MOC Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Strzalka na tloku do wycechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Włóż zawór w prowadnicę do połowy albo troszkę głębiej i poruszaj nim na boki. Jeśli czujesz/widzisz wyraźny luz to kupa. A zaworki prze wysunięciem z prowadnic obrobiłem w okolicy zabezpieczenia i końcówki? Jeśli nie to mogłeś uszkodzić prowadnice przy wyciąganiu zaworu. Ale teraz i tak za późno. :icon_evil: Na pierścieniach zamiast napisów może być po prostu kropka. do góry kropką się zakłada. Pierścienie rozmieszczasz co 120* obrotu. Chociaż znajomy, dobry mechanior w UK mówił mi co 90* jeśli olejowy potraktujesz jako 2 osobne pierścienie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 DRa poskładałem. Odpaliła na drugiego szczała. Nie widać aby puszczała chmurki czy coś takiego. Pierścieni olejowy i olejowo-kompresyjny odwróciłem od siebie o 180 stopni. Prowadnice były w dobrym stanie. Sprawdzał mi je mechanik kiedy docierał zawory i wymieniał uszczelniacze. Wszystko wyniosło mnie 700 PLN. Włącznie z olejem, świecą itd. Wszystkim udzielającym mi porad serdecznie DZIĘKUJE i pozdrawiam. :flesje: :notworthy: Ps. temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No to bajer. :biggrin: Widzisz, pisaliśmy kiedyś na GG, mówiłem że remont góry to nie taka straszna rzecz, tym bardziej że kumasz co nieco z mechaniki. Grunt że motÓr śmiga. :clap: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Może będzie ze mnie mechanik Lechu :biggrin: Mam jeszcze jedno pytanie, co jaki czas powinienem dać maszynie odpocząć? Bo zatrzymywanie się co 3 km i czekanie 15 min aż ostygnie to trochę wkurzające. A grzeje się dość mocno. Zrobiłem już 20 km. Nie chciał bym przegrać maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Sugeruje poczytac temat o docieraniu motocykla. Generalnie nie mozna motocyklem palowac podczas docierania a jedynie od czasu do czasu intensywniej go eksploatowac po czym delikatniej pojezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Mam jeszcze takie pytanko, czy trzeba przerególować gaźnik kiedy założyło się nowy tłok? Iglice miałem na przed ostatnim ząbku, teraz dałem na ostatni, jeden niżej, dyszę od składu mieszanki mam wykręconą na 3 obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 DObrze byloyby wyregulowac i ustawic delikatnie bogatsza, zeby sie tak nie grzal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 No jest bogatszy orzez przestawienie iglicy - pisalem juz dawno zebys przeczytal watek o docieraniu, bylaby inna rozmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 O co chodzi ? Napisal ze podniosl o jeden zabek, przy maksymalnie opuszczonej, nie jestem jasnowidzem i nie stwierdze przez kompa czy podniesienie iglicy o jeden zabek przy maksymalnie opuszczonej jest wstanie odpowiednio wzbogacic mieszanke. Poza tym wyregulowanie gaznika jest jak najbardziej na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Iglice miałem na przed ostatnim ząbku, teraz dałem na ostatni, jeden niżej, dyszę od składu mieszanki mam wykręconą na 3 obroty. Moc, przeczytaj jeszcze raz. Jezeli iglice mial na przedostatnim zabku to sklad byl juz dosc bogaty, jak przesunal na ostatni zabek to iglica jest w swoim najwyzszym polozeniu. Bardziej bogaty byc nie moze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ups fakt, moj blad :wink: Z tym ze moze jeszcze wzbogacic gdyby to bylo konieczne, choc pewnie nie bedzie, poprzez wstawienie wiekszej dyszy glownej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Czyli tak jak jest teraz wystraczy? Zrobiłem już 70km i nieco mniej się grzeje, w wtorek zmienię olej. Czy filtr też trzeba czy nie koniecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Jezeli sie mniej grzeje i swieca ma ciemniejsze zabrudzenie jak kawa z mlekiem to ja bym juz nie ruszal. Odnosnie filtra sugerowalbym zmienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Panowie i dziewczęta, dziś regulowałem zaworki i wykręciłem świece, jest sucha i biała. Nie ma takiego koloru jak powinna mieć. Jak mogę wzbogacić mieszankę? Zabezpiecznie na iglicy na samym dole. Z DRą mam taki problem, może i to nie problem ale co najmniej dziwne. Chodzi o to, że kiedy jadę spokojnie, i np na 4-5-6 dam gazu, to bardzo ciężko ma się wkręcić, strasznie wolno idą obroty, nie przerywa się, nie dławi itd, po prostu wolno się wkręca. Jak od pierszego biegu dam w palnik to idzie normalnie. Nie przypominam sobie aby kiedyś było podobne zjawisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.