Skocz do zawartości

Wielki problem


mirek1592
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmierzyłem dzisiaj cisnienie w cylindrach w mojej R6 i co sie okazało ze na dwóch było bardzo słabe, więc zacząłem rozkręcać silnik, gdy już doszedłem do tłoków zauważyłem że w obudowie tam gdzie chodzą tłoki brakuje sporego kawałka tej tulejki (chyba żeliwnej). Więc mam pytanie czy te tulejki w tej obudowie można jakoś wybić i wbić nowe, czy można takie coś kupić? Bo i tak tłoki i pierscienie musze nowe kupić bo w jednym tłoku pierścień jest zapieczony a w drugim jest tłok porysowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

częsta przypadłość tego modelu, j. w. lepiej rozglądać się za drugim silnikiem.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

no to nowy komplet (sugeruje uzywany) cylindry plus tloki z pierscieniami

pozdr

 

W tym modelu cylindry stanowia integralna czesc karterow, trzeba wymienic gore i dol,czyli praktycznie caly silnik.

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...