qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 A 175 nie miała czasem butelkowej cewki zapłonowej na zewnątrz silnika? Np. gdzieś pod bakiem czy coś. Może jakiś uchwyt, otwór mocujący... Tylko zgaduję. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) A 175 nie miała czasem butelkowej cewki zapłonowej na zewnątrz silnika? Np. gdzieś pod bakiem czy coś. Może jakiś uchwyt, otwór mocujący... Tylko zgaduję. Nie miałem nigdy 175 ale takie mocowanie powinna mieć, jeszcze w 175 starszych są 2 miejsca na akumulator ( tak mi mówiona, a ile prawdy to nie wiem), po mocowaniu wydechu też można poznać, ale czy poduszki będą czy nie, to nie wiem :). Fotki są potrzebne bo tak to of top straszny :) Jeszcze poprzewracam internat ;) Edytowane 26 Grudnia 2010 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Tak czytam i czytam w sieci...i nic. :biggrin: Nie ogarniam tych Wuesek. W ogóle to nie kumam tych numerów ram zaczynających się S01, S02, S03 itd. Po tym jakaś milionowa wartość.... :banghead: Nie pozostaje nic innego jak wbić się na forum wueska.pl i tam pytać. Ziomki mają obcykane co, gdzie i kiedy. Też jestem zarejestrowany tam. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jb140 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Tak czytam i czytam w sieci...i nic. :biggrin: Nie ogarniam tych Wuesek. W ogóle to nie kumam tych numerów ram zaczynających się S01, S02, S03 itd. Po tym jakaś milionowa wartość.... :banghead: Nie pozostaje nic innego jak wbić się na forum wueska.pl i tam pytać. Ziomki mają obcykane co, gdzie i kiedy. Też jestem zarejestrowany tam. Posiadam pełną dokumentacją załączoną do moto WSK125 MO6B3 nr silnika 30940X nr ramy 221814X data wydania z fabryki 02.06 1982r. Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcji obsługi i uprawnień gwarancyjnych,rozkonserwowania,instalacji elekt.do tego modelu proszę dać znać na PW skan gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 A jaki ma bak? Okragły, płaski, kierownice wysoka niska, boczki platikowe? Mam wymieniac dalej? Modeli B3 było od groma, a poczatek numeru S01, 02 to poszczególne modyfikacje silnika, jak jestes na forum WueSaKi to wszystko sie dowiesz, chyba....bo nie wiem czy na pewno. Jesli jakies papiery sie zachowały w pokoleniach to warto je odnalezc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam, jestem tak zalatany że nie mam kiedy tu wpaść a tym bardziej cyknąć fot :icon_evil: A wiec tak, jeśli o to chodzi to przednie mocowanie silnika jest na dwie śruby ( w mojej WSK 175 przednie jest na jedną śrubę). WSK 175 ma cewkę butelkowa pod bakiem, będę musiał podpatrzeć jak ona jest mocowana i zerknąć na ramę. ''Jakieś'' WSK 175 były 12v i stosowano w nich dwa akumulatory 6v połączone ze sobą by razem dały 12v bo w tamtych czasach nie mieli ogniw 12sto voltowych czy coś takiego ale jak i gdzie ten drugi aku był mocowany to nie mam pojęcia :rolleyes: Hmm jaki ma a raczej jaki miała bak to nie wiem bo mam tylko goła ramę przywiezioną gdzieś kiedyś od kogoś na dawce części do mojej starej WSK, to samo się tyczy kierownicy boczków itp. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jak dla mnie to jest to rama od WSK 175 one mialy mocowanie przednie silnika na jedna szpilke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jak dla mnie to jest to rama od WSK 175 one mialy mocowanie przednie silnika na jedna szpilke. Spokojnie :biggrin: Napisałem że rama ma mocowanie na dwie szpilki a moja WSK 175 ma na jedną. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 takitemat:WSK M06 wrsja Z czyli de luxe, na kolach z całymi bebnami, mam takich kilka sztuk i zadne nie pasuje w sensie oska jest za cienka, jakies wyjasnienie? Ktos wie o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Jeśli ośki są za cienkie stawiam ze masz 13mm. Może jakiś mistrz wymienił wahacz tylny i lagi (bądź ramę), żeby podeszły koła z późniejszych WSK z osią 18mm. Już spotkałem się z takimi swapami. To mogło być łatwiejsze niż zdobycie oryginalnych kół. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Wszystko jest orginał , przód i tył, i oski za małe, a kół mam kilka kompletow z pełnymi bebnami izadne nie pasuja...nie mam pojecia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 (edytowane) Coś musi być nie tak jak w oryginale, w Z2 powinna być oś 13mm (a przynajmniej tak mi się wydaje :banghead: ). Bo przecież są 2 rodzaje (średnice osi) 13 i potem stosowane 18mm. Ktoś wsadził paluchy albo takie masz koła :) Znowu perfidnie forum mi się wiesza :| -------------------------------------------- Mam upierdliwy problem ze światłami w WSK. Żarówka 15W (przednia) świeci się tak słabo, że zwykła latarka przy tym to latarnia morska. Żarówka 35W lewo się tli, a żarówka 20W świeci jak 15W... Nie mam pojęcia co jest cewki sprawdzałem są ok, kable też, przebicia niema. Jak wyjmę z tyłu żaróweczkę to świeci trochę lepiej, ale to jakaś głupota! Przecież prądnica jest 28W więc powinno mi świecić elegancko... Nie mam pomysłu, w sumie nawet nie wiem jaką żarówkę ma WSK w oryginale. Edytowane 31 Stycznia 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Ja w swojej trójce miałem żarówkę 12V 35W, świeciła bardzo jasno, a jak jeździłem na maks obrotach to nawet ją przepalało. Ale czy taka tam powinna być to nie wiem. Taką miałem to taką zakładałem :banghead: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Ja w swojej trójce miałem żarówkę 12V 35W, świeciła bardzo jasno, a jak jeździłem na maks obrotach to nawet ją przepalało. Ale czy taka tam powinna być to nie wiem. Taką miałem to taką zakładałem :banghead: 35W u mnie się tylko lekko tli przy wysokich obrotach... A Ty miałeś błąd w elektryce, tylko w odwrotną stronę niż ja ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 U mojego dziadka w WSK jest tak samo zakladam 6V35W i sie ledwie swieci, zaloze 12V35W i swiatla super. Pytanie dlaczego :icon_question: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.