Paweli Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Witajcie, otóż mam taki problem ze moja Suzi po dobrym nagrzaniu powiedzmy 8-10 i wiecej km. wydaje dziwne odgłosy w okolicach skrzyni biegów, stukanie, takie gruchotanie nieregularne, nie jest to glosne ale siedzac na moto np. na swiatlach da sie uslyszec i poczuc po delikatnych drganiach na plastikach, kierownicy. slychac to tylko na wolnych obrotach i po dobrym rozgrzaniu oleju. Co to moze byc? Mechanik mi mowil ze jakby luzy gdzies na zebatkach, wałkach i moze ocieraja o siebie... Ale ze by sie tym nie przejmowal zbytnio dopoki nie nap... ostro. Co Wy o tym myslicie? Czy ewentualne dostanie sie do skrzyni biegów wiaze sie ze zdejmowaniem i rozpoławianiem silnika, czy z pokrywy bocznej jest jakos dojscie? Jakie inne przyczyny moga tego rowniez byc? Na pewno z dolu silnika to wychodzi, dodam ze gdy zestaw napedowy ktory wymienilem niedawno byl tak zmasakrowany ze czasami lancuch az wisial a czasami sztywny jak kamien podczas obkrecania kolem, czy moglo to wywalic cos przy walku od przedniej zebatki? Niestety takiego kupilem juz moto. ewentualnie jakie moga byc koszty takiej imprezy - ingerencja w skrzynie powiedzmy, szkoda bo tak dbam i delikatnie sie obchodze z moja slicznotka:(. Pozdrawiam serdecznie. Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 A cichnie to po lekkim dodaniu gazu? Jak tak, to to pewnie kosz sprzęgłwy i nie ma co się przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Hej prawde mowiac, sprawdze to dzis dopiero. Wiem na pewno ze nie pomaga wcisniecie klamki sprzegla na jalowym, ale dzieki za odpowiedz. Sprawdze tez na nozce centralnej po wlaczeniu biegu i przy obciazeniu hamulcem, tak zeby jaknajwiecej informacji uzyskac. Pozdrawiam. Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Bez rozgrzebywania całego silnika to narazie możesz zdjąć sprzegło i zobaczyć co tam się dzieje, czy są gdzieś jakieś ślady. Koło zębate pompy oleju pracuje bardzo blisko koła zębatego na koszu sprzęgłowym, odległość jest bardzo mała w okolicach 1mm albo i mniej. Jak któryś z tych elementów ma luz to będą obcierać o siebie. A być może to tylko klekot sprężyn w koszu sprzęgłowym, trudno ocenić na odległość. A w ogóle to jeśli Suzuki głośno klekocze to znaczy że wszystko jest OK. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jak chcesz to podjedź to posłucham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.