Sobol Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Elo wszystkim mam problem, zapinam 1 odkręcam manetkę i powyżej 7 tyś zaczyna mi się dusić, nie idzie pełną mocą, tylko łagodniej przyspiesza, 2 jest git 3 tez jest git i tak dalej. Nie wiem czy to przypalone sprzęgło? ale on nie zachowuje sie jak by miał typowo przypalone sprzęgło, moze pompa paliwa ? ja sie nie znam :P Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Co to znaczy dusi sie ? Nie wkreca sie na obroty, obroty ida do gory a moto nie jedzie? Slizgajace sprzeglo ma takie objawy iz silnik wyje a moto nie jedzie. Napisz bardziej konkretnie, co sie dzieje podczas przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Kiedy wskazówka przekracza wyższe obroty moto nie przyspiesza jak nalezy, obroty rosna predkośc też ale po 1 nie tak jak trzeba bo za wolno, a na dodatek tego przerywa tak jak bym dal cała manetke puscił poł i znów dał cała, poprostu tak jak bym ruszał cały cas manetka odpuszczał i dawał dalej. Nie jest to szarpanie tylko traci moc, ciagnie, znow traci moc i tak dalej. Jak kumpel miał spalone sprzegło w FS'ie to tylko weszły wyższe oborty skakały a moto wogole prawie nie jechało. U mnie jedzie wkręca sie do końca, tylko wolno, nie równo, nigdy sie z czymś takim nie spotkałem, tak jak by koło traciło przyczepność w w kilku monetach nie wiem co jest grane i jak to dokładnie opisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Na innych biegach jest podobnie czy tylko na pierwszym? Rozumiem ze silnik pracuje stabilnie, nie ma zanikow zaplonow? Jezeli tak to pewnie sprzeglo sie konczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wczoraj w 3 jeździliśmy po kolei i na innych biegach jest gitara 2 idzie na gume nic mu nie przeszkadza 3 to sam. Tylko na jedynce jest taki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Mogło by się tak dziać jak kolega pisze wyżej, ale wtedy na 2,3 i wyżej było by to samo. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 niemieszales cos z bakiem i zagioles przewodu paliwowego? kiedy ostatni raz swiece zmieniales? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nic nie grzebałem, ja nie wiem nic niedawno go kupiłem... Ziomek też jechał i mówi ze jak by tylnie kło gubiło przyczepnośc po mocnym odkręcaniu, ale watpie żeby takie jaja były ? Fakt mam nie za dobra opone z tyłu ale chyba to nie o to w tej chwili chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 A nie ma tam przypadkiem opóźnienia zapłonu na 1 biegu tak aby można łagodnie startować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jest opóźnienie i to nawet na pierwszych trzech biegach. Sprawdź czy nie masz czasem odłączonego przewodu od systemu PAIR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Nic nie grzebałem, ja nie wiem nic niedawno go kupiłem... Ziomek też jechał i mówi ze jak by tylnie kło gubiło przyczepnośc po mocnym odkręcaniu, ale watpie żeby takie jaja były ? Fakt mam nie za dobra opone z tyłu ale chyba to nie o to w tej chwili chodzi ? moze po prostu masz slaba opone z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.