zapomnialem_adresu007 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Ten pomiar mówi tylko, że nie masz ladowania. TTZgadza się, kilka postów wcześniej podawałem pomiary gdzie wynik był w okolicach 14, ale już wtedy zdażyło się, że był problem z odpaleniem. Jak tylko postał chwilkę i silnik ostygł odpalał i jechał dalej. Widocznie już wtedy coś zaczęło szwankować, aż się upaliła kostka i zapewne również padł regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essays Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 wykonaj przynajmniej podstawowy test dla regulatora, tzn ustaw multimetr dla kontroli diody, na brzęczyk, do plusowego czyli czerwonego przewodu podlacz czarny przewod multimetru a czerwony lacz kolejno z kazdym z zoltyczh (badz bialych zalezy jakie tam masz kolory) powinien pojawic sie sygnal za kazdym razem, nastepnie odwrotnie czyli czerwony do czerwonego i teraz ma byc bez sygnalu.Tak samo test dla przewodu ujemnego z regulatora z tym, ze wszystko ma byc na odwrot :)Zrobiłem. Głucho. Ani razu nie brzęknęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Zrobiłem. Głucho. Ani razu nie brzęknęło. Trochę dziwne, to by oznaczało że wyparowało ci wszystkie 6 diod z regulatora jest jeszcze druga opcja zepsuł Ci się miernik. Tak na poważnie, nastawiłeś go na test diody?? może i nie piszczał a pokazywał coś na wyświetlaczu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essays Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Trochę dziwne, to by oznaczało że wyparowało ci wszystkie 6 diod z regulatora jest jeszcze druga opcja zepsuł Ci się miernik. Tak na poważnie, nastawiłeś go na test diody?? może i nie piszczał a pokazywał coś na wyświetlaczu??Tak, nastawiłem. Miernik działa, bo brzęczy jak jest przejście. Nic na wyświetlaczu się nie pokazało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Pomierzyłem dziś fazy na żółtych kablach i wartości są takie same na każdej parze 70V. Jutro zamówię polski regulator i dam znać czy wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Tak, nastawiłem. Miernik działa, bo brzęczy jak jest przejście. Nic na wyświetlaczu się nie pokazało.No to wyparował ci cały mostek. Dla pewności znajdź gdzieś w domu diodę prostowniczą i wypróbuj na niej działanie miernika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Tak, nastawiłem. Miernik działa, bo brzęczy jak jest przejście. Nic na wyświetlaczu się nie pokazało. Na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz uzwojenie altka czy jest wolne od uszkodzeń mechanicznych. Może w czasie wywrotki wyrwało ci jedna ze śrub mocujaca altek i go pokiereszowało. Miałem taką sytuacje jak ty. Brak ładowania i grzejący regel. Pomiary altka wychodziły ok ale elektryk stwierdził że jest jakieś przebicie na mase i zajrzał do niego. Odkręciła się śruba mocująca altek i go zniszczyła. Śruba oczywiście nie była oryginalna bo poprzedni właściciel grzebał tam przedemną http://imageshack.us/photo/my-images/26/p0305121011.jpg/ Dopiero wymiana uzwojenia pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essays Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Uzwojenie alternatora również sprawdzałem. Nie ma przebicia na masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Uzwojenie alternatora również sprawdzałem. Nie ma przebicia na masę. Mirnik czasem nie wystarczy. Przebicia do masy czy też skróty między zwojami wychodzą czasem dopiero pod obciążeniem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 i dlatego oprocz opornosci uzwojenia sprawdza sie napiecie miedzyfazowe Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 i dlatego oprocz opornosci uzwojenia sprawdza sie napiecie miedzyfazowePrzecież sprawdzasz na odpiętej kostce i nie ma obciążenia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 U mnie wyglądalo to tak że pomiary napięcia międzyfazowego i oporności były ok. Robiłem je multimetrem za pare złotych. Możliwe że elektryk do którego zaprowadziłem używał profesjonalnych urządzeń ale wyszło że altek przebija na mase. Wymiana uzwojenia pomogła. Może warto żebyś ściagnął dekiel i obejrzał jak to wygląda u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 U mnie wyglądalo to tak że pomiary napięcia międzyfazowego i oporności były ok. Robiłem je multimetrem za pare złotych. Możliwe że elektryk do którego zaprowadziłem używał profesjonalnych urządzeń ale wyszło że altek przebija na mase. Wymiana uzwojenia pomogła. Może warto żebyś ściagnął dekiel i obejrzał jak to wygląda u ciebie.U mnie tak samo . Miernik za ponad 200 zł pokazywał już inne wartości oporności(chociaż bliskie normy) . Przewinięcie statora spowodowało powrót ładowania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Przecież sprawdzasz na odpiętej kostce i nie ma obciążenia.mozesz sprawdzac jak chcesz jesli nie odepniesz bedziesz mial z obciazeniem, musicie sie tak trzymac ksiazkowych zalecen? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essays Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Chwilka, bo już się pogubiłem.Odnośnie oglądania statora, to przejrzałem na samym początku. Niczego podejrzanego nie widać. Co i jak jeszcze mogę sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.