bo nie jezdzilem moto nie sprawny. I dwie byly takie ciemne okopcone a dwie z drugiej strony juz mniej. Czy jakies przebicie albo cewki moga powodowac to ze motor raz chodzi raz nie? Po złożeniu fazerka pojechalem na szybki sprawdzian czy cos pomoglorozebranie i przeczyszenie kilku zacisków i przez 10km bylo git powrot do domu 10km niestety ale wracalem jak ciagnikiem tak chodził. Możecie cos jeszcze doradzic? Fotke z łańcuszkiem jeszcze dziś wrzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A kable do impulsatorów dobrze ty podłączył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A kable do impulsatorów dobrze ty podłączył ? co to takiego? Ale moto zacza lipnie chodzic mimo ze nikt w nim nie grzebał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Dobra zostawiamy impulsatory w spokoju ale śmierdzi mnie to zła kolejnością zapłonu tzn. źle podłączone kable WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Dobra zostawiamy impulsatory w spokoju ale śmierdzi mnie to zła kolejnością zapłonu tzn. źle podłączone kable WN. ech. ale jest tak jak pisałem nagle się zwaliło. i wszystkie kable sa tak podlaczone jak byly. Motor jezdził dobrze i od odpalenia z popcyhu padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Zmierz panie sprężenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Zmierz panie sprężenie. uuu to widzę ze wyższa mechanika jakaś. Może jakaś podpowiedz co i jak? Zapewne potrzebny jest sprzet? byłem własnie z ciekawości sprawdzić jak działa. Od odpalenia jakies 5km wszystko git dalej ponownie jak ciagnij jak by gary nie palily na wysokich ogrotch dopiero lapie moc. Może coś z lapaniem temperatury jakiś podzespolow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Powiem ci tak, oszczędzisz sobie nerwów jak oddasz to do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Możesz mieć walniętą cewkę i po nagrzaniu jest d*pa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.