kivi Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 legł mit ghost ridera, okazało się, że jest szybki tylko na prostych A to nie wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 a właśnie skoro już jesteśmy przy regulacjach- może ktoś w kilku żołnierskich prostych słowach opisać co sie kręci w która stronę żeby jaki efekt uzyskać. Mam te wszystkie pokretełka, coś bym poregulował ale nie bardzo wiem co:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 A tak nie należy wchodzić w winkiel :icon_razz: Chyba sobie ten znak namierzył :biggrin: Ten to sie poskladal w winklach i to doslownie :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lexwon Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 A masz jakiś w prawo? Ja mam :biggrin: http://img813.imageshack.us/img813/6208/forumprawy.jpg Nie no ten ostatni to hamował i nie wyczuł przeciwskrętu :P A w ogóle to żeby nie odkręcać w maksymalnym złożeniu a się podnieść, to naciska się przedni hamulec, tylko nie tak, żeby się roz***ać, a wykorzystać moment prostujący motocykla.. Chociaż nie testowałem tego w pełnym złożeniu, więc niech ktoś się wypowie, co się stanie pierwsze od przedniego hamulca w takiej sytuacji ;) Jest juz watek na ten temat, jezeli wcisniesz heble w zlozeniu motocykl momentalnie sie prostuje. Jakis czas temu mialem taka sytuacje na drodze publicznej i niezele sie zestresowalem :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 http://www.milanos.pl/vid-15700-Kompilacja...--czerwiec.html 5:05 wtf ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 To zdaje się ten linkowany wielokrotnie fragment z Mullholland Snake, na którym 'coś jest z nawierzchnią', bo się czasami irracjonalnie wysypują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcadiush Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 odkręcił -> zamknął -> highsider/ wysiadka Cytuj Człowiek człowiekowi motocyklistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 To zdaje się ten linkowany wielokrotnie fragment z Mullholland Snake, na którym 'coś jest z nawierzchnią', bo się czasami irracjonalnie wysypują. tam jeździ tyle osób, że jak ktoś się raz wysypie na tydzień to jest normalne, moim zdaniem, tym bardziej, że większość chce się złożyć jak najgłębiej, bo to piękny zakręt. Ten koleś ma też na youtubie całe 5 minutowe kompilacje, gdzie wszyscy pałują na "Snejku" i nikt się nie przewraca ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Podnóżki przycieram ale nie mogę się przemóc do zwieszania d...y http://p1.bikepics.com/pics/2010/07/23/bik...024615-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2010/07/23/bik...024616-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Chcesz żeby Ci stopę wkręciło pod motocykl? Naucz się dobrego ustawienia stopy, ciała i dopiero wystawiaj kolano a nie od tyłu się zabierasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Podnóżki przycieram ale nie mogę się przemóc do zwieszania d...y http://p1.bikepics.com/pics/2010/07/23/bik...024615-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2010/07/23/bik...024616-full.jpg Jeśli można coś zasugerować - dupska sie nie zwiesza. Przesiadasz się tylko jednym półdupkiem. Jak zwiesisz dupsko to musisz trzymać się motocykla, a Ty masz siedzieć zaparty o niego zewnętrznym udem tak, że gdybyś miał puścić kiere, to z niego nie spadasz. No i szkity do tyłu na podnóżkach :) Edytowane 23 Lipca 2010 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Chcesz żeby Ci stopę wkręciło pod motocykl? Naucz się dobrego ustawienia stopy, ciała i dopiero wystawiaj kolano a nie od tyłu się zabierasz. A gdzie niby to kolano wg ciebie wystawiam? Jak ma mi stopę wkręcić przecie czubkiem buta opieram? Wiem że brzydko siedzę, ale póki co inaczej nie umiem. Na tych winklach nie ma zbyt dużo czasu na rozważania nad pozycją - koncentrowałem się na jeździe, a byłem tam pierwszy raz. Od czego wg. Was zacząć z tą pozycją ciała itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Zdjęcie jest niewyraźne, ale wyglada na nim jakbyś jechał "na kaczkę"- stopy zwieszone w dół, palce za zewnątrz. W takiej pozycji nigdy nie złapiesz dobrego dosiadu - po prostu nie da się dobrze ścisnąć baku kolanami - każde hamowanie to zjazd na zbiornik. A żeby kolano wystawić to i tak trzeba stope na podnóżku przestawić palcami do zewnątrz, czyli jeszcze bardziej ją cofnąć - tym razem do siebie (żeby nie wystawała poza podnóżek). Edit - chyba, że to cień lub podnóżek... Edytowane 23 Lipca 2010 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Zdjęcie jest niewyraźne, ale wyglada na nim jakbyś jechał "na kaczkę"- stopy zwieszone w dół, palce za zewnątrz. W takiej pozycji nigdy nie złapiesz dobrego dosiadu - po prostu nie da się dobrze ścisnąć baku kolanami - każde hamowanie to zjazd na zbiornik. A żeby kolano wystawić to i tak trzeba stope na podnóżku przestawić palcami do zewnątrz, czyli jeszcze bardziej ją cofnąć - tym razem do siebie (żeby nie wystawała poza podnóżek). Edit - chyba, że to cień lub podnóżek... Dzięki, zapamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Na tych winklach nie ma zbyt dużo czasu na rozważania nad pozycją - koncentrowałem się na jeździe, a byłem tam pierwszy raz. Dlatego właśnie jednym z podstawowych i najbardziej pożytecznych ćwiczeń jest kręcenie kółek na placu/parkingu. Wtedy jest dużo czasu do zastanawiania się nad pozycją stóp, kolan, tyłka, bioder, ramion, głowy, obserwowania co jest sztywne a co luźne. Potem łatwiej jest zgrać wszystko ze sobą na drogowych zakrętach, gdy jest mało czasu. Oprócz tego przy kręceniu kółek można zaobserwować różne zachowania się motocykla w zakręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.