Skocz do zawartości

Remont DRa 350


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A to ciekawe z tym gaźnikiem. Na max. podniesieniu iglicy świeca powinna być ciemna. Poziom paliwa sam się nie przestawił i nie reguluje się go ot tak, bo jest taka potrzeba. Przyczyna może być gdzieś indziej. Być może poziom wcześniej miałeś ustawiony zbyt nisko i teraz tak się dzieje bo nie jest fabryczny. Narazie sprawdź poziom dokładnie i porównaj z danymi, będziemy wiedzieć co nieco. Słabe przyspieszenie wskazuje na ubogą mieszankę, ale czemu? Lewe powietrze? Uszkodzony filtr czy nieszczelność w dolocie? To też przerabiałem w Harrym :biggrin: , niby moto pali i jedzie ale słabo się kręci i świeczki ciągle wypalone na biało. Lewe powietrze króciec-cylindry.

 

Rzuć okiem na schemat gaźnika w serwisówce, czy nie ma na rysunku podkładek na iglicy których być może nie miałeś od początku, lub zgubiłeś, przeoczyłeś lub źle założyłeś. Jeśli takowe w ogóle powinny być w tym gaźniku. Czasem są podkładki na iglicach i muszą one być pod zapinką czyli podnoszą iglicę trochę więcej niż samo wycięcie. Połączenie filtr powietrza - gaźnik szczelne masz? Króciec się nie zsunął czasem? No i luzy zaworowe masz w normie? Zmiana wartości poziomu paliwa to ostateczna opcja, nie zaleca się tego ale czasem jest taka potrzeba. Zbyt niski poziom paliwa zwykle objawia się duszeniem silnika na wysokich obrotach, gdy silnik pobiera dużo paliwa i poziom wtedy szybko spada poniżej minimum wymaganego dla potrzeb danego silnika. Miałem tak w H-D, za niski poziom - moto niby normalnie jechało ale gdy na ostatnim biegu przeciągnąłem silnik na max.prędkości to zaczynał kichać, strzelać i zdychał na chwilę. Po czym normalnie odpalał zanim zdążyłem się zatrzymać.

 

Dysz w gaźniku ile jest? Dwie czyli mała i duża tylko? Czy np. 3 z czego 2 mają taką samą konstrukcję? W gaźnikach tej drugiej opcji łatwo można pomylić miejsca dla dysz, spotkałem ostatnio taki przypadek w rzędowej czwórce z gaźnikami Keihin. Dysza główna i "średnia" były tej samej konstrukcji, różniły się przelotem. Właściciel narzekał że po serwisie gaźników u "mechanika" moto ledwo jedzie w średnich i wysokich zakresach. Okazało się że główna dysza została w jednym gaźniku założona na "średnią" a średnia .35 na główną, po przekroczeniu 6k RPM silnik tracił na oko połowę mocy. Ale to extremalny scenariusz i małe szanse że masz to u siebie bo na 1-cylindrowym silniku wcale nie dałoby się jechać w takim przypadku. Narazie nie zawracaj sobie tym głowy.

 

Świecę masz właściwą? Taka jak ma być dla tego silnika?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysz gaznika nie ma co wymieniac, jesli poprzednio bylo dobrze.

Dostaje gdzies lewe powietrze - sprawdz dokladnie mocowanie gaznika w gumowym kolektorze i jego szczelnosc.

Nie jezdzij w takim stanie - przegrzewasz silnik i caly remont szlag trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnika nie ruszałem do samego końca, jeździła normalnie do czasu aż zrobiłem remont silnika.

Gumki są dobrze założone, dyszy nie pomyliłem na pewno, bo zawsze czyszczę pojedynczo aby się nie pomylić.

Możliwe że nie osiadł dobrze w gumowym krućcu ssącym, chodź wygląda że jest ok. Silniczek nie przebiera, i nie grzeje się zbytnio, tzn nie bardziej niż inne sprzęty tego typu.

Zawory mam dobrze ustawione, znaczy klepią trochę, nie wiem dla czego bo wczoraj je rególowałem, ale widocznie dałem zbyt duże luzy, serwisówka podaje na ssące 0,05-0,10 ustawiłem ciasne 0,10 i wydech 0,10-0,15 ustawiłem ciasne 0,15. Ale tym na razie się nie przejmuje. Martwi mnie ten gaźnik i moc silnika, w nodze czuć o wiele silniejszą kompresję, a w czasie jazdy nie jest to odczuwalne. Nie wiem już co robić :icon_rolleyes: Od niskich obrotów nie chce na 3 biegu zakopać, kiedyś przy tych samych obrotach robiła to na 4ce.

Ps. dodam że miałem dość brudny filtr powietrza, i przesadziłem chyba trochę z olejem na jego nasączeniu. Ale to powinien wtedy więcej paliwa brać, jutro go założę i dam wam znać co i jak.

Edytowane przez włochatyDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...