Skocz do zawartości

Sx 450 czym to się je


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupić ktm sx 450 2006r . Teraz pytanie do posiadaczy tego sprzęcika jak się sprawuje w terenie czy te 4 biegi nie przeszkadzają będę jeździł głównie po lesie troche żwirowni i także po torze bo mam blisko . I jak jest z eksploatacją w porównaniu do innych 450 ? :) Wcześniej jak coś to jeździłem na ttr 600 , mam nadzieje że teraz mi mocy nie zabraknie :D Będę wdzięczny za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko że miałem już kilka przygód z enduro po wywrotce i to nie dla mnie pękają od razu mocowania lampy nawet sama lampa liczniki itp wiec odpada exc

To je wymontuj jaki taki kozak jestes. SX do lasu niet.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 biegowym sx-em 450 jazda po lesie jest nie lada wyzwaniem, potężnie długa jedynka i moment obrotowy wydłużający ci ręce na każdym biegu szybko zniechęci cię do tego motocykla. Z czterosuwowych crossówek 450 właśnie ktm najgorzej spisuje się w lesie, model 2010 ma już 5 biegów więc może jest lepiej. Koledzy ci dobrze radzą, kup EXC, a twój dziwny problem z łamaniem lamp i zegarów można łatwo rozwiązać demontująć to i zakładając pole numerowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 biegowym sx-em 450 jazda po lesie jest nie lada wyzwaniem, potężnie długa jedynka i moment obrotowy wydłużający ci ręce na każdym biegu szybko zniechęci cię do tego motocykla. Z czterosuwowych crossówek 450 właśnie ktm najgorzej spisuje się w lesie, model 2010 ma już 5 biegów więc może jest lepiej. Koledzy ci dobrze radzą, kup EXC, a twój dziwny problem z łamaniem lamp i zegarów można łatwo rozwiązać demontująć to i zakładając pole numerowe.

 

 

rrrrradzio, daj sie przekonać.

tor=sx, las i inny urozmaicony off to enduro=exc.

Ty patrz na moto z punktu jego wartosci= przydatności i przyjazności dla usera (plus koszty itp, itd, etc, ...) w określonych warunkach a nie z punktu .....mocowania lampy ( swoją droga takiego kryterium chyba jeszcze nie było :biggrin:).

Wystarczy załóż do ttr jakiś "długi" napęd i porównaj go z "krótkim" i zobaczysz gdzie są szczegóły w lesie, ciasnych zakrętach, na podjazdach. JA u siebie w TTR od razu zmieniałem zębatkę na tyle na "krótką"

Było już trochę dyskusji podobnych ale tu widze większość jest jednomyślna w ocenie.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak.

Jeździć to się da na wszystkim i wszędzie. Wystarczy trochę samozaparcia.

Tylko po co samozaparcie i wyrzeczenia...

 

Problem kolegi tak na prawdę polega na tym ze za 9000zł można kupić rozsądny rocznik SX a z EXC to ciężko będzie kupić nawet z roku 2000 czyli początku produkcji.

 

Wy go tu przekonujecie do enduro a gość sobie myśl wolę się "pomęczyć" w lesie ale "zaoszczędzić" 3000zł.

Kolego e-mail mam rację??

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom masz racje Gawron bo różnica w cenie jest duża . Jak dla mnie enduro (w moim przypadku jest to TTR 600 ) na żwirowni słabo się spisuje za to dużo lepiej w lasach itp . Chce kupić sx głównie ze względu na to że jak już kolega wyżej napisał dość korzystna cena za młody rocznik no i kuszą mnie te 4 biegi i jego ogromna moc :D Moto planuje kupić na początku czerwca więc mam jeszcze czas na zastanowienie . Jak się trafi okazja na EXC to się gruboo zastanowie W grę wchodzi również 525 exc którego też można tanio wyrwać . Kolego Gawron jak się twój sprawuje w lesie ,na torze itpp. ? :)

Edytowane przez [email protected]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom masz racje Gawron bo różnica w cenie jest duża . Jak dla mnie enduro (w moim przypadku jest to TTR 600 ) na żwirowni słabo się spisuje za to dużo lepiej w lasach itp . Chce kupić sx głównie ze względu na to że jak już kolega wyżej napisał dość korzystna cena za młody rocznik no i kuszą mnie te 4 biegi i jego ogromna moc :D Moto planuje kupić na początku czerwca więc mam jeszcze czas na zastanowienie . Jak się trafi okazja na EXC to się gruboo zastanowie W grę wchodzi również 525 exc którego też można tanio wyrwać . Kolego Gawron jak się twój sprawuje w lesie ,na torze itpp. ? :)

 

ja wiem jedno jak 525 poczuje twoją słabośc to walnie cie o glebe aż miło :biggrin:

ale jak dla mnie to rewelacyjny sprzęcik

poza tym lepszy jest tylko 300 exc oczywiście od roku 2008 :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lesie moj EXC spisuje się świetnie i na prawdę czuć że ten motor jest do tego stworzony. Ostrzejszy kąt główki ramy sprawia że motor jest bardzo zwrotny. Zawieszenie idealnie zachowuje się na korzeniach kamieniach itp. Interesuje mnie tylko kontrola oleju, napinanie łańcucha i raz na czas regulacja zaworów. Spalanie jest na tyle małe że tego nie odczuwam.

 

A kumple na ccrossach :) nic tylko tankują. Na podjazdach sprzęty zamiast kleić się do kamienisto korzennego podłoża to podskakują dzięki zaj.....e twardemu zawieszeniu. Nie mówiąc o tym że zamiast robić ten podjazd spokojnie na dwójeczce to oni szarpią się na dzikiej jedynce. A w połowie sezonu rozkminy mamy w garażu co to mu tam chrupło w silniku :D bo niestety większość crossówek 4t z lat ok 2003 przez zapewne kiepski i rzadki serwis ma już po prostu dość.

 

EXC na torze spisywał by się raczej kiepsko. Zawieszenie i krótkie przełożenia zestrojone typowo na las. A na SX po torze jeździ sie po prostu świetnie. Ciężko dobic zawias. Po upsach leci siępo samych czubkach, dluga jedynka i reszta biegów robią swoje.

 

Jeździłem 3 lata na ćwiartce SX tylko trasy enduro. Dało się i chwaliłem sobie. Dopóki nie siadłem na EXC. Już nigdy nie kupie crossówki.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...