Skocz do zawartości

Kinroad xt 125, muli moto, szarpie itp.


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam Kinroad xt CROSS z silnikiem 125 // 4 sów. Mam problem ponieważ silnik nie chodzi dobrze. Na wolnych obrotach chodzi bdb, wkreca sie całkiem dobrze na obroty bez biegu. ale gdy sie jedzie to jedzie tylko dobrze na lekkim gazie, od połowy gazu i na pełnym gazie muli moto i troche szarpie (tak jakbym naciskał nonstop sprzęgło i puszczał co chwile). troche szarpie i lekko przerywa obroty, tak dzieje sie na każdym biegu ( 4 biegi) i tak dzieje sie od połowy gazu. Gaźnik czyściłem i nic ;/ moto jedzie max okolo 75 km/h. ale ma przyśpieche słabą bo niemoże dostac powera. Kumpel ma ten sam silnik i jeździ max kolo 120 km/h. Prosze o pomoc. :) Czy to zawory do regulacji ? czy co to może byc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moduł mam zablokowany z 50cc, tera jest silnik 125, mam odblokowany modół ale tam na module jest śrubka do regulacji tego modułu i jeszcze sie tym niebawilem. Kolor świecy kawy z mlekiem czyli dobry, a spalin niewidac, niedymi nic, tylko dmucha powietrzem tak sie mi wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiałem w 125 takie jak podaje romet dla swoich 125 0,05 ssacy 0,05 wydech inspekcja luzów jest na tyle czesto że można na to sobie pozwolić. Na ciepło powinien być wyczuwalny minimalny luz nieznam jego dokładej wartości. Naprawde czasami te chińczyki robi się intuicyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jutro bede ustawiał zawory. A czy to przez zawory może moto mulic ??, jedzie nawet dobrze tylko na lekkim gazie, a jak sie da wiecej niz troche gazu to buczy i muli i niekiedy szarpie lekko i robi wuuwuuwuuuwuuu cos takiego hehe ;p. Filtr stożkowy mam, śrubke od regulacji powietrza mam na 0,5 obrota. iglice na maksa podniesioną do góry i dalej lipa. Słyszałem ze mam cos kombinowac z benzyna ze niedochodzi albo cos. Pomóżcie jakies rady ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopie, sprawdzasz wielkosci luzow zaworowych zeby wyeliminowac ta mozliwosc, a nie narobic sie przy gaznikach i stwierdzic ze nie masz luzow i cisnienia po rozgrzaniu silnika.

To chyba cale 2 zqwory masz w tym silniku wiec glowy nie zawracaj tylko sprawdz.

Z tego co piszesz to przyczyna moze byc wlasnie stozkowy filtr zubazajacy zbytnio mieszanke na wysokich obrotach.

Zakladaj oryginalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

odświeżam temat. Ustawione zawory, gaźnik ustawiałem na różne sposoby, świeca ngk dobra, filtr kupiłem gąbkowy stożek. Kombinowałem już przy moto troche sporo i dalej muli. jeździ na lekkim gazie wmiare git, powyżej lekkiego gazu niema mocy, muli, niewkreca sie wogule na pełne obroty na każdym biegu tak jest, na luzie bez biegu wkreca sie wysoko wmiare dobrze. doradźcie cos jeszcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wyżej pisał Adam, zmień filtr na oryginalny. Stożek za przeproszeniem g*** daje, może tylko narobić kłopotów i BARDZO możliwe, że swój problem rozwiążesz właśnie powrotem do oryginalnego filtra, NIE STOŻKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...