peper Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam, no to przyszedł czas na zmianę - na celowniku F800GS. Do tej pory hulałem na Shadowce :crossy: , więc przesiadka na enduro to dla mnie przeprowadzka do Chin. Proszę wypowiedzcie się w temacie uniwersalności tego moto, w kontekście sportu - , dalszych tras (również świeżo zaoranego pola) i codziennej przepychanki przez miasto w korkach :evil:. No to pozostaję mi chyba sprawdzić walory tego moto osobiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 czekałem, czy się ktoś odezwie ;) proponuję poczytać advrider.pl - jest paru użytkowników, kilka wątków poświęconych temu modelowi, włącznie z opisem wad i akcji serwisowej (wymieniali łańcuchy cz, bo się rwały) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro78 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Poniżej jakiś teścik: http://www.scigacz.pl/BMW,F,800,GS,gdzies,...edzy,13463.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evergreen Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Witam, no to przyszedł czas na zmianę - na celowniku F800GS. Do tej pory hulałem na Shadowce :crossy: , więc przesiadka na enduro to dla mnie przeprowadzka do Chin. Proszę wypowiedzcie się w temacie uniwersalności tego moto, w kontekście sportu - , dalszych tras (również świeżo zaoranego pola) i codziennej przepychanki przez miasto w korkach :evil:. No to pozostaję mi chyba sprawdzić walory tego moto osobiście. Mam F 800 GS ponad rok, ok 12 000 km na liczniku. Jeżeli jesteś ciąglę zainteresowany info daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexwb Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 WitamOd niedawna jestem posiadaczem f 800 z 2013r,problem mam z zakupem gmoli do modelu z tego roku.Od maja firma Touratech obiecuje mi je i nie wiem czy wogole dostane.Mam zaplanowany wyjazd do Gruzji zostalo mi juz niewiele czasu,czy ktos z Was moze mi pomoc, a moze tez mial podobny problem jakie zalozyc gmole?Dziekuje za odpowiedzPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 A patrzyles czy może w Wunderlich nie mają do niego gmoli? Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audica80 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Hej ja na tej stronie znalazłem co najmniej 2 rodzaje http://www.boxer-parts.eu/listaProduktow.php?vd045993b87=2&kat=91 Cytuj Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und BleiDa Dieselkraftstoff Benzin! Benzin! Benzin! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
painu Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 IMHO zajebiste moto all-around.Zrobiłem na razie lekko ponad 30 tys. km i nie mam powodu narzekać. Chociaż ująłbym mu te małe kilka cm, bo czasem nóżki troche brakuje ;) Co do akcji serwisowych, to dotyczyły modeli z "wieku dziecięcego" produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Hejo! Przymierzam sie do zmiany sprzeta, choc jak to bywa nie wiadomo ;) Brane pod uwage byly dwa, nowa tenera i f800gs, gdyby nei to ze wersja yamahy z ABS ma "obciete" zawieszenie to pewnie nei bylo by tematu ;) Konkrety: Interesuje mnie uzytkowanie na codzien, serwis, jego koszty, ile mozna zrobic samemu? czy ma jakies upierdliwe wady fabryczne? w jakich rocznikach? w jakim przedziale przebiegu i rocznika szukac? czy warto kupic sztuje objuczona kuframi i po "wyprawach" ? boje sie troszke o zawieszenie i ostatnie, czy to dobry sprzet, nie zmieniam moto za czesto i planuje zachowac je 4-6lat. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.