Skocz do zawartości

Jazda na kole


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

A ty od razu śmigałeś gumy po 3 km tak?? Za takie posty (spamy) w tym dziale są ostrzeżenia - jesteś nowy więc ci się upiekło.

 

pzdr

 

 

Nie napisał, że po 3 km, brzmi to jak by w ogóle go nie mógł postawić.

 

Dobra ok, nie brzmi. Chylę czoła i już nie będę.

Edytowane przez dangerous
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, bez zbędnych dyskusji proszę. A do założyciela tematu, to poczytaj temat podany przez Montera, pooglądaj jakieś filmik na internecie, albo najlepiej niech ktoś kto potrafi udzieli kilku wskazówek i porad na żywo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej ucz się jazdy na kole na niskich biegach bo jest trudniej, jak to opanujesz to już na każdym biegu polecisz. Osobiście uważam że lepiej jest latać na stojaka, lepsza kontrola nad motocyklem pozatym w terenie się to bardziej przydaje. Na początku ucz się stawiać na koło na wzniesieniach gdyż jest łatwiej. Sam moment podniesienia na koło robisz przez: strzał ze sprzęgła lub ujęcie i dodanie gazu, lub bujnięcie zawiasem albo kombinacje tych ruchów. Sposóbów operowania motocyklem w trakcie jazdy na kole jest mnóstwo, jedni jadą szybko dodając i ujmując gazu, drudzy łapią moment w którym moto jedzie na równym gazie, inni jeszcze mocno balansują ciałem, wspomagają się hamulcami itd. A generalna zasada jest taka że póki się nie położysz na plecy to nie nauczysz się latać na kole :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie napisał, że po 3 km, brzmi to jak by w ogóle go nie mógł postawić.

 

Chodziło mi o twoje gumy. Czy od razu robiłeś mega gumy o długości np 3 km, że teraz nie możesz pojąc jak ktoś nie umie gumować na takim sprzęcie.

Każdy się kiedyś musi nauczyć.

Dobra ok, nie brzmi. Chylę czoła i już nie będę.

Przebaczone, zapomniane :bigrazz:

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj adrenalina mi skoczyła jak o mało nie spadłem z mojego exc 400 po postawieniu na koło aż tablicą zarył, myślałem ze to drugi bieg a jedynka była no i jebs na plecy prawie (mój exc 400 z gazu bez żadnego podrywania idzie na koło do 3biegu, powyżej chyba potrzeba już jakiś umiejetności specjalnych), na asfalcie mam strach ale będe trenował, rozumiem że motor trzeba jak najmocniej kolanami trzymać, do tej pory uczyłem się na siedząco, jak będę miał chwilke popróbuje na stojąco no i cały czas nie mogę się przyzwyczaić do nogi na tylnim hamulcu podczas stawiania na koło..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grebur

 

spraw sobie coś takiego:

http://inlinethumb28.webshots.com/44955/2856280980057585097S600x600Q85.jpg

http://moto-madness.com/catalog/images/gp%20tech%20cap.jpg

Edytowane przez Krempy

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...