Skocz do zawartości

JUNAK M16 2010r


nitroMCZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Części w chinolach są takie same. Niezależnie czy GB, Zipp czy inny Śmiećway. Jeśli już to są np.3-4 rodzaje danej części i się dobiera coś. Ja tak mam na sklepie jak klient przychodzi i woła coś do chinola, jeśli nie wiem dokładnie jaka część to ma być to mówię mu żeby przyniósł starą na wzór i wtedy coś wybieram. Chinole wychodzą z tych samych fabryk, różnią się tylko wyglądem i szczegółami oraz nazwą. Zależy który importer jaką nazwę da. Z nadwoziem może być gorzej bo to już trzeba napierać do danego importera. Pokaż foty tego Twojego czujnika paliwa, może mam takie coś. To jest zwykły czujnik taki z pływakiem?

 

Z tego co mi wiadomo to zwykły, normalnie z pływakiem, ale głowy nie dam za to ściąć. Jutro albo pojutrze będę przy nim robił, to przy okazji wyjmę ten czujnik, i dam Ci fotki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

 

To jest to samo, tylko starszy model, sądząc po zawieszeniu i tylnim blotniku, z 2007 lub 2008, tylko ma nowy silnik z wtryskiem z 2010. Bo wtedy jeszcze nie było 320cc. Te silniki pojawiły się dopiero na wiosnę 2009 i były najpierw zasilane gaźnikiem.

Zresztą, wśród innych dystrybutorów na świecie nadal są w sprzedaży z gaźnikami. Ten wtrysk to chyba tylko w Polsce jest sprzedawany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chińska wersja Kawasaki EN500. Skopiowali EN`a zabrali mu połowę pojemności i całą jakość i takie coś wyszło. Ja bym się nie odważył kupić chinola z wtryskiem. Mam dosyć jaj ze zwykłą elektryką w skuterach.

 

 

Z tego co mi wiadomo to zwykły, normalnie z pływakiem, ale głowy nie dam za to ściąć. Jutro albo pojutrze będę przy nim robił, to przy okazji wyjmę ten czujnik, i dam Ci fotki ;)

 

 

Git. Zrób jakieś ładne, wyraźne foto to będę wiedział co to jest.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Dlatego chcę rok poczekać. Sprawdzić jakie problemy bedą mieli ci co go kupią, ile np. taka sonda lambda będzie kosztowała i czy często będzie padała, czy oprogramowanie do diagnostyki będzie dostępne w necie za free itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dlatego chcę rok poczekać. Sprawdzić jakie problemy bedą mieli ci co go kupią, ile np. taka sonda lambda będzie kosztowała i czy często będzie padała, czy oprogramowanie do diagnostyki będzie dostępne w necie za free itp.

 

Witaj Lefthandy,

 

witaj,

jeśli będziesz miał jakieś konkretne info na temat tej motorynki to bardzo bym prosił abys mi wysłał na meila - [email protected]

 

\z góry dzięki Robert

 

można do junaka kupić puste wydechy, myślicie że może to rzeczywiście dodać 8 koników?? gdyby miał te 35 to na ta wagę to już by było w miarę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, udało mi się wysępić rundkę tym sprzętem. Faktycznie jest niezły, łatwo wchodzi w zakręty, mimo gabarytów, łatwy do ogarnięcia nawet dla początkującego.

 

No i wreszcie jest pierwszy, który go kupił u nas w klubie i pierwsze wrażenia:

:_hura" W końcu mam!

Sprawa max24.pl wyjaśniona. Na początku sierpnia dotarł do mnie Junaczek. Godz. 22 ciemno jak cholera i nic prawie nie widać, więc nawet dokładnie nie mogłem go obejrzeć. Długo czekałem, ale w końcu mam. Niestety okazało się, że brakuje karty gwarancyjnej z instrukcją (z winy Almotu). Pozostałe papiery (faktura, homologacja, karta poj. były w porządku (prawie). Kartę gw. mieli dosłać pocztą.

Następnego dnia prawie pofrunąłem do urzędu chcąc go zarejestrować. Rozczarowanie.. na fakturze brak było trzech ostatnich cyferek nr ramy :zalamka: i musiałem to porawić. Na szczęście dostałem czasowe pozwolenie.

Po kilku dniach dotarła do mnie porawiona faktura wraz z karą gw. Zaczynam przeglądać i załamka :zalamka: - brak kilku pieczątek i podpisów. Znów telefon do max24.pl, odesłałem i za jakiś tydzień miałem z powrotem poprawioną.

W sumie zapłaciłem za niego 11900, czyli o 590zł taniej niż cena rynkowa.

