Skocz do zawartości

Jazda na kole


Rekomendowane odpowiedzi

podczepie się pod temat,

oglądałem filmiki z jazdy na kole na xt 600, jak wyrwać to moto na koło??

próbowałem gazem z 1 i poszko lekko (5-10cm nad ziemie) po czym szedł na asfalt kołem :(

jakaś konkretna rada, nie chcę strzelać ze sprzęgła żeby nie zaliczyć pleców ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczepie się pod temat,

oglądałem filmiki z jazdy na kole na xt 600, jak wyrwać to moto na koło??

próbowałem gazem z 1 i poszko lekko (5-10cm nad ziemie) po czym szedł na asfalt kołem :(

jakaś konkretna rada, nie chcę strzelać ze sprzęgła żeby nie zaliczyć pleców ;/

Spróbuj "bujnać" go ciałem. Chociaż myśle że bez sprzęgięłka nie da rady :D

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stajesz noga, druga zginasz w kolanie i dajesz na zadupku. jak bedziesz podrywal to cialem dociskasz do ziemi kierownice potem szybko pociagasz i dajesz gazu.

 

osobiscie uwazam ze bezpieczniejsza jest guma ze sprzegla, mi z gazu nigdy nie wychodzila, nawet gixxerem...

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem gazem z 1 i poszko lekko (5-10cm nad ziemie) po czym szedł na asfalt kołem icon_sad.gif

 

po pierwsze to co pisze kamsel ,,balans ciałem'' czyli nacisnąć na przód i poderwać z równoczesnym strzałem ze sprzęgła, albo szarpnięciem manety

 

z gazu jest bezpieczniej ale wymaga wyczucia motocykla kiedy zaczyna ciągnąc i kiedy kończy ciągnąć i tak wpasować sie z obrotami żeby mieć moc ale żeby za szybko sie nie skończyła :D (brzmi bez sensu ale wiadomo o co chodzi :D )

 

jak już poderwiesz to musisz przełamać strach i trzymać gaz i dalej być odchylonym do tyłu, ja mam taki odruch (ze strachu przed nakryciem sie ) że poderwię, trzymam gaz ale ciałem już dociskam przednie koło i przez to nie udaje mi sie zbyt daleko ujechać ale cóż nic od razu :D

 

stajesz noga, druga zginasz w kolanie i dajesz na zadupku. jak bedziesz podrywal to cialem dociskasz do ziemi kierownice potem szybko pociagasz i dajesz gazu.

 

szczerze ?? nie polecałbym takiej metody początkującemu bo w razie utraty równowagi trzeba naprawdę refleksu żeby ewakuować sie z motocykla lub podeprzeć nogą innaczej skutki mogą być bolesne :D

 

najskuteczniejsza metoda ale najbardziej wieśniacka i bez żadnego zastosowania praktycznego w jeździe enduro, na ciężkiego niezbyt mocnego dual sporta to stanąć na podnóżkach pasażera nacisnąc kiere i strzał ze sprzęgła na 1 biegu nie istnieje chyba moto które w taki sposób nie poleci na koło :icon_mrgreen: (no chyba że choppery i z wózkiem bocznym )

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje początki ma f2 to były strzały ze sprzęgła z 2.. .bo za gazu jakoś mi nie szło, a strzelać na 1 się bałem.

Jak ogarniesz sobie strzały ze sprzęgła z dwójki to później tylko gazem unosisz na odpowiednią wysokość i trzymasz tego "piona".

Wyczuj moment w którym moto najbardziej "ciągnie, czuć przyrost mocy" wtedy próbuj strzelać ze sprzęgła tylko nie za mocno... :) i rozsądnie z gazem ;P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2ki próbuj , łatwiej , sprzęgłem nie strzelaj dosłownie tylko lekko wciśnij klamkę aby się uślizgnęło i odpuść, oczywiście zsynchronizowane z gazem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie prawda taka że co byśmy nie napisali tutaj to i tak jeśli sam nie będzie dochodził metodą prób i błędów oraz wywrotek :-) to sie nie nauczy

 

autor tematu dostał wiele wskazówek i pewnie teraz ciężko trenuje:-)

 

od siebie dodam że mi osobiście najlepiej idzie na 2-gim biegu oraz na biegu 3-cim, z gazu,ale ja mam 2t w ćwiartce więc ciężko jest jeździć takim sprzętem na kole, w 4t jest zdecydowanie prostsze zadanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi coraz lepiej idzie i naprawdę trzeba dużo trenować, osobiście to uczę sie kontroli na 2biegu i na koło z gazu, ale jak trzeba przyszpanować to trójeczka i w górę ;)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

od siebie dodam że mi osobiście najlepiej idzie na 2-gim biegu oraz na biegu 3-cim, z gazu,ale ja mam 2t w ćwiartce więc ciężko jest jeździć takim sprzętem na kole, w 4t jest zdecydowanie prostsze zadanie

Jak ja to ogarnąłem to i Ty mozesz,patrz:

 

nowytzrdt na stojąco to nie jest,ale chodzi Ci o cos takiego?

Edytowane przez TwisterZG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...