szaki Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wprawdzie pytałem w temacie zbiorczym dla x11, ale myślę że tu pomoże mi więcej osób. Mam problem. Wymieniłem łożysko w główce ramy oraz tylną oponę. Kierownica chodzi teraz bardzo lekko, wcześniej nie wiedziałem że chodzi ciężko, tyle że teraz zaczyna mi telepać. Że dupa lekko chodzi na boki przy pałowaniu, normalne przy oponie na dotarciu. Ale co z tą kierownicą? Dokręcić łożysko, wyważyć przednie koło? Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wyważyć przednie koło i sprawdzić ciśnienie w obu kołach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rozumiem ze lozysko zlozyles poprawnie i nie ma luzow w glowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 U mnie kiedyś pomogła po prostu zmiana przedniej opony. Problem znikł od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tylny wahacz nie ma luzow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Dokładnie to samo co napisał Tobik i Piotr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Tyle że w tym przypadku wcześniej wszystko było ok, zaczęło się to dopiero po tych wymianach. Więc raczej nie wchodzi w rachubę wymiana przedniej opony. Myślę że błąd polega na niepoprawnym zamontowaniu jakiegoś elementu, łożysko nie jest jakoś bardzo mocno przykręcone, więc od tego zacznę. Trzepotanie występuje dopiero na wysokich obrotach, zresztą w ogóle jakoś moto zachowuje się, nazwał bym to chwiejnie. Wcześniej tak miałem w innym jak mi łożysko w przednim kole poleciało, ale w tym było sprawdzane. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Cisnienie w oponach, specjalnie w tylnej, lozysko glowki ramy przykrecasz do lekkiego oporu a potem odkrecasz o 1/3 obrotu i kontrujesz, tak ze nie jest mocno skrecone - wazny jest odpowiedni luz lozysk stozkowych. Sprawdz prawidlowosc zalozenia przedniej opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.