YAGO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Hej! W weekend rozebralem silnik dr'ki zozola, silnik pracowal, niby wszytko ok tylko, ze ciekl olej z pod cylindra i to byl powod mojej ingerencji. Silnik byl po remoncie generalnym przeprowadzonym przez poprzedniego wlasciciela i tu wszytko sie zgadza, faktycznie nowy tlok zawory itp. ALE QW NIEWIEM CO ZA DEBIL TO ROBIL... glowica juz poszla do warsztatu bo jakis idiota wymienil zawory ale nie zauwazyl ze niema kawalka prowadnicy........ i takie tam :flesje: Ale do rzeczy, wyjolem tlok choc na poczatku nie chcialem tego robic ale po oczyszczeniu powieszchni stwierdzilem ze na bank bedzie tam syf mimo ze uwazalem i zaslepilem cyliner, no i bylo troche ale... jakis qw itd. zle zalozyl pierwscienie, chodzi mi o ulozenie zamkow wzgledem tloka, tlok jest "made in japan" wiec blizej nie okreslony I teraz pytanie, ustawic pierscienie poprawnie i zamontowac? czy ustawic pierscienie poprawnie, przehonowac cylinder i zamontowac? czy wymienic pierscienie, ustawic poprawnie, przehonowac i zmontowac? jesli chodzi o gladz cylindra to w niektorych miejscach widac honowanie a w niektorych jest lusterko... wydaje mi sie ze po przehonowaniu "stare" pierscienie powinny sie dotrzec Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Pomierzyć luz tłok cylinder jeśli ok przehonować i założyć NOWE pierścienie o ich ustawieniu nie wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) no wlasnie i tu sie schody zaczynaja bo niewiem co to za tlok i moze byc problem z doborem pierscieni... dodam ze silnik po tym "remoncie" przejechal 1-2tys km Edytowane 21 Czerwca 2010 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zdejmij stare pierscienie z tloka, wloz w cylinder i sprawdz jakie sa luzy na zamkach - porownaj z dopuszczalnymi (serwisowka ). Pierscienie wkladasz do cylindra tlokiem zeby byly wlasciwie ustawione i doprowadzasz do tego miejsca w cylindrze, ktore moze byc najbardziej wyjundane, czyli na 2/3 dlugosci cylka. Jezeli masz luz na zamkach mniejszy od dopuszczalnych to honowanie i wkladasz stare pierscienie, jak jest nagranicy to honowanie i nowe. Pamietaj o wlasciwym skladaniu, tzn cylinder ma byc po honowaniu wymyty woda z plynnym mydlem do czysta, tak zeby szmata po wytarciu wyszla czysta i tylko przeleciany zaolejona szmata, olej idzie przy skladaniu tylko na sworzen tloka i jego plaszcz pod pierscienie w postaci kropli z 4ch stron tloka, pierscienie suche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Czekaj to znaczy że zamki są w jednej linii o to biega czy jak? Bo jeśli tak to wystarczy obrócić pierścień do poprawnej pozycji i tyle. Przy tak znikomym przebiegu obu nic nie powinno się stać. Jeśli pierścień został założony odwrotnie tzn. góra do dołu. To pierścień nadaje się do śmieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie w jednej nie ale nie tak jak podaje to manual ktory mam od gn 125 Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a jakie to ma znaczenie? ważne by były co 120 stopni i wsio Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 niewiem qpa jakie to ma znaczenie ale nie maja byc co 120 stopni tylko po 45 od osi wzdluznej(poprzecznej w stosunku do sforznia) tak podaje manual ktory mam i tak tez zamierzam to zlozyc Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Blokowanie pierścieni ma sens tylko w dwusuwach, żeby zamki nie spotkały się z oknami, bo może być kuku. W przeciętnym czterosuwie specjalnie się tego nie robi, bo pierścienie mają się obracać i równo zużywać. Poustawiać sobie je można przy składaniu, a w czasie pracy i tak się przekręcą jak chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.