marwin Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam wszystkich ostatnio pisałem o problemie związanym z tym iż jeden gar nie palił. Znalazłem problem i faktycznie wina tkwiła w module, nie dało mi to spokoju czemu uwaliło moduł i przy okazji padł też akumulator, okazało się że wszystko przez regulator napięcia zamiast 12-13V wali 18V więc wniosek padł i teraz pytanko do wszystkich czy można zastosować jakiś uniwersalny wiadomo nowy furę kasy a używka nie pewna, co o tym sądzicie? I jeszcze jedno pytanko czy możliwe że przy padniętym regulatorze nie działa obrotomierz? Jeszcze jedno pytanko czy er-5 i gpz 500 mają takie same regulatory napięcia? Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) I jeszcze jedno pytanko czy możliwe że przy padniętym regulatorze nie działa obrotomierz? Jeszcze jedno pytanko czy er-5 i gpz 500 mają takie same regulatory napięcia? Sprawdz bezpieczniki jesli chodzi o obrotomierz. Moglo spalic ktorys. Co do regulotorow w GPZ, a ER5 to wygladaja tak samo, ale wtyczki sa chyba inne. Wydaje mi sie, ze bedzie pasowac, ale glowy nie dam. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 napisz symbol jaki jest w ER to ci odp czy taki sam jest w GPZ ew zapytaj w larsonie ile kosztuje nowy zamiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Rownie dobrze mozna uzyc rzemieslniczego zamiennika, tyle ze wowczas musisz wyjac przewody z wtyczki i polaczyc odpowiednio z nowym reglerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nowy chiński kosztuje 200zł, a jeśli chodzi o symbole na reglerze to niema żadnych, sprawdziłem również bezpieczniki wszystkie ok :banghead: rozglądałem się też za takim rzemieślniczym ale nie mogę znalezć 6 pinowego, wszystko 4 lub 5pinów Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a ten za drogi? :wink: http://www.allegro.pl/item1084757228_kawas...r_napiecia.html pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Spoko już go zamówiłem tylko niema żadnej gwarancji mam nadzieje że będzie sprawny. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Spoko już go zamówiłem tylko niema żadnej gwarancji mam nadzieje że będzie sprawny. zwroc uwage na to ze od 2001 chyba jest inna kostka i troche inaczej z przewodami... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam ponownie ciąg dalszy problemów, Regler przyszedł gość gwarantuje 100% sprawności, jest identyczny jak ten co mam i co się okazuje: zapiąłem do kawy odpalam przykładam miernik i szok identycznie jak na moim 17-18V ładowania, i teraz pytanie obydwa tak samo padnięte?? Co o tym sądzicie ma ktoś jakiś pomysł? POMOCY!! Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Na początek wypadało by mieć dobry multimetr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ja dysponuję tylko miernikiem i piszę co pokazuje. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Więc napisze tak 17-18V doprowadziło by przynajmniej do efektownego przepalenia żarówek wiec coś masz panie nie halo z tym miernikiem. a pro-po: http://pl.wikipedia.org/wiki/Miernik_uniwersalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 NO i właśnie tak się stało uwaliło obrotomierz, moduł zapłonowy a akumulator był gorący.. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 ja też miałem wieczne problemy z regulatorami w mojej fzr 600 gotował mi się akus i co miesiąc zmieniałem regler na nowy w końcu się wku...łem i kupiłem nowy akus, alternator(używany ale stan bdb) no i regulator napięcia też nowy z radiatorem i problem się skończył raz na zawsze, do końca się nie dowiedziałem co było winne ale stawiałem na akus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dobre rady w cenie tylko szkoda wywalić parę stówek i nie trafić albo się okaże że to jakaś pierdoła. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.