 

Stan w jakim go otrzymałem był idealny. Nic nie trzeba było dokręcać, prócz lusterek złożonych do transportu. Fajnie przyspiesza, na zakrętach trzyma się nadspodziewanie dobrze. Spalanie masakra :kicha: ok. 6 litrów! Może zapłon jest niewyregulowany i jak będę robił pierwszy przegląd trzeba będzie sprawdzić. Dziwna sprawa, ale przy ok. 75km/h zaczyna tracić moc i ni cholery nie chce jechać więcej. W instrukcji napisali żeby nie przekraczać 80% obrotów silnika i na tyle mniej więcej to wygląda - odpuszcza. Na 1ce, 2ce jest ok. Na 3cim są już problemy na górkach. Po lekkim odpuszczeniu odzyskuje wigor i znowu rwie do przodu. Prawdopodobnie założona jest blokada, żeby nie żyłować wiecej. Kolejny detal do sprawdzenia.

 

Na razie mam przejechane 325km i prawdopodobnie w tym tygoniu oddam go na przegląd.

Oto kilka zdjęć

 

http://soulbro.w.interia.pl/a.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/b.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/c.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/d.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/e.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/f.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/g.jpg

http://soulbro.w.interia.pl/h.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można do junaka kupić puste wydechy, myślicie że może to rzeczywiście dodać 8 koników??

Raczej 0,8 konika i to nie jest pewne w którą stronę. :icon_mrgreen:

Prędzej przeprogramowanie wtrysku by jeszcze coś wycisnęło z tego sprzęta ale cuda to też nie będą.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabianie jednostek napędowych w celu wyciśnięcia dodatkowej mocy jest dziwnym posunięciem. Gdyby z silnika można bylo wyciągnać więcej, dlaczego mialby tego nie zrobić już producent w fazie produkcji nowego sprzętu? Nie piszę o motocyklach z takimi silnikami, że trzeba je dlawić żeby normalny użytkownik mógl nimi jeździć, ale o tych z mniejszymi silnikami. A nawet jeśli udaloby się "poprawić fabrykę" to trzeba jeszcze pamiętać o tym, że sam silnik to nie wszystko, jest jeszcze przeniesienie napędu kóre odgrywa znaczącą rolę w odczuwaniu mocy dawanej przez silnik. Żeby odczuć jakiekolwiek efekty w znaczący sposób i zrobić coś profesjonalnie, trzeba ingerować w silnik, skrzynię, zębatki napędowe, lańcuch i wiele innych rzeczy. Koszt i robota nie warte tego aby się angażować w takie przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc często jest ograniczana ze względów ekologicznych, ekonomicznych, trwałościowych, prawnych lub producent zostawia "rezerwę" dla przyszłych modeli.

Z bardzo wielu silników można osiągnąć sporo więcej po kilku drobnych ingerencjach.

Co do tego, że razem z ulepszaniem silnika powinny iść inne zmiany jak najbardziej się zgadzam.

Same przełożenie końcowe to najmniejszy problem, zazwyczaj jeśli chce się załatwić temat kompleksowo to najtaniej wychodzi zmiana moto po prostu.

W chińczykach na pewno trzeba by się pochylić nad zawieszeniem i sztywnością ramy (o hamulcach i oponach nawet nie wspominam), bo te elementy nie dają rady nawet z seryjnym silnikiem.

 

pzdr, Adam

Edytowane przez fxrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś sobie w salonie obejrzałem tego M11.

http://motorat.pl/index.php?option=com_con...id=44&Itemid=57

 

Próbowałem zmierzyć czy nie weszedł by do jego ramy silniczek Lifan V-250. I chyba trzeba by przerabiać tą skrzynkę z tyłu.

Jest mniejszy od Daytony ale ma dosyć solidną tą ramę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

jeśli ktoś z Was chce się czegoś więcej dowiedzieć na temat tego motocykla to zapraszam do lektury:

 

 

http://www.scigacz.pl/Junak,M16,wielki,powrot,13872.html

http://motory.re.pl/artykul/20362.html

 

dwa całkiem ciekawe artykuły. Ponadto na forum ścigacza jest zamieszczona wypowiedź chłopaka który od sierpnia nalatał takim już 6500km i nie narzeka.

 

http://forum.scigacz.pl/about52575-0-asc-20.html

 

Ja również przymierzam się do zakupu tego sprzętu i coraz bardziej jestem do niego przekonany.

 

Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt i najlepszego w Nowym Roku !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jeśli ktoś z Was chce się czegoś więcej dowiedzieć na temat tego motocykla to zapraszam do lektury:

http://www.scigacz.pl/Junak,M16,wielki,powrot,13872.html

http://motory.re.pl/artykul/20362.html

 

dwa całkiem ciekawe artykuły. Ponadto na forum ścigacza jest zamieszczona wypowiedź chłopaka który od sierpnia nalatał takim już 6500km i nie narzeka.

 

http://forum.scigacz.pl/about52575-0-asc-20.html

 

Ja również przymierzam się do zakupu tego sprzętu i coraz bardziej jestem do niego przekonany.

 

Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt i najlepszego w Nowym Roku !!!

no tak a ja myslalem ze junaka juz nie ma .. nie samowita sprawa szkoda tylko , te w chinach a nie w Polsce .

pozdr AbiV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...