suchy-wolk Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam, czy przy tak małej pojemności jaką jest 125ccm, jest sens zmieniać seryjny wydech ? Seryjny wydech w moim moto : Hyosung GT 125 jest wizualnie w porządku, jednak nie jest to wydech przelotowy, co prawdopodobnie blokuje gdzieś w komorze spaliny i moto jest nieco wolniejsze. Tylko...Czy zmiana wydechu na przelotowy coś da ? Czy będzie to zauważalna moc, czy raczej gra nie warta świeczki ? :) Nowy wydech np. IXIL to koszt rzędu 600-700zł (spora kasa) więc czy warto tyle wydać :) ? Zamienniki to koszt ok.200-400zł więc o połowę mniej, jednak trzeba samemu dorabiać uchwyt. Także kieruję moje pytania, do znawców, ponieważ jak ktoś raz w życiu zmieniał wydech i to w pojemności np.1200ccm, to nie sądzę, aby znał odpowiedź na moje pytanie, bo to zupełnie inna bajka. Dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 (edytowane) korzystając z mojej skromnej wiedzy powiem ci że aby poprawic osiągi zmieniając wydech musi on być odpowiednio dobrany. przelotowy nie zawsze znaczy lepszy, a te zamienniki moze dadza dzwięk ale mogą wrecz osłabić moto. jeśli wybierzesz wydecz dedykowany do twojego moto, napewno uzyskasz JAKIŚ skok mocy P.S jeśli się myle prosze o sprostowanie Edytowane 7 Lipca 2010 przez tumala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Miałem taki sam dylemat też mam 125 cc w 4 T , i powiem Ci ze raczej to sie mija z celem bo katalogowo masz mniej więcej 15 koni chyba i tutaj wydech nic nam nie pomoże . Znajomy zmienił wydech w Varadero 125 na pełen przelot i jedyne co się zmieniło to dzwięk silnika nic wiecej , nie podniosło osiągów zupełnie . Seryjny wydech w GT 125 nie jest taki zły . Ja odradzam kupowanie nowego wydechu za cene około 600-700 jak piszesz , jak już chcesz inną końcówkę i dzwięk to kup samą końcówkę przelotową :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Nie ma sensu. Nawet nie masz gwarancji wzrostu mocy o 0,5 KM, bo równie dobrze moc może spaść, a będzie tylko głośniejszy dźwięk. Nie licz też na głęboki bas, tylko na denerwujace pierdzenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy-wolk Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Dobrze, że zostałem uświadomiony. Gdybym kupił, założył i przekonał, że nic to nie dało..to nie wiem co by się ze mną działo :) -- Nie chciałbym robić nowego tematu (chyba, że to konieczne), ale czy da się w inny sposób "tani" zwiększyć v-max, nie tracąc na przyspieszeniu ? Czy raczej takich zabawek to nie ma :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Nie da się. Nie odbierz tego jako złośliwość, bo absolutnie nie mam takich zamiarów, ale pojeździj tym co masz, kasę odkładaj i jak będziesz mógł (czyli miał odpowiednie prawo jazdy) kup mocniejszy motocykl, nawet jakaś 500-tka. Sam zaczynałem od 125 ccm więc wiem o czym mówię ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski_dzik Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Hyosung raczej rakiet nie robi i Paweł ma rację, zbieraj kasiorkę na coś większego. Ze względów ekonomicznych polecam jakąś 250-500. Nie mało jest japończyków w tej klasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.