Skocz do zawartości

Blokada GSX-F 600 '94


toowdie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanie: w jaki sposób jest blokowana GSX-F 600? Rocznik '94

szybka odp, najprawdopodobniej na gaznikach, sprawdz czy przepustnice podcisnieniowe sie unosza, tak przynajmniej blokowane bylo jajko w ktorym grzebalem...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w opisie 'plug' czyli zatyczka to numer 35. nie wiem po kiego diabla ale kolesie zatkali kanal dyszy wolnych obrotow i paliwo do niej podali z kanalu dyszy glownej ( rozumiem ze kanaly w ktore wkrecone sa dysze sa polaczone ze soba ponizej dyszy co umozliwia podawanie paliwa) w instrukcji obslugi nie ma o tym slowa.

 

na tej rozkladowce ten element ma numer 39:

 

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.h...0GSX600F/06.htm

 

serwisowke masz tu:

 

http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...pair_Manual.zip

 

i jak juz napisalem - nie ma w niej slowa o takim zabiegu - dysza wolnych nie jest zaslepiona. przygladnij sie samym 'sliderom' - nie maja jakis nadliczbowych dziurek? porownaj rowniez nastawy gaznikow jakie masz z tym co zastales. powodzenia.

 

p.s. spotkal sie ktos z takim sposobem podawania paliwa do dyszy wolnych?

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepustnice się unoszą do końca - sprawdzane ręcznie. obok dyszy głównej jest druga dysza - zaślepiona gumowym kołeczkiem - choć wątpię żeby to miało znaczenie.

nie chodzi o to,z e paluchami podniesiesz a o to czy podcisnienie jest wystarczajace dla ich maksymalnego uniesienia, technika blokowania w tym przypadku polega na redukcji podcisnienia nad przepustnicami, cisnienie wytracane jest poprzez dodatkowo wywiercone otwory...

pozdr

 

o grzebaniu w jajkach slyszalem ale w jajku? hm...

w tym wieku pora juz chyba na doznania a nie tylko na sluchanie o tym :wink:

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obok dyszy głównej jest druga dysza - zaślepiona gumowym kołeczkiem - choć wątpię żeby to miało znaczenie.

 

to nie ma znaczenia, w moim też były a moto jest odblokowane

Edytowane przez michal.051
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te gumowe "korki" były też w gaźnikach Suzuki RF600R `94 którą miałem. Nie wiem po co one były, moto nie było kastrowane a gaźniki całkiem inne niż GSX-F/GSF bo RF ma proste kanały ssące czyli gaźniki były "kątowe".

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, moto znowu u mnie. Przepustnica ma dwa otwory na dole, powinna mieć dwa, czy jeden nadliczbowy jest? Czym to zakleić? żywicą? Przepustnica jest z tworzywa.

 

jak mi się będzie nudziło to na dniach zajrzę pod kopułki, lookne na przepustnice i policzę ile jest otworków, i tak mam coś do zrobienia pod bakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...