Szoti Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) witam zrobiłem uszczelkę po kosztach kupiłem kawałek blachy aluminiowej wyciąłem jest ok.. nie cieknie ani nic. ale jest delikatnie chudsza może 0.5 mm... może troszkę więcej.. jest większa kompresja i moto ciężko pali tzw za każdym razem przepala.. lecz odbija w kopkę ( naprawdę mocno buty crossowe nie pomagają) kopie kopie kilkanaście razy i niekiedy zapala i już chodzi... jest ok jak zgaszę znowu to samo.... / filtr czysty gaźnik czysty.. membrany ok .instalacja ok świeca ok.. czy to wina tych 0.5 mm??? tu dodaje foto uszczelki którą dorobiłem http://w180.wrzuta.pl/obraz/5GOgSIZRwil/dsc00734 http://w180.wrzuta.pl/obraz/3QLBtfB4nYB/dsc00737 http://w180.wrzuta.pl/obraz/8Dexehd0kpb/dsc00736 Edytowane 13 Czerwca 2010 przez Szoti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czyli odbija kopkę spowrotem i co za tym idzie moto zaskakuje początkowo na lewe obroty, czy tak? Jeśli tak to przez chudszą uszczelkę pod głowicą mógł się minimalnie zmienić GMP i trzeba by było trochę przestawić punkt wyprzedzenia zapłonu.. A tłok nie uderza o głowicę? Czy przed zmianą uszczelki moto normalnie paliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) wg mnie to moto nie ma prawa dobrze chodzić, w tych silnikach wszystko musi być zrobione zgodnie z książką - nie ma miejsca na rzeźbę to wyczyn, kup nową uszczelkę i nie kombinuj, 0,5 mm to jest przepaść - nawet jeśli silnik będzie jako tako pracował to nie wiadomo czy nie wypali ci dziury w tłoku itp Edytowane 13 Czerwca 2010 przez jjank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 hmm no chyba muszę ; / kupić uszczelkę 150 zł ; / ale popatrzcie... np jak robi sie planowanie głowicy kilka razy to też. się zmienia GMP wczoraj był takim moment ze po każdym przestawianiu zapłonu moto paliło z 1 kopa.. a później juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czyli odbija kopkę spowrotem i co za tym idzie moto zaskakuje początkowo na lewe obroty, czy tak? Jeśli tak to przez chudszą uszczelkę pod głowicą mógł się minimalnie zmienić GMP i trzeba by było trochę przestawić punkt wyprzedzenia zapłonu.. A tłok nie uderza o głowicę? Czy przed zmianą uszczelki moto normalnie paliło? Daruj sobie synu takie teksty i wróć do szkoły albo idź na ryby. Nie pisz więcej takich bzdur o których nie masz pojęcia bo będą się z Ciebie wyśmiewali do końca życia. hmm no chyba muszę ; / kupić uszczelkę 150 zł ; / ale popatrzcie... np jak robi sie planowanie głowicy kilka razy to też. się zmienia GMP wczoraj był takim moment ze po każdym przestawianiu zapłonu moto paliło z 1 kopa.. a później juz nie No i długo nie trzeba było czekać na powtarzanie bzdur pisanych na forum przez jakiegoś Ensteina. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) hmm no tak nie pomyślałem ... przecież tłok został na miejscu a ja tylko górę przestawiłem... Edytowane 13 Czerwca 2010 przez Szoti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jesteś na dobrej drodze. Pomyśl jeszcze trochę i dorób sobie następną uszczelkę trochę grubszą niż była oryginalna. Silnik straci kilka chabet ale nie będzie Cię zrzucał po każdym odwinięciu i pożyje dwa razy dłużej. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 a jak np orginalna uszczelka ma 2 mm i ja taką dorobię z aluminium lub miedzi to będzie ok? bo uszczelkę muszę z zagranicy sprowadzić bo mój motocykl jest dość stary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Generalnie przez zwiększenie sprężania nikt nie ucierpiał. W tym przypadku, patrząc, że jest to silnik typowo wyczynowy - ma on bardzo wysoki stopień sprężania - to dodatkowe zwiększenie może uniemożliwić odpalenie. Osobiście uważam, że pasowałoby sprawdzić stopień sprężania z tą uszczelką, wystarczy ten geometryczny. Jeżeli będzie około 14-15 - powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 A myślałeś o firmach dorabiających uszczelki do silników? Na pewno jakaś się znajdzie w Twojej okolicy. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) a jak np orginalna uszczelka ma 2 mm i ja taką dorobię z aluminium lub miedzi to będzie ok? bo uszczelkę muszę z zagranicy sprowadzić bo mój motocykl jest dość stary W RD80 stosuje się blaszane uszczelnienie głowicy i takie uszczelki są prawie niezniszczalne ale z drugiej strony to też nie to samo co elastyczny materiał który wypełni najmniejsze szpary. Teoria brzmi, że to będzie działać. Tylko zmierz sobie grubość uszczelki bo 2mm to niezła locha. Uważaj z rzeźbieniem w tak mocnym silniku bo zrobisz sobie krzywdę. @Qurim - ja tak zrobiłem, na serwisie nieźle mnie zbesztali. W dodatku też była dość gruba i miękka, choć blisko tłoka miała miedzianą wstawkę. Edytowane 13 Czerwca 2010 przez shiningami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) aha no popytam o taką firmę ; ) a jak nie to robić będę ;D hmm jutro będę próbował dorobić uszczelkę... ale z tego co widziałem jak zdejmowałem głowice to poszło trochę wody w korbę.. jak mam ją wylać wyciągać silnik muszę;/??? i czy moto odpali jak będzie tam woda? Edytowane 13 Czerwca 2010 przez Szoti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Strzykawka z wężykiem i działaj. Im mniej wody tym lepiej - Proste :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 aha dobra dzięki bardzo koledzy ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi