Grzybs Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 podczepie się pod temat, oglądałem filmiki z jazdy na kole na xt 600, jak wyrwać to moto na koło?? próbowałem gazem z 1 i poszko lekko (5-10cm nad ziemie) po czym szedł na asfalt kołem :( jakaś konkretna rada, nie chcę strzelać ze sprzęgła żeby nie zaliczyć pleców ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 podczepie się pod temat, oglądałem filmiki z jazdy na kole na xt 600, jak wyrwać to moto na koło?? próbowałem gazem z 1 i poszko lekko (5-10cm nad ziemie) po czym szedł na asfalt kołem :( jakaś konkretna rada, nie chcę strzelać ze sprzęgła żeby nie zaliczyć pleców ;/ Spróbuj "bujnać" go ciałem. Chociaż myśle że bez sprzęgięłka nie da rady :D Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) stajesz noga, druga zginasz w kolanie i dajesz na zadupku. jak bedziesz podrywal to cialem dociskasz do ziemi kierownice potem szybko pociagasz i dajesz gazu. osobiscie uwazam ze bezpieczniejsza jest guma ze sprzegla, mi z gazu nigdy nie wychodzila, nawet gixxerem... Edytowane 3 Listopada 2010 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 próbowałem gazem z 1 i poszko lekko (5-10cm nad ziemie) po czym szedł na asfalt kołem icon_sad.gif po pierwsze to co pisze kamsel ,,balans ciałem'' czyli nacisnąć na przód i poderwać z równoczesnym strzałem ze sprzęgła, albo szarpnięciem manety z gazu jest bezpieczniej ale wymaga wyczucia motocykla kiedy zaczyna ciągnąc i kiedy kończy ciągnąć i tak wpasować sie z obrotami żeby mieć moc ale żeby za szybko sie nie skończyła :D (brzmi bez sensu ale wiadomo o co chodzi :D ) jak już poderwiesz to musisz przełamać strach i trzymać gaz i dalej być odchylonym do tyłu, ja mam taki odruch (ze strachu przed nakryciem sie ) że poderwię, trzymam gaz ale ciałem już dociskam przednie koło i przez to nie udaje mi sie zbyt daleko ujechać ale cóż nic od razu :D stajesz noga, druga zginasz w kolanie i dajesz na zadupku. jak bedziesz podrywal to cialem dociskasz do ziemi kierownice potem szybko pociagasz i dajesz gazu. szczerze ?? nie polecałbym takiej metody początkującemu bo w razie utraty równowagi trzeba naprawdę refleksu żeby ewakuować sie z motocykla lub podeprzeć nogą innaczej skutki mogą być bolesne :D najskuteczniejsza metoda ale najbardziej wieśniacka i bez żadnego zastosowania praktycznego w jeździe enduro, na ciężkiego niezbyt mocnego dual sporta to stanąć na podnóżkach pasażera nacisnąc kiere i strzał ze sprzęgła na 1 biegu nie istnieje chyba moto które w taki sposób nie poleci na koło :icon_mrgreen: (no chyba że choppery i z wózkiem bocznym ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Moje początki ma f2 to były strzały ze sprzęgła z 2.. .bo za gazu jakoś mi nie szło, a strzelać na 1 się bałem. Jak ogarniesz sobie strzały ze sprzęgła z dwójki to później tylko gazem unosisz na odpowiednią wysokość i trzymasz tego "piona". Wyczuj moment w którym moto najbardziej "ciągnie, czuć przyrost mocy" wtedy próbuj strzelać ze sprzęgła tylko nie za mocno... :) i rozsądnie z gazem ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 z 2ki próbuj , łatwiej , sprzęgłem nie strzelaj dosłownie tylko lekko wciśnij klamkę aby się uślizgnęło i odpuść, oczywiście zsynchronizowane z gazem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Panowie prawda taka że co byśmy nie napisali tutaj to i tak jeśli sam nie będzie dochodził metodą prób i błędów oraz wywrotek :-) to sie nie nauczy autor tematu dostał wiele wskazówek i pewnie teraz ciężko trenuje:-) od siebie dodam że mi osobiście najlepiej idzie na 2-gim biegu oraz na biegu 3-cim, z gazu,ale ja mam 2t w ćwiartce więc ciężko jest jeździć takim sprzętem na kole, w 4t jest zdecydowanie prostsze zadanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 mi coraz lepiej idzie i naprawdę trzeba dużo trenować, osobiście to uczę sie kontroli na 2biegu i na koło z gazu, ale jak trzeba przyszpanować to trójeczka i w górę ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) od siebie dodam że mi osobiście najlepiej idzie na 2-gim biegu oraz na biegu 3-cim, z gazu,ale ja mam 2t w ćwiartce więc ciężko jest jeździć takim sprzętem na kole, w 4t jest zdecydowanie prostsze zadanie Jak ja to ogarnąłem to i Ty mozesz,patrz: nowytzrdt na stojąco to nie jest,ale chodzi Ci o cos takiego? Edytowane 15 Listopada 2010 przez TwisterZG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 używasz do tego tylnego hamulca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) tak,z hamulcem. Edytowane 16 Listopada 2010 przez TwisterZG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.