pukuuu Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Części w chinolach są takie same. Niezależnie czy GB, Zipp czy inny Śmiećway. Jeśli już to są np.3-4 rodzaje danej części i się dobiera coś. Ja tak mam na sklepie jak klient przychodzi i woła coś do chinola, jeśli nie wiem dokładnie jaka część to ma być to mówię mu żeby przyniósł starą na wzór i wtedy coś wybieram. Chinole wychodzą z tych samych fabryk, różnią się tylko wyglądem i szczegółami oraz nazwą. Zależy który importer jaką nazwę da. Z nadwoziem może być gorzej bo to już trzeba napierać do danego importera. Pokaż foty tego Twojego czujnika paliwa, może mam takie coś. To jest zwykły czujnik taki z pływakiem? Z tego co mi wiadomo to zwykły, normalnie z pływakiem, ale głowy nie dam za to ściąć. Jutro albo pojutrze będę przy nim robił, to przy okazji wyjmę ten czujnik, i dam Ci fotki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Zdecydowanie wolalbym tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2031494 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Zdecydowanie wolalbym tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2031494 To jest to samo, tylko starszy model, sądząc po zawieszeniu i tylnim blotniku, z 2007 lub 2008, tylko ma nowy silnik z wtryskiem z 2010. Bo wtedy jeszcze nie było 320cc. Te silniki pojawiły się dopiero na wiosnę 2009 i były najpierw zasilane gaźnikiem. Zresztą, wśród innych dystrybutorów na świecie nadal są w sprzedaży z gaźnikami. Ten wtrysk to chyba tylko w Polsce jest sprzedawany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 kto miał Junaka ten wie że żaden chincol go nie zastąpi.a tak bez urazy chińszczyzna jest dobra na talerzu a nie w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Zdecydowanie wolalbym tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2031494 Chińska wersja Kawasaki EN500. Skopiowali EN`a zabrali mu połowę pojemności i całą jakość i takie coś wyszło. Ja bym się nie odważył kupić chinola z wtryskiem. Mam dosyć jaj ze zwykłą elektryką w skuterach. Z tego co mi wiadomo to zwykły, normalnie z pływakiem, ale głowy nie dam za to ściąć. Jutro albo pojutrze będę przy nim robił, to przy okazji wyjmę ten czujnik, i dam Ci fotki ;) Git. Zrób jakieś ładne, wyraźne foto to będę wiedział co to jest. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Dlatego chcę rok poczekać. Sprawdzić jakie problemy bedą mieli ci co go kupią, ile np. taka sonda lambda będzie kosztowała i czy często będzie padała, czy oprogramowanie do diagnostyki będzie dostępne w necie za free itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robus88 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Dlatego chcę rok poczekać. Sprawdzić jakie problemy bedą mieli ci co go kupią, ile np. taka sonda lambda będzie kosztowała i czy często będzie padała, czy oprogramowanie do diagnostyki będzie dostępne w necie za free itp. Witaj Lefthandy, witaj, jeśli będziesz miał jakieś konkretne info na temat tej motorynki to bardzo bym prosił abys mi wysłał na meila - [email protected] \z góry dzięki Robert można do junaka kupić puste wydechy, myślicie że może to rzeczywiście dodać 8 koników?? gdyby miał te 35 to na ta wagę to już by było w miarę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 No, udało mi się wysępić rundkę tym sprzętem. Faktycznie jest niezły, łatwo wchodzi w zakręty, mimo gabarytów, łatwy do ogarnięcia nawet dla początkującego. No i wreszcie jest pierwszy, który go kupił u nas w klubie i pierwsze wrażenia: :_hura" W końcu mam! Sprawa max24.pl wyjaśniona. Na początku sierpnia dotarł do mnie Junaczek. Godz. 22 ciemno jak cholera i nic prawie nie widać, więc nawet dokładnie nie mogłem go obejrzeć. Długo czekałem, ale w końcu mam. Niestety okazało się, że brakuje karty gwarancyjnej z instrukcją (z winy Almotu). Pozostałe papiery (faktura, homologacja, karta poj. były w porządku (prawie). Kartę gw. mieli dosłać pocztą. Następnego dnia prawie pofrunąłem do urzędu chcąc go zarejestrować. Rozczarowanie.. na fakturze brak było trzech ostatnich cyferek nr ramy :zalamka: i musiałem to porawić. Na szczęście dostałem czasowe pozwolenie. Po kilku dniach dotarła do mnie porawiona faktura wraz z karą gw. Zaczynam przeglądać i załamka :zalamka: - brak kilku pieczątek i podpisów. Znów telefon do max24.pl, odesłałem i za jakiś tydzień miałem z powrotem poprawioną. W sumie zapłaciłem za niego 11900, czyli o 590zł taniej niż cena rynkowa. Stan w jakim go otrzymałem był idealny. Nic nie trzeba było dokręcać, prócz lusterek złożonych do transportu. Fajnie przyspiesza, na zakrętach trzyma się nadspodziewanie dobrze. Spalanie masakra :kicha: ok. 6 litrów! Może zapłon jest niewyregulowany i jak będę robił pierwszy przegląd trzeba będzie sprawdzić. Dziwna sprawa, ale przy ok. 75km/h zaczyna tracić moc i ni cholery nie chce jechać więcej. W instrukcji napisali żeby nie przekraczać 80% obrotów silnika i na tyle mniej więcej to wygląda - odpuszcza. Na 1ce, 2ce jest ok. Na 3cim są już problemy na górkach. Po lekkim odpuszczeniu odzyskuje wigor i znowu rwie do przodu. Prawdopodobnie założona jest blokada, żeby nie żyłować wiecej. Kolejny detal do sprawdzenia. Na razie mam przejechane 325km i prawdopodobnie w tym tygoniu oddam go na przegląd. Oto kilka zdjęć http://soulbro.w.interia.pl/a.jpg http://soulbro.w.interia.pl/b.jpg http://soulbro.w.interia.pl/c.jpg http://soulbro.w.interia.pl/d.jpg http://soulbro.w.interia.pl/e.jpg http://soulbro.w.interia.pl/f.jpg http://soulbro.w.interia.pl/g.jpg http://soulbro.w.interia.pl/h.