Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem gorącego motocykla


BeJu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - czy pojawia się u kogoś problem z odpaleniem moto jak jest bardzo zagrzany - po dłuższej jeździe w upale jak do tego często stoi np. na światłach lub jedzie wolno i nie ma dużego chłodzenia?

 

Mi po takiej zabawie jak wyłączę silnik to nie odpala, pluje od spodu benzyną (z rurek).

Po pół godzinie kiedy trochę odsapnie - odpala bez problemów.

 

Ten typ tak ma czy coś jest nie tak u mnie?

 

Jeżdżę WildStarem 2001

 

pozdr

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bawisz się manetką gazu na postoju?

Rozrusznik kręci, czy nie daje rady przebić kompresji?

Spróbuj na dobrym akumulatorze, wildek potrzebuje dużo prądu rozruchowego i nawet świeżo naładowany akumulator, który ma właściwe napięcie może nie dać rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bawisz się manetką gazu na postoju?

Rozrusznik kręci, czy nie daje rady przebić kompresji?

Spróbuj na dobrym akumulatorze, wildek potrzebuje dużo prądu rozruchowego i nawet świeżo naładowany akumulator, który ma właściwe napięcie może nie dać rady.

 

Manetką się nie bawię :>

Nie wiem czy to wina aku bo wydaje mi się, że jeśli tak to w ogóle miałbym problem z odpaleniem a nie tylko wtedy jak jest ekstremalnie ciepły... a rozrusznik kręci wolno i nie przebija kompresji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosc radykalna rada.

Jezeli wiesz jak sprawdzic ladowanie i stan aku to najpierw zrob to, potem cos wymieniaj.

Jak nie wiesz to prosze:

Kupujesz miernik, nastawiasz na 20V pradu stalego i mierzysz napiecie na klemach z wylaczonym silnikiem, ale za to z wlaczonym swiatlem.

Napisz jaki odczyt dostales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie te same objawy, z czasem coraz częściej rozrusznik nie mógł przekręcić wału. Akumulator napięcie miał w normie, w stanie spoczynku 12,9V, po obciążeniu nie pamiętam, ale skoro wykluczyłem akumulator to nie było źle. Ten sam akumulator bez najmniejszego problemu, nawet po roku stanie bez ładowania odpalał xj 900.

Już miałem grzebać z rozrusznikiem, ale wstawiłem nowy aku i problem zniknął. W wildstarze przy słabym akumulatorze nie uruchomi się dekompresor.

Jedyną przyczyną problemu może nie być tylko temperatura, ale też stanie na wolnych obrotach z włączonymi światłami i lightbarami, a wild star nie ma zbyt mocnego alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...