Skocz do zawartości

WSK


Lukasyno
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A 175 nie miała czasem butelkowej cewki zapłonowej na zewnątrz silnika? Np. gdzieś pod bakiem czy coś. Może jakiś uchwyt, otwór mocujący... Tylko zgaduję.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 175 nie miała czasem butelkowej cewki zapłonowej na zewnątrz silnika? Np. gdzieś pod bakiem czy coś. Może jakiś uchwyt, otwór mocujący... Tylko zgaduję.

 

Nie miałem nigdy 175 ale takie mocowanie powinna mieć, jeszcze w 175 starszych są 2 miejsca na akumulator ( tak mi mówiona, a ile prawdy to nie wiem), po mocowaniu wydechu też można poznać, ale czy poduszki będą czy nie, to nie wiem :). Fotki są potrzebne bo tak to of top straszny :)

Jeszcze poprzewracam internat ;)

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam w sieci...i nic. :biggrin: Nie ogarniam tych Wuesek. W ogóle to nie kumam tych numerów ram zaczynających się S01, S02, S03 itd. Po tym jakaś milionowa wartość.... :banghead: Nie pozostaje nic innego jak wbić się na forum wueska.pl i tam pytać. Ziomki mają obcykane co, gdzie i kiedy. Też jestem zarejestrowany tam.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam w sieci...i nic. :biggrin: Nie ogarniam tych Wuesek. W ogóle to nie kumam tych numerów ram zaczynających się S01, S02, S03 itd. Po tym jakaś milionowa wartość.... :banghead: Nie pozostaje nic innego jak wbić się na forum wueska.pl i tam pytać. Ziomki mają obcykane co, gdzie i kiedy. Też jestem zarejestrowany tam.

Posiadam pełną dokumentacją załączoną do moto WSK125 MO6B3 nr silnika 30940X nr ramy 221814X data wydania z fabryki 02.06 1982r. Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcji obsługi i uprawnień gwarancyjnych,rozkonserwowania,instalacji

elekt.do tego modelu proszę dać znać na PW skan gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki ma bak? Okragły, płaski, kierownice wysoka niska, boczki platikowe? Mam wymieniac dalej? Modeli B3 było od groma, a poczatek numeru S01, 02 to poszczególne modyfikacje silnika, jak jestes na forum WueSaKi to wszystko sie dowiesz, chyba....bo nie wiem czy na pewno. Jesli jakies papiery sie zachowały w pokoleniach to warto je odnalezc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tak zalatany że nie mam kiedy tu wpaść a tym bardziej cyknąć fot :icon_evil:

A wiec tak, jeśli o to chodzi to przednie mocowanie silnika jest na dwie śruby ( w mojej WSK 175 przednie jest na jedną śrubę).

WSK 175 ma cewkę butelkowa pod bakiem, będę musiał podpatrzeć jak ona jest mocowana i zerknąć na ramę.

''Jakieś'' WSK 175 były 12v i stosowano w nich dwa akumulatory 6v połączone ze sobą by razem dały 12v bo w tamtych czasach nie mieli ogniw 12sto voltowych czy coś takiego ale jak i gdzie ten drugi aku był mocowany to nie mam pojęcia :rolleyes:

Hmm jaki ma a raczej jaki miała bak to nie wiem bo mam tylko goła ramę przywiezioną gdzieś kiedyś od kogoś na dawce części do mojej starej WSK, to samo się tyczy kierownicy boczków itp.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli ośki są za cienkie stawiam ze masz 13mm. Może jakiś mistrz wymienił wahacz tylny i lagi (bądź ramę), żeby podeszły koła z późniejszych WSK z osią 18mm. Już spotkałem się z takimi swapami. To mogło być łatwiejsze niż zdobycie oryginalnych kół.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś musi być nie tak jak w oryginale, w Z2 powinna być oś 13mm (a przynajmniej tak mi się wydaje :banghead: ). Bo przecież są 2 rodzaje (średnice osi) 13 i potem stosowane 18mm. Ktoś wsadził paluchy albo takie masz koła :)

Znowu perfidnie forum mi się wiesza :|

--------------------------------------------

Mam upierdliwy problem ze światłami w WSK. Żarówka 15W (przednia) świeci się tak słabo, że zwykła latarka przy tym to latarnia morska. Żarówka 35W lewo się tli, a żarówka 20W świeci jak 15W... Nie mam pojęcia co jest cewki sprawdzałem są ok, kable też, przebicia niema. Jak wyjmę z tyłu żaróweczkę to świeci trochę lepiej, ale to jakaś głupota! Przecież prądnica jest 28W więc powinno mi świecić elegancko... Nie mam pomysłu, w sumie nawet nie wiem jaką żarówkę ma WSK w oryginale.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej trójce miałem żarówkę 12V 35W, świeciła bardzo jasno, a jak jeździłem na maks obrotach to nawet ją przepalało.

 

Ale czy taka tam powinna być to nie wiem. Taką miałem to taką zakładałem :banghead:

 

35W u mnie się tylko lekko tli przy wysokich obrotach... A Ty miałeś błąd w elektryce, tylko w odwrotną stronę niż ja ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...