Skocz do zawartości

Szukam chętnych na kurs doskonalenia jazdy w CSP


-lisio-
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra, ale co wam dało to szkolenie?

Jesteśmy teraz mistrzami Moto GP, będziemy objeżdżać Rossiego po wewnętrznej :biggrin: . A tak serio to przynajmniej ja nauczyłem się manewrów na względnie małej powierzchni, lepszy tor jazdy w zakrętach i uświadomiłem sobie jak długa jeszcze droga przede mną do doskonałości :icon_mrgreen:

 

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprócz sprawnościówki, którą przedstawiliście na filmikach co jeszcze ciekawego robiliście?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprócz sprawnościówki, którą przedstawiliście na filmikach co jeszcze ciekawego robiliście?

 

rozumiem że filmiki wyglądają nieciekawie i niezbyt zachęcająco ale wrażen było co niemiara, to nie był trening jazdy sportowej ale nikt tego nie oczekiwal. Ale za to sportu było aż nadto w drugim dniu, kawał fajnego toru i to tak blisko warszawy. Mam nadzięję ze uda tam się jeszcze kiedyś pojeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że filmiki wyglądają nieciekawie i niezbyt zachęcająco ale wrażen było co niemiara, to nie był trening jazdy sportowej ale nikt tego nie oczekiwal. Ale za to sportu było aż nadto w drugim dniu, kawał fajnego toru i to tak blisko warszawy. Mam nadzięję ze uda tam się jeszcze kiedyś pojeździć.

 

ja nie piszę, że to wygląda nieciekawie

natomiast jestem ciekawy co jeszcze oprócz tej sprawnościówki robiliście

dajcie filmiki z tego toru

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

chcę wstawić filmik ale jak mi go przesłało na youtuba to się strasznie jakość pogorszyła

nagrany mam w mp4 - jakieś sugestie, bo nigdy nie wstawiałem - co zrobić?

:banghead:

 

Fotki, które robiłem:

 

http://www.bankfotek.pl/view/744702

http://www.bankfotek.pl/view/744703

http://www.bankfotek.pl/view/744704

http://www.bankfotek.pl/view/744705

http://www.bankfotek.pl/view/744706

 

czekam na Wasze

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak z rękoma podczas hamowania? Luźno czy sztywno?

Mówili o zewnętrznej nodze?

Nic nie mówili o zewnętrznej nodze. Natomiast co do rąk w czasie hamowania to oczywiście mają być zablokowane w łokciach. Wtedy łatwiej jest utrzymać kierownicę w razie najechania na nierówność drogi, kamień czy coś podobnego. Jeden z uczestników podczas wykładu teoretycznego stwierdził: " dobrze, że nie ma tu Tomka bo pewnie by się pobili :smile: "

 

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówili o zewnętrznej nodze. Rozgorzała burzliwa dyskusja na temat przeciwskrętu, ale nie wiem już teraz czy wynikło to z niezrozumienia (szum informacyjny) słow instruktora przez grupę, czy rozbieżnych poglądów, niech któryś z uczestników jeszcze się wypowie, żeby info było z różnych źródeł, a nie subiektywne :)

Jeżeli chodzi o ręce podczas hamowania - kazali blokować łokcie. Ale tylko podczas hamowania awaryjnego, gdzie walimy po heblach "na maksa".

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten tor to się na motocykle nie nadaje, najlepiej wychodzą tam rajdy amatorskie, do Lublina nie ma co nawet porównywać.

Nikt tam nie przyjechał uczyć się jazdy sportowej. Była to kwestia podszlifowania umiejętności, poznania siebie i motocykla. Poza tym nikt toru nie porównuje z lubelskim. Ten "tor" w CSP ma 800 m długości ale i tak fajnie się lata. Krzywer stwierdził, że fajniejszy od radomskiego, nie wiem bo z torów to tylko w CSP latałem

 

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tam nie przyjechał uczyć się jazdy sportowej. Była to kwestia podszlifowania umiejętności, poznania siebie i motocykla. Poza tym nikt toru nie porównuje z lubelskim. Ten "tor" w CSP ma 800 m długości ale i tak fajnie się lata. Krzywer stwierdził, że fajniejszy od radomskiego, nie wiem bo z torów to tylko w CSP latałem

Co do tego, że fajniejszy - no na pewno nie pod każdym względem. Chodziło mi raczej o to, że jeździło mi się wczoraj zdecydowanie fajniej, niż będąc w radomiu miesiąc temu. Po prostu po zrobieniu kilku kółek, po nauczeniu się jak omijać nierówności, okazało się, że można się naprawdę fajnie poskładać. Pewnie, że nie ma co porównywać tego toru do Lublina czy Radomia, bo tam są profilowane winkle i to są tory - można by rzec - niemal profesjonalne.

Nawierzchnia niestety uniemożliwia jazdę "sportową", ale da się powinklować - dziś wszystko mnie boli, jak po torze lubelskim lub radomskim :). Przytarłem sobie pług niemiłosiernie na nierównościach w złożeniach. Winkle są zdecydowanie łagodniejsze niż w Radomiu. Nie mniej jednak - mi się podobało :bigrazz:

Edytowane przez krzywer

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten tor to po prostu kawalek asfaltu z (w miare) przygotowanym poboczem, gdzie nikt nie wyjedzie na czolowke, wiec bez stresu mozna pojechac, poszukac optymalnego toru jazdy przy roznej predkosci. To nie jest stricte tor sportowy.

Krzywer - potwierdzam, padlo stwierdzenie o blokowaniu rak w trakcie hamowania awaryjnego aby utrzymac tor jazdy w razie najechania na przeszkode na jezdni.

Generalnie kurs byl realizowany w oparciu o francuska szkole jazdy (tak jak we Francji uczy sie moto-policjantow)...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tam nie przyjechał uczyć się jazdy sportowej. Była to kwestia podszlifowania umiejętności, poznania siebie i motocykla. Poza tym nikt toru nie porównuje z lubelskim. Ten "tor" w CSP ma 800 m długości ale i tak fajnie się lata. Krzywer stwierdził, że fajniejszy od radomskiego, nie wiem bo z torów to tylko w CSP latałem

 

apropo prostowania rąk przy hamowaniu, pokaz z kopnięciem w koło mi wystarczył żeby to stosować. Jedziłem na lubeskim torze i uważam że lepszy jest w CSP, wiecej prostych, szybki zakręt do 100 km/h i krótkie konkretne 90 stopniowe naprzemienne winkle oraz hopa. Lublin jest ok, ale strasznie męczy, non stop w złożeniu, błędnik szaleje ale idealny do zamykania gum jest czas żeby pogłębiać złożenie i bawić się nim, w CSP tego nie było albo się złożyłeś albo zaliczałeś pobocze - no i dziury, łaty i łączenia asfalu bezcenne.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...