Skocz do zawartości

Remont DRa 350


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Włóż zawór w prowadnicę do połowy albo troszkę głębiej i poruszaj nim na boki. Jeśli czujesz/widzisz wyraźny luz to kupa. A zaworki prze wysunięciem z prowadnic obrobiłem w okolicy zabezpieczenia i końcówki? Jeśli nie to mogłeś uszkodzić prowadnice przy wyciąganiu zaworu. Ale teraz i tak za późno. :icon_evil:

 

Na pierścieniach zamiast napisów może być po prostu kropka. do góry kropką się zakłada. Pierścienie rozmieszczasz co 120* obrotu. Chociaż znajomy, dobry mechanior w UK mówił mi co 90* jeśli olejowy potraktujesz jako 2 osobne pierścienie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DRa poskładałem. Odpaliła na drugiego szczała. Nie widać aby puszczała chmurki czy coś takiego.

 

Pierścieni olejowy i olejowo-kompresyjny odwróciłem od siebie o 180 stopni.

 

Prowadnice były w dobrym stanie. Sprawdzał mi je mechanik kiedy docierał zawory i wymieniał uszczelniacze.

 

Wszystko wyniosło mnie 700 PLN. Włącznie z olejem, świecą itd.

 

Wszystkim udzielającym mi porad serdecznie DZIĘKUJE i pozdrawiam. :flesje: :notworthy:

 

Ps. temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bajer. :biggrin: Widzisz, pisaliśmy kiedyś na GG, mówiłem że remont góry to nie taka straszna rzecz, tym bardziej że kumasz co nieco z mechaniki. Grunt że motÓr śmiga. :clap:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może będzie ze mnie mechanik Lechu :biggrin:

 

Mam jeszcze jedno pytanie, co jaki czas powinienem dać maszynie odpocząć? Bo zatrzymywanie się co 3 km i czekanie 15 min aż ostygnie to trochę wkurzające. A grzeje się dość mocno. Zrobiłem już 20 km.

Nie chciał bym przegrać maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi ? Napisal ze podniosl o jeden zabek, przy maksymalnie opuszczonej, nie jestem jasnowidzem i nie stwierdze przez kompa czy podniesienie iglicy o jeden zabek przy maksymalnie opuszczonej jest wstanie odpowiednio wzbogacic mieszanke.

Poza tym wyregulowanie gaznika jest jak najbardziej na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Iglice miałem na przed ostatnim ząbku, teraz dałem na ostatni, jeden niżej, dyszę od składu mieszanki mam wykręconą na 3 obroty.

 

 

Moc, przeczytaj jeszcze raz.

Jezeli iglice mial na przedostatnim zabku to sklad byl juz dosc bogaty, jak przesunal na ostatni zabek to iglica jest w swoim najwyzszym polozeniu. Bardziej bogaty byc nie moze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i dziewczęta, dziś regulowałem zaworki i wykręciłem świece, jest sucha i biała. Nie ma takiego koloru jak powinna mieć. Jak mogę wzbogacić mieszankę? Zabezpiecznie na iglicy na samym dole.

Z DRą mam taki problem, może i to nie problem ale co najmniej dziwne. Chodzi o to, że kiedy jadę spokojnie, i np na 4-5-6 dam gazu, to bardzo ciężko ma się wkręcić, strasznie wolno idą obroty, nie przerywa się, nie dławi itd, po prostu wolno się wkręca. Jak od pierszego biegu dam w palnik to idzie normalnie. Nie przypominam sobie aby kiedyś było podobne zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...