artuurek78 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam posiadsam dr 600 z 88r .chciałem zapytac w jaki sposób sprawdzić ustawienie rozrządu i zapłonu bo podejrzewam że może być przestawiony bo motocykl jest zamulony. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 http://www.suzukidr.pl/ tu masz fajna stronkę pytaj tam ci na pewno pomogą oni KOCHAJĄ DR :) Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 A ja podejrzewam, że tam się zapłonu nie ustawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) jasne, ze zapłonu się nie ustawia i nie jest mozliwe aby sam sie przestawił co do rozrządu, to trzeba zgrać odpowiedni znak na kole magnesowym z odpowiednik połozeniem górnej zębatki rozrządu ( w głowicy) zapewne jest to litera I na kole magnesowym, która ma być w "oczku" w karterze, zaś w tym samym połozeniu dwa znaki na zębatce mają byc w tej samej odległosci o krawędzi głowicy czyli mniej wiecej poziomo nie jest to trudna czynnosc, ale trzeba się przyłozyc Edytowane 17 Maja 2010 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Co do zapłonu, to się go nie reguluje. Nie znaczy to jednak, że zapłon na pewno jest OK. Pisałeś w innym wątku, że były przewijane jakieś cewki. Jeśli ktoś źle to zrobił (szczególnie cewkę od ładowania CDI lub wyzwalającą, to zapłon może być przestawiony. Można to sprawdzić lampą stroboskopową. Musisz tylko mieć opis jakie znaki mają się pokrywać przy jakich obrotach silnika. W manualu znalazłem tylko tyle: 0 stopni dla obrotów mniejszych od 2200 rpm 30 stopni dla obrotów powyżej 4300 rpm Pozdrawiam. Edytowane 18 Maja 2010 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Co do zapłonu, to się go nie reguluje. Nie znaczy to jednak, że zapłon na pewno jest OK. Pisałeś w innym wątku, że były przewijane jakieś cewki. Jeśli ktoś źle to zrobił (szczególnie cewkę od ładowania CDI lub wyzwalającą, to zapłon może być przestawiony. Można to sprawdzić lampą stroboskopową. Musisz tylko mieć opis jakie znaki mają się pokrywać przy jakich obrotach silnika. W manualu znalazłem tylko tyle: 0 stopni dla obrotów mniejszych od 2200 rpm 30 stopni dla obrotów powyżej 4300 rpm Pozdrawiam. Jęzeli w takim zakresie to powinien latwo odpalac :):) od zera praktycznie nie spotyka sie przyspieszaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.