Luisiana Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Moi drodzy dzisiaj na jazdach na mieście mój instruktor powiedział"do dupy te zakręty Ci wychodzą a zwłaszcza na skrzyżowaniach kiedy trzeba zjechać" I tu jest problem bo zakręty pokonuję od lewej do prawej strony jezdni starając się dodawać gazu zaraz przy wychodzeniu z winkla LECZ! kiedy mam na skrzyżowaniu sytuację gdzie trzeba skręcić nie zawsze jestem w stanie zrzucić bieg i potem moto robi ekhekheee i stop :banghead: i teraz pytanie! czy lepiej żebym takie sobie skrzyżowanka gdzie skręcam w lewo i przecinam pas ruchu brać na sprzęgle przy 2 3 biegu czy liczyć na to że akurat nic nie pojedzie z naprzeciwka i spokojnie na tej 4 5 wyrobię? Bo kiedy nic nie jedzie spoko kiedy jedzie niestety w chinckim romecie nie bardzo chce się zredukować ten bieg... Wiem, że głupie pytanie, do d.. i w ogóle ale wewnętrzny głos podpowiada mi "zapytaj zanim spróbujesz i naucz się na cudzych błędach, niż na swojej dupie" Pozdro Radek Edytowane 10 Czerwca 2010 przez Luisiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 4, 5 bieg na skrzyżowaniu? Jaja sobie robisz? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Greedo, ubiegłeś mnie :), bo właśnie miałem zapytać autora czy pisze poważnie, czy prowokuje :biggrin: A więc Luisiana - Ty tak na poważnie? :eek: Edytowane 10 Czerwca 2010 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelek84 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 ...a Twój instruktor nie wie?? ... proponuje robić to na 2 lub 3 jak masz zamiar się motoać coś na skrzyżowaniu i się nie spiesz Rossi nie musisz być :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luisiana Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 mówię całkowicie poważnie ale nie mówie o tym że stoję na światłach tylko mam skręcać w boczną uliczkę na skrzyżowaniu gdzie wjazd jest tylko z 1 strony :) a przeważnie nie jestem w stanie zrzucić tak szybko biegu a to moja 5 godzina na moto w ogóle z tego 2 na mieście więc chciałbym się dowiedzieć coby to prawidłowo robić:) i się nie zabić:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 mówię całkowicie poważnie ale nie mówie o tym że stoję na światłach tylko mam skręcać w boczną uliczkę na skrzyżowaniu gdzie wjazd jest tylko z 1 strony :) a przeważnie nie jestem w stanie zrzucić tak szybko biegu a to moja 5 godzina na moto w ogóle z tego 2 na mieście więc chciałbym się dowiedzieć coby to prawidłowo robić:) i się nie zabić:) A pan "instruktor" Ci na placu nie pokazał co to redukcja przed skrzyżowaniem i przeciwskręt? Masz w pobliżu jakąś inna szkołę? Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rauven Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Moi drodzy dzisiaj na jazdach na mieście mój instruktor powiedział"do dupy te zakręty Ci wychodzą a zwłaszcza na skrzyżowaniach kiedy trzeba zjechać" I tu jest problem bo zakręty pokonuję od lewej do prawej strony jezdni starając się dodawać gazu zaraz przy wychodzeniu z winkla LECZ! kiedy mam na skrzyżowaniu sytuację gdzie trzeba skręcić nie zawsze jestem w stanie zrzucić bieg i potem moto robi ekhekheee i stop :banghead: i teraz pytanie! czy lepiej żebym takie sobie skrzyżowanka gdzie skręcam w lewo i przecinam pas ruchu brać na sprzęgle przy 2 3 biegu czy liczyć na to że akurat nic nie pojedzie z naprzeciwka i spokojnie na tej 4 5 wyrobię? Bo kiedy nic nie jedzie spoko kiedy jedzie niestety w chinckim romecie nie bardzo chce się zredukować ten bieg... Wiem, że głupie pytanie, do d.. i w ogóle ale wewnętrzny głos podpowiada mi "zapytaj zanim spróbujesz i naucz się na cudzych błędach, niż na swojej dupie" Pozdro Radek Z biegami w motocyklu jest praktycznie tak samo jak w aucie. Jak jedziesz powoli, np. na skrzyzowaniu to na niskim biegu, zeby byc w optimum obrotow. 