diesel20 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) Witam! mam problem z moja kawą....a mianowicie podczas odpalania wszystko jest ok pali na przysłowiowy dyg...problem zaczyna sie po odpaleniu , lewy cylinder nie grzeje sie tak jak prawy objawia sie to zalewaniem swiecy i tym ze nie wkreca sie na obroty.....ostatnio sprawdzalem swiece jedna własnie byla zalana po wyczyszczeniu kawa paliła juz normalnie bez problemów wkrecajac sie na obroty......niestety problem znowu powraca ....wg mnie trzeba preprowadzic regulacje gazników..... ale prosze o wasza diagnoze z góry dzieki..... Edytowane 21 Maja 2010 przez diesel20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Najpierw sprawdzilbym swiece, zamienil i zobaczyl czy objaw wystepuje nadal i na tym samym garnku, nastepnie przewody WN, kolejne sprawa to regulacja gaznika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek3 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 ale prosze o wasza diagnoze z góry dzieki..... Sprawdź czy przypadkiem membrana w kraniku paliwa nie przepuszcza paliwa do przewodu podciśnieniowego który zdaje się właśnie do prawego cylindra jest podpięty (dodatkowe paliwo może go zalewać). Pozdrawiam, Marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 wymiana obu swiec na nowe i paliwo podane bezposrednio da gaznikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 (edytowane) sprawdzalem odległosc na swiecy,zmienialem kolejnosc swiec i czy jest iskra, wszystko wydaje sie byc w porzadku....swiece z zewnatrz wygladaja na nowe aczkolwiek to nie zawsze swiadczy o tym ze sa dobre....niestety problem nie ustał dalej zalewa lewy baniak ..... a jeszcze dodam ze przy próbie przełaczenia go na ssanie momentalnie gasnie,z rury wydostaje sie bialy dym ale to juz kwestia chyba nie spalonego paliwa .... co sadzicie? Edytowane 22 Maja 2010 przez diesel20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Nie chcę krakać ale biały dym nie wróży nic dobrego. Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego czy nie zwiększyła się ilość płynu i do chłodnicy czy czasem nie jest pusta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Sprawdź jeszcze poziom mieszanki, albo ustaw od nowa taki jak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Zamieniles swiece miejscami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 NA dzień dobry wsadziłbym nowe świece- są dość tanie. Potem zrobił kilka km i wykręcil i je dokładnie obejżał. Tak czy tak wypada zacząć od nowych świec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 (edytowane) tak,zamienialem swiece miejscami.....ale chyba własnie tak jak mi tu kolega podpowiada zainwestuje w nowe bo to wsumie nie jest duzy wydatek a przynajmniej bede pewny ze to nie swieca..... aczkolwiek sprawa z kranikiem paliwa jest bardzo mozliwa..... Edytowane 22 Maja 2010 przez diesel20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Kranik możliwe ale wtedy mógłby być problem z odpaleniem. Nowe świece zamień kable a jeśli nie pomoże to jeszcze można spróbować regulacji zaworów, i tak jak kolega podpowiada czy z płynem chłodniczym ok? coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 płyn jest ok sprawdzalem w trzech miejscach a dodatkowo jeszcze olej w dwóch ..... poziom oleju ani płynu nie podniósł sie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paleczek Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 sprawdz poziom paliwa w gazniku - moze masz za wysoki i dlatego sie "przelewa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 A gaznik jest suchy czy mokry od paliwa? jeszcze może być pływak dziurawy nie domyka zaworka iglicowego i go zalewa. A na ciepłym niema problemu z paleniem? coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) kawa pali ładnie czy to na ciepłym czy na zimnym silniku..... z gazników raczej sie nie leje.... Swiece zostały wymienione,kable zamienialem miejscami ,sprawdzilem cewki, elektryka jest ok!!,kranik tez jest ok!problem pozostał , teraz to juz wydaje sie ze problem dotyczy tylko i wyłacznie gaznika.... a co do tego poziomu paliwa w gazniku: skad mam wiedziec czy jest za wysoki?jak to sprawdzic>? byłbym wdzieczny za podpowiedz..... Edytowane 24 Maja 2010 przez diesel20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi