BeJu Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jak w temacie - czy pojawia się u kogoś problem z odpaleniem moto jak jest bardzo zagrzany - po dłuższej jeździe w upale jak do tego często stoi np. na światłach lub jedzie wolno i nie ma dużego chłodzenia? Mi po takiej zabawie jak wyłączę silnik to nie odpala, pluje od spodu benzyną (z rurek). Po pół godzinie kiedy trochę odsapnie - odpala bez problemów. Ten typ tak ma czy coś jest nie tak u mnie? Jeżdżę WildStarem 2001 pozdr B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 To nie chodzi o chlodzenie tylko ladowanie aku. Trzeba sprawdzic jego stan i sprawdzic ladowanie. Uruchom szukajke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Pytanie czy rozrusznik szybko kręci czy wolno. Sprawdź luzy zaworowe. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsiotr Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 może już czas na nowe świece :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Nie bawisz się manetką gazu na postoju? Rozrusznik kręci, czy nie daje rady przebić kompresji? Spróbuj na dobrym akumulatorze, wildek potrzebuje dużo prądu rozruchowego i nawet świeżo naładowany akumulator, który ma właściwe napięcie może nie dać rady. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeJu Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Nie bawisz się manetką gazu na postoju? Rozrusznik kręci, czy nie daje rady przebić kompresji? Spróbuj na dobrym akumulatorze, wildek potrzebuje dużo prądu rozruchowego i nawet świeżo naładowany akumulator, który ma właściwe napięcie może nie dać rady. Manetką się nie bawię :> Nie wiem czy to wina aku bo wydaje mi się, że jeśli tak to w ogóle miałbym problem z odpaleniem a nie tylko wtedy jak jest ekstremalnie ciepły... a rozrusznik kręci wolno i nie przebija kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Wymień akumulator i będzie po problemie. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dosc radykalna rada. Jezeli wiesz jak sprawdzic ladowanie i stan aku to najpierw zrob to, potem cos wymieniaj. Jak nie wiesz to prosze: Kupujesz miernik, nastawiasz na 20V pradu stalego i mierzysz napiecie na klemach z wylaczonym silnikiem, ale za to z wlaczonym swiatlem. Napisz jaki odczyt dostales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Miałem u siebie te same objawy, z czasem coraz częściej rozrusznik nie mógł przekręcić wału. Akumulator napięcie miał w normie, w stanie spoczynku 12,9V, po obciążeniu nie pamiętam, ale skoro wykluczyłem akumulator to nie było źle. Ten sam akumulator bez najmniejszego problemu, nawet po roku stanie bez ładowania odpalał xj 900. Już miałem grzebać z rozrusznikiem, ale wstawiłem nowy aku i problem zniknął. W wildstarze przy słabym akumulatorze nie uruchomi się dekompresor. Jedyną przyczyną problemu może nie być tylko temperatura, ale też stanie na wolnych obrotach z włączonymi światłami i lightbarami, a wild star nie ma zbyt mocnego alternatora. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Kiedy ostatni raz były robione zawory??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Wildek ma hydrauliczne kasatory luzu, co prawda kontrola jest wymagana co 24 tyś. ponieważ jeden kasator obsługuje dwa zawory, ale bardzo rzadko się zdarza, że konieczna jest korekta. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.