Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam uważam,że więcej umiejętności można nabrać jeżdząc po "normalnych" polskich drogach niż po torze :biggrin:

A byles na torze ?

Umiejetnosci przetrwania, oczywiscie droga :)

Umiejetnosci technicznej jazdy, oczywiscie tor :)

Tylko trzeba pamietac, zeby jazde na torze podzielic przez dwa zanim sie wyjedzie na droge ;)

 

Koledze polecam pojechac na jakis dobry placyk/parking. Zabrac ze soba znajomego z kamera i krecic kolka do wyrzygania.

Edytowane przez G3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech on lepiej zamontuje dupe na motocykl i jedzie cwiczyc ;)

Swoja droga szacun, ze wrzuciles to, szukasz odpowiedzi i chcesz sie uczyc.

Wielu skasowaloby te filmy i mowilo jakto kozacko jezdza, wiec plus dla ciebie :)

Edytowane przez G3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi, ze gosciu na filmiku zamknal opony.

ja nie zamknąłem (tak w ogóle to brakuje mi 1mm wiec są prawie zamknięte) ich na tym zakręcie, bo jak sam zauważyłeś to byłoby niemożliwe. Z tyłu mam 130 wiec żeby tego dokonać wcale tak głęboko kłaść się nie muszę. Pewnie zrobiłem to na innym, pochylając się bardziej, ale ciągle z kijem od miotły w przełyku.

 

Wielu skasowaloby te filmy i mowilo jakto kozacko jezdza

mi średnio zależy na jakimś kozaczeniu, tylko chciałbym jeździć jak najlepiej, a żeby się poprawiać to trzeba zadawać pytania :)

Edytowane przez slusar_o2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja je pokonuje w ten sposób.To z dzisiejszego winklowania.

 

Taaaaaaa, a potem prosto w sarne :icon_mrgreen:

 

ku*wa, o czym tu niby pamiętać? zawsze masz ten durny przeciwskręt, nawet jak skręcając myślisz o dupie maryni. Nawet na rowerze z tesco przy 40km/h też masz przeciwskręt, countersteereing i w ogóle szlifowanie slajderami.

 

ale pojechales, he, he :clap:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te filmiki z pierwszego posta to troszkę faktycznie odbiegają od stylu Stonera ;) Znam tą drogę - swojego rodzaju mekka okolicznych motocyklistów. Od tego zakrętu są super 3-4 jadąc w dół, dobre na kolano. Minus? Jak nie wyrobisz to idziesz w barierkę :( Do jazdy na kolanie oczywiście musisz mieć większa prędkość - na tym łuku w dół trzeba mieć z 60-70km/h, nie patrzę na licznik w takich chwilach ;) Niby masz wąskie oponki, ale za to bardzo lekki sprzęt, dzięki czemu możesz szybko go z jednego pochylenia w drugie rzucać - oczywiście używając przeciwskrętu hehehe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minus? Jak nie wyrobisz to idziesz w barierkę :(

 

I tyle.

 

slusar_o2 przemyśl czy nie warto najpierw polatać po parkingu albo tego typu miejscówkach. Ja mam naprawdę dużo fanu kręcąc ciasne kółka na niewielkich prędkościach. Chociaż nie ma to jak tor :) Jak na tej drodze pójdzie ci coś nie tak to przydzwonisz albo w barierkę albo w samochód. Na jednokierunkowej odpadłby ci przynajmniej samochód ;)

 

Powodzenia :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi, ze gosciu na filmiku zamknal opony.

Bo jesli on zamknal to rozek na swoim zdjeciu pozamykal felgi chyba...

Nie mówię, że zamknął, ale 40 % to przesadzone grubo.Jak masz tak komentować to się powstrzymaj.Standardowo poruszając się po drogach zostaje ci ze 2-3 cm. Ile to procent z całej opony matematyku - niech będzie np 180 ;-) - tak plus minus oczywiście.

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 15 % ? Ja teraz łapie schizy, że jak się bardziej złożę to mi dupa ucieknie. Tak kończyły się wczoraj próby mocniejszego złożenia, na szczęście minimalne uślizgi, które od razu dało się wyczuć. Ale któregoś pięknego dnia, mogę przegiąć i spotkać się z asfaltem nie tylko kolanem :P I tu zastanawia mnie fakt, ile tak naprawdę trzeba się złożyć (albo ile opony do zamknięcia musi brakować), żeby dojść kolanem do asfaltu.

 

Pzdr

Edytowane przez Techniacz

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o to ile się trzeba złożyć do zejścia na kolano, trzeba mieć po prostu dobrą technikę (której się uczy latami). Poza tym w miarę dobre oponki które trzeba odpowiednio rozgrzać i generalnie zawieszenie i hamulce motocykla muszą być oczywiście sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...