5 to bieg do podrozowania, jak jedziesz w trasie, a nie do jezdzenia powolutku :) To jak ruszasz spod swiatel to tez od razu nie wrzucasz 5 :) Edytowane 10 Czerwca 2010 przez Rauven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luisiana Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 gdyby mi pan "instruktor" takie rzeczy pokazał i wyjaśnił to wszystko to wydaje mi się, że tego pytania w ogóle by tu nie było. Niestety innej szkoły nie ma :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Stary jak to Twoje pierwsze godziny to 2 bieg i powoli zakręcasz sobie na skrzyżowaniu. Nie na żadnym sprzęgle..jak instruktor Ci nie wyjaśnił co masz robić to jakaś dupa z niego, a nie nauczyciel. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 A pan "instruktor" Ci na placu nie pokazał co to redukcja przed skrzyżowaniem i przeciwskręt? Jasne i może jeszcze jak dać na gumę... Takich szkół ze świeczką szukać, szczególnie w mniejszych miastach niż Warszawa. Jak skręcasz w prawo to zwalniaj i redukuj do 2-ki bo to nie tor wyścigowy. Jak skręcasz w lewo łagodnym łukiem i nic nie jedzie z naprzeciwka to ewentualnie możesz robić to na 3-ce. Jednak najpierw poćwicz na placu zmianę biegów tak żebyś nie miał z tym problemów a potem jedź do miasta. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jasne i może jeszcze jak dać na gumę... Takich szkół ze świeczką szukać, szczególnie w mniejszych miastach niż Warszawa. Ej, no wybacz, może z przeciwskrętem przesadziłem, ale żeby kursantowi nie pokazać na placu jak, zbliżając sie do obojętnie jakiej zmiany kierunku jazdy, bieg zredukować? Luisiana, poczytaj sobie tutaj troszkę i poćwicz na placu - zobaczysz - będzie poprawa. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jeżeli nie mylą Ci się kierunki i gaz z hamulcem to reszty się nauczysz oczywiście jeżeli wcześniej nie upoluje Cię jakiś puszkarz czego rzecz jasna nie życzę :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 sprawa jest prosta zakręt decyduje o prędkości przełożenie powinno być dobrane do prędkości zazwyczaj na skrzyżowaniach poruszasz się niezbyt szybko a więc także bieg będzie niski Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Ej, no wybacz, może z przeciwskrętem przesadziłem Dokładnie o to mi tylko chodziło. Kogo bym nie spytał po kursie o przeciwskręt robi wielkie oczy. Sam dowiedziałem się z forum, że coś takiego jest i o dziwo stosowałem wcześniej nie wiedząc... Mieszkam w sporym mieście i nie znam szkoły, w której uczyli by czegoś więcej niż jak zdać egzamin. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 sprawa jest prosta zakręt decyduje o prędkości przełożenie powinno być dobrane do prędkości zazwyczaj na skrzyżowaniach poruszasz się niezbyt szybko a więc także bieg będzie niski ...musze to jutro sprawdzic. Szkoda, ze moj instruktor tez mi tego nie powiedzial i tak sie mecze, juz od kilku lat, jezdzac 4-ka/5-tka po tych wszystkich skrzyzowaniach :icon_razz: Luisiana... zmien szkole jazdy, albo pomysl troche zanim zapytasz o 'oczywista oczywistosc', bo inaczej kiepski bedzie z Ciebie kierowca :flesje: Cytuj Moja motogaleria --> https://picasaweb.go...om/RobertRobbic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.