Napeek Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam. Jakiś czas temu kupiłem Honde CB-1 i niestety już pojawiły się problemy. Motocykl chodził tylko na 2 cylindrach ( 2 i 3 ), jak wiadomo ma on 2 cewki - pierwsza daje iskrę na 1 i 4 cylinder , druga logicznie na 2 i 3 cylinder. Na początku myślałem że to wina cewki , jednak szybko zorientowałem się że problem leży gdzieś indziej. Okazało się ze wadliwy jest moduł zapłonowy. Udało mi się znaleźć i kupić używany moduł od tego motocykla, po podłączeniu go do motocykla ten zaczął pracować na wszystkich cylindrach, jednak okazało się że nie jest on do końca sprawny - obrotomierz nie działa. :icon_rolleyes: Udało mi się wyszukać w sieci dwa warsztaty które zajmują się naprawą uszkodzonych modułów zapłonowych : Digitech ELEKTRONICZNE MODUŁY ZAPŁONOWE ul. Czeladzka 5 42-500 Będzin oraz Zakład Elektroniki "ELSERWIS" Ul. Gomulickiego 4 07-410 Ostrołęka Zamierzam oddać swój moduł w ręce jednych z tych magików. Bardzo proszę was o opinie na temat tych dwóch zakładów, może któryś polecicie a któryś odradzicie. A może ktoś z was ma dostęp do kogoś kto ma na sprzedaż taki moduł ? Mam jeszcze drugi problem ale ten w porównaniu z powyższym to pryszcz. W baku motocyklowym są 3 króćce. Jeden do do kranika , drugi do odpowietrzenia a 3 nie mam pojęcia do czego. Jest on najwęższy z nich wszystkich i nie zawracałbym sobie głowy gdyby nie fakt iż ucieka nim paliwo ! Czy ktoś wie co z nim zrobić ? Z góry dzięki za podpowiedzi. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 http://www.cyklo-motorelektryk.pl/ - znam, polecam, bo pracowałem tam i wiem jak działają. Twoja usterka wygląda mi na łatwą w usunięciu (co nie znaczy za darmo), powinno się dać zrobić z dwóch jeden dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Napeek Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Szczerze mówiąc to nie chce oddawać dwóch modułów, gdyż nie chce zostać bez niczego w środku sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Szczerze mówiąc to nie chce oddawać dwóch modułów, gdyż nie chce zostać bez niczego w środku sezonu. Chcesz jeździć na 2 cylindrach? Łatwiej będzie naprawić ten na którym obrotomierz tylko nie działa. Co do zakładów to o tym z Ostrołęki słyszałem dobre opinie podobnie jak o tym z ul. Modlińskiej w Wawie podanego przez kolegę wyżej (ponoć magicy). pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Napeek Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Nie chce jeździć na 2 cylindrach , mam przecież drugi moduł w którym motocykl pali na 4 garach a nie dziala tylko obrotomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) Szczerze mówiąc to nie chce oddawać dwóch modułów, gdyż nie chce zostać bez niczego w środku sezonu. W modułach rzadko zdarzają się typowe elementy. Często nawet oznaczenia mają zakodowane, przez co rozszyfrowanie parametrów i dobranie zamiennika jest niemożliwe. Wiem coś o tym, bo kilka modułów już naprawiłem pracując w Cyklo. Podpowiem, że najprawdopodobniej wystarczy przełożyć jeden tranzystor - z tego co nie działa obrotomierz do tego w którym nie ma iskry na jednej parze. Nie wiem jaka to jest dokładnie konstrukcja, ale raczej nie odbiega daleko od kanonu. Edytowane 8 Lipca 2010 przez brys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Napeek Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Niestety panowie z Cyklo są na urlopie i wracają do pracy dopiero w sierpniu. A czy ktoś z was wie może jakie powinny być przerwy na świecach zapłonowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Napeek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 mam jeszcze pytanie z innej beczki : czy moze do cb-1 pasuje pompka paliwa z innego motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Nie kombinuj jak koń pod górkę tylko kup do swojego moto. Bryś dobrze gada, oddaj 2 moduły chłopaki naprawia pewnie w tydzień moduł i po sprawie. Zapłacisz ale będzie pewne. Na takie podmianki to wstawimy od tego to od tamtego to trzeba mieć łeb nie od parady i kupę czasu bo to nie zawsze działa od razu tak czyni się w zabytkach albo do samochodów do których części są nie osiągalne(a są i takie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Napeek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 z modulem juz sobie poradzilem , teraz potrzebuje pompke paliwa , wiec czy ktos podpowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Mam jeszcze drugi problem ale ten w porównaniu z powyższym to pryszcz. W baku motocyklowym są 3 króćce. Jeden do do kranika , drugi do odpowietrzenia a 3 nie mam pojęcia do czego. Jest on najwęższy z nich wszystkich i nie zawracałbym sobie głowy gdyby nie fakt iż ucieka nim paliwo ! Czy ktoś wie co z nim zrobić ? To przelew baku, jakbyś na stacji benzynowej przesadził, to wyleje się dołem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam! Ja u siebie zmieniałem pompę paliwa. Teraz siedzi od ZZR 1100 bodajze ale nie chce wprowadzić w błąd- konstrukcyjnie jest identyczna. Z tego co pamiętam to od yamahy diversjon tez pasuje. Ogólnie od wielu motocykli tamtych lat podchodzi. Sa identyczne wyglądem i budową. Ja jednak radze Ci przerobić sterowanie tej pompy na przekaźnik bo kolejna pompa długo tez Ci nie pochodzi - wada która jest opisana w jakimś pdf przeróbka pompy od Africa twin. Ja dokonałem tej przeróbki i już zapominam ze mam pompę, po prostu święty spokój. A wcześniej wypalało mi styki i stawałem w trasie. Jak coś to pisz na priv chętnie pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.