Skocz do zawartości

Cięzko zapalić jak zapali jest Ok Cr 250


Szoti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam zrobiłem uszczelkę po kosztach kupiłem kawałek blachy aluminiowej wyciąłem jest ok.. nie cieknie ani nic. ale jest delikatnie chudsza może 0.5 mm... może troszkę więcej.. jest większa kompresja i moto ciężko pali tzw za każdym razem przepala.. lecz odbija w kopkę ( naprawdę mocno buty crossowe nie pomagają) kopie kopie kilkanaście razy i niekiedy zapala i już chodzi... jest ok jak zgaszę znowu to samo.... / filtr czysty gaźnik czysty.. membrany ok .instalacja ok świeca ok.. czy to wina tych 0.5 mm??? tu dodaje foto uszczelki którą dorobiłem

 

 

 

http://w180.wrzuta.pl/obraz/5GOgSIZRwil/dsc00734

 

 

http://w180.wrzuta.pl/obraz/3QLBtfB4nYB/dsc00737

 

 

http://w180.wrzuta.pl/obraz/8Dexehd0kpb/dsc00736

Edytowane przez Szoti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli odbija kopkę spowrotem i co za tym idzie moto zaskakuje początkowo na lewe obroty, czy tak? Jeśli tak to przez chudszą uszczelkę pod głowicą mógł się minimalnie zmienić GMP i trzeba by było trochę przestawić punkt wyprzedzenia zapłonu.. A tłok nie uderza o głowicę? Czy przed zmianą uszczelki moto normalnie paliło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie to moto nie ma prawa dobrze chodzić, w tych silnikach wszystko musi być zrobione zgodnie z książką - nie ma miejsca na rzeźbę to wyczyn,

kup nową uszczelkę i nie kombinuj, 0,5 mm to jest przepaść - nawet jeśli silnik będzie jako tako pracował to nie wiadomo czy nie wypali ci dziury w tłoku itp

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no chyba muszę ; / kupić uszczelkę 150 zł ; / ale popatrzcie... np jak robi sie planowanie głowicy kilka razy to też. się zmienia GMP wczoraj był takim moment ze po każdym przestawianiu zapłonu moto paliło z 1 kopa.. a później juz nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli odbija kopkę spowrotem i co za tym idzie moto zaskakuje początkowo na lewe obroty, czy tak? Jeśli tak to przez chudszą uszczelkę pod głowicą mógł się minimalnie zmienić GMP i trzeba by było trochę przestawić punkt wyprzedzenia zapłonu.. A tłok nie uderza o głowicę? Czy przed zmianą uszczelki moto normalnie paliło?

 

Daruj sobie synu takie teksty i wróć do szkoły albo idź na ryby.

Nie pisz więcej takich bzdur o których nie masz pojęcia bo będą się z Ciebie wyśmiewali do końca życia.

 

 

hmm no chyba muszę ; / kupić uszczelkę 150 zł ; / ale popatrzcie... np jak robi sie planowanie głowicy kilka razy to też. się zmienia GMP wczoraj był takim moment ze po każdym przestawianiu zapłonu moto paliło z 1 kopa.. a później juz nie

No i długo nie trzeba było czekać na powtarzanie bzdur pisanych na forum przez jakiegoś Ensteina.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś na dobrej drodze.

Pomyśl jeszcze trochę i dorób sobie następną uszczelkę trochę grubszą niż była oryginalna.

Silnik straci kilka chabet ale nie będzie Cię zrzucał po każdym odwinięciu i pożyje dwa razy dłużej.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak np orginalna uszczelka ma 2 mm i ja taką dorobię z aluminium lub miedzi to będzie ok? bo uszczelkę muszę z zagranicy sprowadzić bo mój motocykl jest dość stary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie przez zwiększenie sprężania nikt nie ucierpiał. W tym przypadku, patrząc, że jest to silnik typowo wyczynowy - ma on bardzo wysoki stopień sprężania - to dodatkowe zwiększenie może uniemożliwić odpalenie. Osobiście uważam, że pasowałoby sprawdzić stopień sprężania z tą uszczelką, wystarczy ten geometryczny. Jeżeli będzie około 14-15 - powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałeś o firmach dorabiających uszczelki do silników? Na pewno jakaś się znajdzie w Twojej okolicy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak np orginalna uszczelka ma 2 mm i ja taką dorobię z aluminium lub miedzi to będzie ok? bo uszczelkę muszę z zagranicy sprowadzić bo mój motocykl jest dość stary

 

W RD80 stosuje się blaszane uszczelnienie głowicy i takie uszczelki są prawie niezniszczalne ale z drugiej strony to też nie to samo co elastyczny materiał który wypełni najmniejsze szpary. Teoria brzmi, że to będzie działać. Tylko zmierz sobie grubość uszczelki bo 2mm to niezła locha.

 

Uważaj z rzeźbieniem w tak mocnym silniku bo zrobisz sobie krzywdę.

 

@Qurim - ja tak zrobiłem, na serwisie nieźle mnie zbesztali. W dodatku też była dość gruba i miękka, choć blisko tłoka miała miedzianą wstawkę.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha no popytam o taką firmę ; ) a jak nie to robić będę ;D

 

hmm jutro będę próbował dorobić uszczelkę... ale z tego co widziałem jak zdejmowałem głowice to poszło trochę wody w korbę.. jak mam ją wylać wyciągać silnik muszę;/??? i czy moto odpali jak będzie tam woda?

Edytowane przez Szoti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...