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 można do junaka kupić puste wydechy, myślicie że może to rzeczywiście dodać 8 koników?? Raczej 0,8 konika i to nie jest pewne w którą stronę. :icon_mrgreen: Prędzej przeprogramowanie wtrysku by jeszcze coś wycisnęło z tego sprzęta ale cuda to też nie będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Przerabianie jednostek napędowych w celu wyciśnięcia dodatkowej mocy jest dziwnym posunięciem. Gdyby z silnika można bylo wyciągnać więcej, dlaczego mialby tego nie zrobić już producent w fazie produkcji nowego sprzętu? Nie piszę o motocyklach z takimi silnikami, że trzeba je dlawić żeby normalny użytkownik mógl nimi jeździć, ale o tych z mniejszymi silnikami. A nawet jeśli udaloby się "poprawić fabrykę" to trzeba jeszcze pamiętać o tym, że sam silnik to nie wszystko, jest jeszcze przeniesienie napędu kóre odgrywa znaczącą rolę w odczuwaniu mocy dawanej przez silnik. Żeby odczuć jakiekolwiek efekty w znaczący sposób i zrobić coś profesjonalnie, trzeba ingerować w silnik, skrzynię, zębatki napędowe, lańcuch i wiele innych rzeczy. Koszt i robota nie warte tego aby się angażować w takie przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) Moc często jest ograniczana ze względów ekologicznych, ekonomicznych, trwałościowych, prawnych lub producent zostawia "rezerwę" dla przyszłych modeli. Z bardzo wielu silników można osiągnąć sporo więcej po kilku drobnych ingerencjach. Co do tego, że razem z ulepszaniem silnika powinny iść inne zmiany jak najbardziej się zgadzam. Same przełożenie końcowe to najmniejszy problem, zazwyczaj jeśli chce się załatwić temat kompleksowo to najtaniej wychodzi zmiana moto po prostu. W chińczykach na pewno trzeba by się pochylić nad zawieszeniem i sztywnością ramy (o hamulcach i oponach nawet nie wspominam), bo te elementy nie dają rady nawet z seryjnym silnikiem. pzdr, Adam Edytowane 8 Września 2010 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Ja dziś sobie w salonie obejrzałem tego M11. http://motorat.pl/index.php?option=com_con...id=44&Itemid=57 Próbowałem zmierzyć czy nie weszedł by do jego ramy silniczek Lifan V-250. I chyba trzeba by przerabiać tą skrzynkę z tyłu. Jest mniejszy od Daytony ale ma dosyć solidną tą ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krasek82 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam, jeśli ktoś z Was chce się czegoś więcej dowiedzieć na temat tego motocykla to zapraszam do lektury: http://www.scigacz.pl/Junak,M16,wielki,powrot,13872.html http://motory.re.pl/artykul/20362.html dwa całkiem ciekawe artykuły. Ponadto na forum ścigacza jest zamieszczona wypowiedź chłopaka który od sierpnia nalatał takim już 6500km i nie narzeka. http://forum.scigacz.pl/about52575-0-asc-20.html Ja również przymierzam się do zakupu tego sprzętu i coraz bardziej jestem do niego przekonany. Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt i najlepszego w Nowym Roku !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AbiV Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam, jeśli ktoś z Was chce się czegoś więcej dowiedzieć na temat tego motocykla to zapraszam do lektury: http://www.scigacz.pl/Junak,M16,wielki,powrot,13872.html http://motory.re.pl/artykul/20362.html dwa całkiem ciekawe artykuły. Ponadto na forum ścigacza jest zamieszczona wypowiedź chłopaka który od sierpnia nalatał takim już 6500km i nie narzeka. http://forum.scigacz.pl/about52575-0-asc-20.html Ja również przymierzam się do zakupu tego sprzętu i coraz bardziej jestem do niego przekonany. Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt i najlepszego w Nowym Roku !!! no tak a ja myslalem ze junaka juz nie ma .. nie samowita sprawa szkoda tylko , te w chinach a nie w Polsce . pozdr AbiV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krasek82 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 na razie w Chinach ale są podobno plany aby w przyszłości część produkcji przenieść do Polski, w końcu Almot na potencjał w tej dziedzinie bo od wielu lat produkuje części zamienne do różnego typu motocykli i skuterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.