Skocz do zawartości

Przesiadka ze sporta na nakeda- jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi sie, że tak do końca nie ma co porównywać FZ1 do R1 w kwestii charakterystyki oddawania mocy. W końcu takie zabiegi jak adaptacja sportowego pieca do bardziej szosowej i cywilnej maszyny wygląda zazwyczaj w ten sposób, że max moment osadza się niżej celem zwiększenia użyteczności i elastyczności motocykla (kosztem mocy?).

Co prawda słyszałem o jakiejś dziurze w środkowym zakresie obrotów, ale to ciągle ponad 100 Nm przy ok. 8 tys. więc nie ma lipy.

 

Co do samej FZ1, to kurcze... tylko w czerni :)

 

pozdr

 

PS.

aha, tylko pamietaj, że ładnejszego motocykla od tego, którego masz teraz już raczej nie ma he he! :)

Edytowane przez pitersky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, że tak do końca nie ma co porównywać FZ1 do R1 w kwestii charakterystyki oddawania mocy. W końcu takie zabiegi jak adaptacja sportowego pieca do bardziej szosowej i cywilnej maszyny wygląda zazwyczaj w ten sposób, że max moment osadza się niżej celem zwiększenia użyteczności i elastyczności motocykla (kosztem mocy?).

Co prawda słyszałem o jakiejś dziurze w środkowym zakresie obrotów, ale to ciągle ponad 100 Nm przy ok. 8 tys. więc nie ma lipy.

 

Co do samej FZ1, to kurcze... tylko w czerni :)

 

pozdr

 

PS.

aha, tylko pamietaj, że ładnejszego motocykla od tego, którego masz teraz już raczej nie ma he he! :)

Ooo dopiero teraz zauważyłem, że na takich samych maszynach latamy :buttrock: .

Cały czas mam dylemat czy już zmieniać czy jeszcze trochę polatać na tej ślicznotce. :wink:

Edytowane przez wojcik_dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

autor tematu chyba celuje jednak w inny klimat jak ten zrx...

obie maszyny daja rade, jednak wizulanie lepsze wrażenie robi fz1. co do wlaściwości jezdnych nie dane mi bylo tego sprawdzić, jak ktos juz napisał moto najpiekniej wyglada w czerni!

jednak zastanow sie nad speed triple, podobno jest świetnym moto, dźwięk poezja, na żywo w czerni poprostu bajka! ma styl! nie żebym miał coś do japonii (broń Boże!) ale Triumph to inna liga...

z twoim doświadczeniem nie bałbym nie 150 kucy w nakedzie... jednak juz troche latasz i to też nie byle czym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

JEŻDZĘ FZ1 3 SEZON INIE WIEM SKĄD TA OBAWA PRZED NIM. WCALE NIE JEST JAKIŚ SPECJALNIE WYRYWNY, DO 7000 OBROTÓW JEST CAŁKIEM GRZECZNY, POWYŻEJ RZECZYWIŚCIE ŁADNIE CIĄGNIE ALE WTEDY TY JUŻ JESTEŚ NA TO PRZYGOTOWANY. NA PEWNO NIE ZRZUCI CIĘ NIEOCZEKIWANIE. CO DO PODWOZIA TO ZDECYDOWANIE DAJE RADĘ, MOTO JEST STABILNY, NIE MYSZKUJE I NIE CZUĆ ŻE COŚ TAM SIĘ WYGINA CZY SKRĘCA NA ŁUKACH. GENERALNIE ABSOLUTNIE NIE MASZ SIĘ CZEGO BAĆ. ALE I TAK POWINIENEŚ SIĘ PRZEJECHAĆ, POZYCJA JEST INNA NIŻ NA SPORTACH, NIE JESTES TAK ZESPOLONY Z MOTOCYKLEM I NIE PROWADZI SIE TAK PRECYZYJNIE. KONIECZNIE ZŁAP JAKĄŚ JAZDĘ PRÓBNĄ, ŻEBYŚ POTEM NIE ŻAŁOWAŁ. POZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

To i ja się tu zapytam. Przymierzam się do zmiany moto z R1 2004 na fzs 1000 lub FZ1 Fazer.

Dylemat polega na tym, czy to nie będzie "cofanie się wstecz"? Miałem okazję przejechać się obydwoma modelami(po ok. 2 km-mało), i jakoś tak dziwnie, ale może to przyzwyczajenie do sporta(2 lata).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...