qurim Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Tutaj znalazlem inne rozwiazanie. http://www.jpcycles.com/product/420-456?N=...release&Ntk=All Tylko czy naprawde potrzebujesz dekompressor? Czytałem o tym. Podobno git patent to jest. Ale cena niemała. Wg. mnie wolałbym zdjąć głowice i zrobić pierwszą opcję z wkręcanymi. Monter jak zwykle miał rację w elektryce. :biggrin: :clap: Fajnie jest znać się na prądzie. Ciekawe co ja zrobię jak kiedyś (nie daj Boże" zesra mi się elektryka w Harrym. :icon_evil: Całe szczęście że jest tak prosta że nawet czasami to rozumiem a serwisówka ma kilkadziesiąt stron o diagnostyce poszczególnych elementów krok po kroku, opisane łopatologicznie jak dla przeciętnego hamerykanina. :icon_mrgreen: 1000-stronnicowy Clymer i 2 Haynes`y do wspomagania, w tym jeden od Shovel`a. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Napiszesz do mnie Qurim :wink: Naprawimy nowoczesną metodą sms. :icon_mrgreen: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Nom. Trzeba będzie. Tak jak szkoły przez internet, nowa usługa - mechanik/elektryk na sms. Wytarczy założyć "linię" jak tele-cycki po północy w TV, 50PLN za sms. Ja często mam sms-ki od ludzi z pytaniami o mechanikę. Lub nawet telefony. Ale ludziom od "chinoli" nie daję numeru telefonu. :biggrin: A tak już przy okazji :biggrin: - pisałeś że kiedyś przerabiałeś tylną lampę za pomocą pasków LED. Trudne to jest? :biggrin: Myślę kierunki tak zrobić w Harrym zimą. Patent taki że kilka LED będzie jako obrysówki a duży okrąg jako kierunkowskaz, zamiast żarówki 2-włóknowej. LED`y mocno świecą, czyż nie? W świetle ostrego słońca będą widoczne? Oryg. kierunki kiepsko świeciły w takich sytuacjach, dodając do tego obrysówkę nie było widać czy coś miga czy nie, zdarzało się że ktoś mi wymuszał bo nie widział mojego kierunkowskazu z przodu. Wydaje mnie się że to ogarnę, kabelki umiem łączyć i izolować, lutować też trochę. Minus jest na obudowie kierunkowskazu bo metalowy cały, do tego idą 2 przewody - kierunek i obrys. Sam to rozgryzłem. Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Ja w kwestii formalnej, rozrusznik kreci juz na rogrzanym silniku :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Nom. Trzeba będzie. Tak jak szkoły przez internet, nowa usługa - mechanik/elektryk na sms. Wytarczy założyć "linię" jak tele-cycki po północy w TV, 50PLN za sms. Ja często mam sms-ki od ludzi z pytaniami o mechanikę. Lub nawet telefony. Ale ludziom od "chinoli" nie daję numeru telefonu. :biggrin: A tak już przy okazji :biggrin: - pisałeś że kiedyś przerabiałeś tylną lampę za pomocą pasków LED. Trudne to jest? :biggrin: Myślę kierunki tak zrobić w Harrym zimą. Patent taki że kilka LED będzie jako obrysówki a duży okrąg jako kierunkowskaz, zamiast żarówki 2-włóknowej. LED`y mocno świecą, czyż nie? W świetle ostrego słońca będą widoczne? Oryg. kierunki kiepsko świeciły w takich sytuacjach, dodając do tego obrysówkę nie było widać czy coś miga czy nie, zdarzało się że ktoś mi wymuszał bo nie widział mojego kierunkowskazu z przodu. Wydaje mnie się że to ogarnę, kabelki umiem łączyć i izolować, lutować też trochę. Minus jest na obudowie kierunkowskazu bo metalowy cały, do tego idą 2 przewody - kierunek i obrys. Sam to rozgryzłem. Wiele rzeczy przerabiałem na ledy i na indiglo. Ledy mają różną moc świecenia więc zależy co wybierzesz. Na dzień dzisiejszy większość ledów w elastycznych w hermetycznych paskach mają wystarczającą moc aby stosować je w pojazdach mechanicznych. Wrzuć mi na maila foty tego co chcesz przerobić i schematu jak ma to wyglądać a ja Ci powiem co i jak i skąd, coby tu nie śmiecić w tym temacie. Mail masz w moim profilu. Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Jezeli masz tylko jedna swiece to musisz wywiercie otwor na dekompresor ale wtedy nie jestes limitowany srednica, tylko i wylacznie dlugoscia czesci gwintowanej. Musisz wiec obliczyc co ci sie bardziej oplaca: 1. Kupic swiece z dekompresorem (wprawdzie nie slyszalem o takich ale nie znaczy to ze ich nie ma) lub 2. Zdemontowac glowice i dac do wiercenia + dekompresor + zamontowac glowice Tutaj znalazlem inne rozwiazanie. http://www.jpcycles.com/product/420-456?N=...release&Ntk=All Tylko czy naprawde potrzebujesz dekompressor? Mam też inne rozwiązanie http://www.paramotor.pl/index.php?page=sho...cchk=1&Itemid=9 -cena extra Problem jest w prowadnicy do prawidłowego ustawienia wiertła(jest np w katalogu Motorcycles Storehouse) a jak nie to zdjęcie głowic i "inne"sposoby, ew dorobienie prowadzenia na innej głowicy -no ale problem z rozrusznikiem już rozwiązany więc info na przyszłość. Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez VIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) No nie wiem czy rozwiązany całkowicie bo po prawdzie nie latałem dzisiaj,cały dzien jakos popadywało i był dzien całkowitego lenistwa,wiec nie wiem jak to bedzie jak rozrusznik sie zagrzeje (troche sie boje ze nic z tego nie wyjdzie) ale jutro rano cos wykombinuje bo pozniej znowu w do pracy rodacy do konca tygodnia Jesli chodzi o ledy kumpel ma cos takiego zrobione na tylnym błotniku. dwa paski o szerokosci około 25 30 mm w 1 pasku jest 6 lampek składajacych sie z 4 led i to działa jako kierunek pozycja i stop Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez Jar Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 LED`y mocno świecą, czyż nie? W świetle ostrego słońca będą widoczne? Oryg. kierunki kiepsko świeciły w takich sytuacjach, dodając do tego obrysówkę nie było widać czy coś miga czy nie, zdarzało się że ktoś mi wymuszał bo nie widział mojego kierunkowskazu z przodu. Nie postawiłbym pieniędzy na to, że LED-y będą lepiej widoczne w ostrym słońcu (szczególnie pomarańczowe, bo czerwone jeszcze jakoś dają radę) - w nocy będą super, ale w dzień i pod pewnymi kątami LED-y wg mnie są słabsze niż zwykłe żarówki. To moja subiektywna ocena, a nie wynik jakichś badań. Wg mnie bardziej poprawisz widoczność kierunkowskazów wywalając obrysówki niż montując LED-y. Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jesli idzie o widocznosc to jest do dupy Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Problem jest w prowadnicy do prawidłowego ustawienia wiertła(jest np w katalogu Motorcycles Storehouse) a jak nie to zdjęcie głowic i "inne"sposoby, ew dorobienie prowadzenia na innej głowicy -no ale problem z rozrusznikiem już rozwiązany więc info na przyszłość. Aaatam. Głowicę i tak trzeba oddać do porządnego warsztatu zajmującego się regeneracją silników. Tam na odpowiednich maszynach ustawią głowicę i narzędzie pójdzie tak jak należy. Każdy taki warsztat ma porządny imak z podzielnicą kątową. A o LED`a ch popisze z Moterem jak foty będę miał. Mi się wydaje że będzie OK. Zwykłe żarówki są wcale niewidocznie a obrysówki chcę przywrócić bo obecnie nie mam podłączonych. Taki odpustowy gadżet. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Te są fajne http://www.moto-akcesoria.pl/kierunkowskaz...atynowy,p,39705 Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Aaatam. Głowicę i tak trzeba oddać do porządnego warsztatu zajmującego się regeneracją silników. Tam na odpowiednich maszynach ustawią głowicę i narzędzie pójdzie tak jak należy. Każdy taki warsztat ma porządny imak z podzielnicą kątową. Jest jedno małe ale związane z czasem i kasą - jak masz przyrząd to nie ściągasz głowic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a jak wygląda taki przyrząd Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) Jims produkuje np. takie coś- tu pogladowo bo rozwiązań może byc kilka zasada jest taka ma być odpowiedni kąt prowadzenia srednica i głebokość nawiercenia, sfrezowanie czoła, gwintowanie, odessanie wiórów i koniec Edytowane 30 Sierpnia 2010 przez VIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jims produkuje np. takie coś- tu pogladowo bo rozwiązań może byc kilka zasada jest taka ma być odpowiedni kąt prowadzenia srednica i głebokość nawiercenia, sfrezowanie czoła, gwintowanie, odessanie wiórów i koniec VIKI, Widziales kiedys obrobke mechaniczna glowicy (wiercenie, gwintowanie) bez uprzedniego zdjecia jej z silnika??? Tego nawet w Ameryce sie nie praktykuje A ten przyrzad to sluzy do ustalenia miejsca (pozycji) i kata na zdjetej glowicy. Nie musisz demontowac zaworow. Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.