Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Nie bardzo rozumiem, kiedy sie leje ??? Pompka powinna trysnac przy gwaltownym dodaniu gazu i tyle a nie lac caly czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Dobrze działająca pompka tryska paliwem, gdzieś przeczytałem że poprawnie działająca pompka tryska na ok 2 metry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Awieć rozebrałem jeszcze raz gaźnik dokładnie przeciściłem iglice ustawiłem tak jak standartowo ma byc na 4 ząbku! wyregulowałem mieszanke pokręciłem pompke przyspieszająca! i tak motor dalej dławi świeca jest biało brązowa to jescze chyba trzeba mieszanke podkręcic i motor jakby słabszy był! teraz jak wyciagne ssanie na goroącym silniku to chodzi normalnie tak jak na ssaniu jak zapalam! przedtem gas ł! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ile wykręconą masz śrubę składu mieszanki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Teraz jest zdecydowanie za ubogo, czy nic nie kreciles z poziomem paliwa ??? Regulowales rozne rzeczy ale za samo przejscie z wolnych do moze 1/4 ruchu rollgazu odpowiedzialny jest uklad przejscia polaczony z wolnymi. Czy myles gaznik, albo sprawdzales przejscia przez kanaly tego ukladu. Iglica i pompka przyspieszajaca odpowiadaja za przejscie w wyzszym zakresie obrotow ( srednie do wysokich ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ja bym jeszcze przed tym sprawdził filtr powietrza(chyba, że to sprawdzałeś, może nie czytałem dokładnie). Co do składu to najlepiej jakby ustawić konkretnym sprzętem. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) Teraz jest zdecydowanie za ubogo, czy nic nie kreciles z poziomem paliwa ??? Regulowales rozne rzeczy ale za samo przejscie z wolnych do moze 1/4 ruchu rollgazu odpowiedzialny jest uklad przejscia polaczony z wolnymi. Czy myles gaznik, albo sprawdzales przejscia przez kanaly tego ukladu. Iglica i pompka przyspieszajaca odpowiadaja za przejscie w wyzszym zakresie obrotow ( srednie do wysokich ) Mieszanke mam wykręconą na 3,5 obrota! P{oziom paliwa w komoze mam ustawiony zgodnie z serwisówka! gaxnik czyściłem benzyna ekstrakcyjna i przedmuchiwałem kompresorem! (sprawdzales przejscia przez kanaly tego ukladu) o co chodzi z tym ukladem co to za uklad? filtr powietrza jest nowy! Edytowane 13 Czerwca 2010 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Grucha, zaczynasz od wyjecia gaznika, zdejmujesz komore plywakowa tak zeby mozna wykrecic dysze wolnych obrotow. Wykrecasz rowniez srube regulacji mieszanki. Dmuchasz carb cleanerem w sprayu przez otwor sruby zatykajac palcem otwor dyszy i obserwujesz czy w gardzieli gaznika pokacuje ci sie rozpylony plyn z otworkow umieszczonych przed i za brzegiem przepustnicy. Powtarzasz ten zabieg ladujac spray w otwor dyszy a zatykajac palcem otwor sruby regulacji mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Co to jest carb cleanerem w sprayu? gdzie to kupić jest jakis zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jest to środek czyszczący do gaźnika ;) dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym, 3,5 to strasznie dużo wykręcona, standard to 2 obroty, zobacz jak sie bedzie wkręcała w okolicach 2,5 obrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) No ale jak ma 3,5 obrotu i swieca nie jest brązowa to wypadało by wykręcić jeszcze? czy jest jakiś inny powód że nie jest taka jak ma być? a i jeszcze czy wysokość iglicy ma na to wpływ? Edytowane 14 Czerwca 2010 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Najpierw zrob to o czym ci napisalem, zbytnie odkrecanie sruby regulacyjnej swiadczy o czesciowym zapchaniu ukladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zrobiłem tak jak mówiłeś kupiłem spray do czyszczenia gaźnika wyczyściłem cały układ jak napisałeś i normalnie nie pomógł ten zabieg! Niewiem już chyba trzeba będzie sie męczyć taką jazdą :lapad: :banghead: chyba ze macie jeszcze jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) Spróbuj przejść do standardowych ustawień pływaka i iglicy, poskładaj gaźnik do kupy (mam nadzieję, że wszystko jest na swoim miejscu i nic nie pozamieniałeś miejscami!!) a następnie wykręcaj śrubę składu mieszanki o 1/4 obrotu i za każdym razem rób przegazówkę sprawdzając jak moto gada. Przy wyeksploatowanym gaźniku czasem trzeba wykręcić nawet 5-6 obrotów. Całą regulację przeprowadzaj na dobrze zagrzanym silniku. Takie moto musi chodzić, to nie chiński skuter! Nie wierzę, że nie da się tego ustawić. Zrób tak jak mówiłem i daj znać. Pozdrawiam Edytowane 27 Czerwca 2010 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 No niestety jest tylko jakis zakres rzeczy ktore mozna sugerowac nie widzac ani nie slyszac motocykla i nie majac gaznika w rekach. Jezeli to gaznik z pompka przyspieszajaca to mozliwe ze jakies zuzycie samej pompki daje ten objaw. Ale moze byc to zuzycie kilku innych elementow ( np przepustnica ), za mala dysza wolnych itp. Trzeba tu miec moto pod reka + serwisowka zeby znalezc przyczyne tego opoznienia z wejsciem na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.