meitras12 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Mam problem z moim rometem. Mianowicie nie pali, a iskra jest , ze by konia mogla zabic , a on nie chce zapalic. Raz gdy rozkrecilem gaznik , przeczyscilem i zlozylem z powrotem to zapalil , ale nie rowno pracowal i wogole nie reagowal na gaz , gdy przekrecilem manetke. Po jakichs 30 s zgasl. Wezyk od paliwa nie jest zapelniony nawet do polowy. Swiece czasami zalewa. Czy da sie jeszcze go uratowac , bo moj ojciec juz ma go na zlom dawac. Blagam o rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Sprawdź zapłon czy masz dobrze ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 A jak dobrze ustawic zaplon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 kombinuj z wartością 3-4 mm przed GMP Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakob Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 (edytowane) czarek, skoro kolega nie wie jak regulować zapłon, pewnie nie wie, co znaczy GMP :) Otóż, GMP to górny martwy punkt tłoka (maxymalne wysunięcie tłoka do przodu). meitras, jeśli na prawdę nie wiesz, jak za to się zabrać, może to coś pomoże: http://motorowerowo.pl/showthread.php?tid=1313&pid=18657. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Jakob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 A ja polecam sprawdzic czy paliwo dochodzi ;-) Jeszcze zrob tak, ze: wykrec swiece, wlej 1ml benzyny, zakrec swiece i sprobuj odpalic. Jak na chwile zagada to kwestia gaznikowa, jak nie to zaplonowo-resztowa :P Tam wszystko moglo sie popsuc. Mogl wyleciec zimering na wale, zaplon przestawiony, swieca mimo ze iskra jest... etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 A mogl wal sie przestawic. Bo dzis probowalem go na popych zapalic i mi zapalil tak ze mi zaczal na max gazowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 wątpię. jak sam wchodzi na wysokie obroty to łapie lewe powietrze. sprawdź szczelność układu paliwowego i czy simera na wale od strony zapłonu nie wywaliło Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam !!! Nastapli przelom w tej sprawie(chyba) , otoz teraz gdy go odpalam to najpierw troche zapyrkota , a potem za ktoryms razem zapali,ale od razu wchodzi na wysokie obroty, a gazu wogole nie czuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 kur** już Ci pisałem że jak sam wchodzi na wysokie obroty to łapie lewe powietrze i przełom nie nastąpił :banghead: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Dobra , dobra ,spokojnie. Bylem tak podekscytowany ze zapomnialem. A czy moze to byc spowodowane przez kondensator,ze raz pali raz nie. Moze gaznik ,zle skrecilem bo rozkrecalem. Tak a propo ,jak dobrze wyregulowac gaznik? Romet juz pali. Tylko jest jeszcze problem z tym gdy go opre, przechyle na bok i tak zostawie to gdy przyjde za chwile to pod silnikiem jest mokro od benzyny. Edytowane 8 Czerwca 2010 przez meitras12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Dobra , dobra ,spokojnie. Bylem tak podekscytowany ze zapomnialem. A czy moze to byc spowodowane przez kondensator,ze raz pali raz nie. Moze gaznik ,zle skrecilem bo rozkrecalem. Tak a propo ,jak dobrze wyregulowac gaznik? Romet juz pali. Tylko jest jeszcze problem z tym gdy go opre, przechyle na bok i tak zostawie to gdy przyjde za chwile to pod silnikiem jest mokro od benzyny. Jak nie pali, strzela, zalewa- zapłon. Jak sam wchodzi na maxa obroty- lewe powietrze. Jak jest mokro to sprawdź szczelność czy koło kranika nie jest mokro, może to z gaźnika w miejscu pływaka wycieka paliwo, może gdzieś wężyk jest nadpęknięty. Wszystko już Ci koledzy powiedzieli więc nie pisz tylko bierz się za edukację i rób przy moto a nie przy klawiaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Ok,juz sie nie leje moze to tylko tak jednorazowo bo dawno nie byl odpalany. Ale pod gaznikiem jest mokro. Mam jeszcze jedno pytanie jak ustawic ogarka zeby chodzil na wolnych obrotach,bo narazie chodzi tylko gdy dodam mu gazu? To juz chyba ostatnie pytanie,czemu romet szybko mi sie przegrzewa ?? Edytowane 10 Czerwca 2010 przez meitras12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Co rozumiesz przez słowo przegrzewa sie? Puchnie tłok i staje traci moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Tak,gdy jechalem z kuzynem we dwojke to po paru min. zaczal tracic moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.