Skocz do zawartości

Kawasaki Er 5 2000r, 28 tys jeden baniak pali


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam problem z moja kawą....a mianowicie podczas odpalania wszystko jest ok pali na przysłowiowy dyg...problem zaczyna sie po odpaleniu , lewy cylinder nie grzeje sie tak jak prawy objawia sie to zalewaniem swiecy i tym ze nie wkreca sie na obroty.....ostatnio sprawdzalem swiece jedna własnie byla zalana po wyczyszczeniu kawa paliła juz normalnie bez problemów wkrecajac sie na obroty......niestety problem znowu powraca ....wg mnie trzeba preprowadzic regulacje gazników.....

ale prosze o wasza diagnoze z góry dzieki.....

Edytowane przez diesel20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale prosze o wasza diagnoze z góry dzieki.....

 

Sprawdź czy przypadkiem membrana w kraniku paliwa nie przepuszcza paliwa do przewodu podciśnieniowego który zdaje się właśnie do prawego cylindra jest podpięty (dodatkowe paliwo może go zalewać).

 

Pozdrawiam,

Marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem odległosc na swiecy,zmienialem kolejnosc swiec i czy jest iskra, wszystko wydaje sie byc w porzadku....swiece z zewnatrz wygladaja na nowe aczkolwiek to nie zawsze swiadczy o tym ze sa dobre....niestety problem nie ustał dalej zalewa lewy baniak ..... a jeszcze dodam ze przy próbie przełaczenia go na ssanie momentalnie gasnie,z rury wydostaje sie bialy dym ale to juz kwestia chyba nie spalonego paliwa ....

 

 

 

 

co sadzicie?

Edytowane przez diesel20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,zamienialem swiece miejscami.....ale chyba własnie tak jak mi tu kolega podpowiada zainwestuje w nowe bo to wsumie nie jest duzy wydatek a przynajmniej bede pewny ze to nie swieca.....

 

aczkolwiek sprawa z kranikiem paliwa jest bardzo mozliwa.....

Edytowane przez diesel20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kranik możliwe ale wtedy mógłby być problem z odpaleniem. Nowe świece zamień kable a jeśli nie pomoże to jeszcze można spróbować regulacji zaworów, i tak jak kolega podpowiada czy z płynem chłodniczym ok?

coś w życiu trzeba kochać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gaznik jest suchy czy mokry od paliwa? jeszcze może być pływak dziurawy nie domyka zaworka iglicowego i go zalewa. A na ciepłym niema problemu z paleniem?

 

coś w życiu trzeba kochać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawa pali ładnie czy to na ciepłym czy na zimnym silniku.....

z gazników raczej sie nie leje....

 

Swiece zostały wymienione,kable zamienialem miejscami ,sprawdzilem cewki, elektryka jest ok!!,kranik tez jest ok!problem pozostał , teraz to juz wydaje sie ze problem dotyczy tylko i wyłacznie gaznika....

 

a co do tego poziomu paliwa w gazniku: skad mam wiedziec czy jest za wysoki?jak to sprawdzic>? byłbym wdzieczny za podpowiedz.....

Edytowane przez diesel20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...