Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

no to przyszedł czas na zmianę - na celowniku F800GS. Do tej pory hulałem na Shadowce :crossy: , więc przesiadka na enduro to dla mnie przeprowadzka do Chin. Proszę wypowiedzcie się w temacie uniwersalności tego moto, w kontekście sportu -

, dalszych tras (również świeżo zaoranego pola) i codziennej przepychanki przez miasto w korkach :evil:.

 

 

No to pozostaję mi chyba sprawdzić walory tego moto osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekałem, czy się ktoś odezwie ;) proponuję poczytać advrider.pl - jest paru użytkowników, kilka wątków poświęconych temu modelowi, włącznie z opisem wad i akcji serwisowej (wymieniali łańcuchy cz, bo się rwały)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

no to przyszedł czas na zmianę - na celowniku F800GS. Do tej pory hulałem na Shadowce :crossy: , więc przesiadka na enduro to dla mnie przeprowadzka do Chin. Proszę wypowiedzcie się w temacie uniwersalności tego moto, w kontekście sportu -

, dalszych tras (również świeżo zaoranego pola) i codziennej przepychanki przez miasto w korkach :evil:.

No to pozostaję mi chyba sprawdzić walory tego moto osobiście.

 

 

Mam F 800 GS ponad rok, ok 12 000 km na liczniku. Jeżeli jesteś ciąglę zainteresowany info daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem f 800 z 2013r,problem mam z zakupem gmoli do modelu z tego roku.Od maja firma Touratech obiecuje mi je i nie wiem czy wogole dostane.Mam zaplanowany wyjazd do Gruzji zostalo mi juz niewiele czasu,czy ktos z Was moze mi pomoc, a moze tez mial podobny problem jakie zalozyc gmole?

Dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ja na tej stronie znalazłem co najmniej 2 rodzaje

http://www.boxer-parts.eu/listaProduktow.php?vd045993b87=2&kat=91

Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain

Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin

Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und Blei

Da Dieselkraftstoff

Benzin! Benzin! Benzin!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

IMHO zajebiste moto all-around.

Zrobiłem na razie lekko ponad 30 tys. km i nie mam powodu narzekać. Chociaż ująłbym mu te małe kilka cm, bo czasem nóżki troche brakuje ;) Co do akcji serwisowych, to dotyczyły modeli z "wieku dziecięcego" produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Hejo!

 

Przymierzam sie do zmiany sprzeta, choc jak to bywa nie wiadomo ;)

 

Brane pod uwage byly dwa, nowa tenera i f800gs, gdyby nei to ze wersja yamahy z ABS ma "obciete" zawieszenie to pewnie nei bylo by tematu ;)

 

Konkrety:

 

 

Interesuje mnie uzytkowanie na codzien, serwis, jego koszty, ile mozna zrobic samemu?

 

czy ma jakies upierdliwe wady fabryczne? w jakich rocznikach?

 

w jakim przedziale przebiegu i rocznika szukac?

 

czy warto kupic sztuje objuczona kuframi i po "wyprawach" ? boje sie troszke o zawieszenie

 

i ostatnie, czy to dobry sprzet, nie zmieniam moto za czesto i planuje zachowac je 4-6lat.

 

 

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...